הרשמה לאמזון ישראל פתיחת חשבון

הרשמה לאמזון ישראל פתיחת חשבון

אמזון ישראל בעברית כבר כאן והיא פועל בשיטת local delivery  סוחרים ישראלים רבים שוקלים להצטרף למסחר באתר ואנו הכנו מדריך מיוחד לבדיקה האם כדאי למכור מוצרים באמזון בעברית.

הרשמה לאמזון ישראל פתיחת חשבון

הרשמה לאמזון ישראל פתיחת חשבון קניות באינטרנט תמונת מאגר 

שיטות מכירה באמזון ישראל האתר בעברית

בשנים האחרונות הוכח כי כאשר אמזון נכנסת למדינה חדשה או לשוק חדש היא מצליחה לשנות בו את התנהגות התרכנים ולהשפיע על המסחר האלקטרוני. אין ספק שבעלי אתרי מכירות רבים מחכים לראות כיצד תשפיע כניסת אמזון בעברית לשוק הישראלי

איך שולחים מוצרים שנקנו באתר 

באמזון יש 2 שיטות משלוח עיקריות. שתיהן לא משנות את שיטת המכירה באתר אבל בהחלט משפיעות על תמחור מוצרים באתר. בכל הקשור בתמחור מוצרים באמזון יש לכך השפעה קריטית על שולי הרווח ומחיר מוצרים באמזון ישראל .  לכן סוחרים שמתכוונים למכור מסות של מוצרים , בין אם יש להם אתר מכירות באינטרנט ובין אם טרם הקימו , צריכים להכיר היטב את מודל התמחור.

Fulfillment By Merchant FBM

החנות באתר אחראית על המשלוח ולכל שרשרת הערך של המוצר מול הלקוח לרבות זיכויים לפי מדיניות החזרת מוצרים של אמזון ( מעולה ללקוח , לדעתנו )

FBA Fulfillment By Amazon

אמזון אחראית על כל שרשרת האספקה ללקוח ומשלחת את המוצר ממחסנים שלה. המוכר אחראי להעביר סחורה ל amazon ולקדם את החנות באינטרנט , לקבוע מחירים ולדאוג לעוד סחורה !

כמה עולה למכור באמזון- תלוי כמה מוכרים 

עד 40 מוצרים בחודש – מתאים למוכרים פרטיים

  • אין תשלום קבוע
  • תשלום קבוע לכל מכירה בגובה 0.99 דולר לפריט
  • + עמלות הפנייה ודמי סגירה משתנים
  • יש לקחת בחשבון תשלום מס ערך מוסף על מחיר המוצר

מוכר מקצועי מקצוען במכירות באינטרנט 

  • תשלום קבוע בגובה 39.99 לחודש
  • עמלות הפנייה ודמי סגירה משתנים

תמחור מוצרים באמזון ישראל Save on Israel

בישראל פועל אתר אמזון באמצעות אמזון ווב סרביסז ישראל בע"מAMAZON WEB SERVICES ISRAEL LTD . לקראת השקת האתר התצטרפו לפלטפורמה של אמזון כמה עסקים גדולים עם נוכחות במסחר בישראל . חברת אלקטרה שכבר לה אתר סחר אלקטרוני מעולה ומודרני ולאחרונה דווחנו כי המשביר נכנסת למסחר באתר והיא אמורה הקים חנות באתר אמזון.