השכרת רכב בחול השוואת מחירים

השכרת רכב בחול השוואת מחירים

כמו יתר שירותי התיירות חלק ניכר מהשכרות הרכב ניתן לבצע באמצעות אתרי אינטרנט דיגיטליים המאפשרים השכרת רכב בחול השוואת מחירים . אתר התיירות של ישראל הכין לכם מדריך להשכרת רכב לטיול בחול

מה חשוב לבדוק לפני השכרת רכב בחול 

  1. אפשרות ביטול חינם עד למועד ההשכרה
  2. חוות דעת של שוכרים באתר על השירות ואיכות הרכבים
  3. אם אתם אוספים רכב בשדה התעופה חשוב לוודא שעות הפעילות , בעיקר בימי שבת
  4. ביטוח לרכב שכור בחול – לבדוק היטב שלא משלמים כפל ביטוח גם באתר וגם לחברת ההשכרה
  5. בדקו האם חברת ההשכרה והאתר מבקשים מכם את מספר הטיסה ומועדי הנחיתה – אם לא חשוב לבדוק למה , האם משהו לא ממתין לכם  ?
  6. מדיניות הדלק – יש לבדוק היטב את מדיניות הדלק בלקיחה והחזרה על מנת למנוע חיובים מיותרים על תדלוק רכב שכור

רישיון רכב בינלאומי היכן צריך  

במדינות רבות באירופה אין צורך להנפיק רישיון רכב ישראלי בינלאומי . מספיק הפלסטיק שלכם. אבל בלא מעט מדינות הוא נדרש ועדיין חובה להביא גם את הרישיון הישראלי שלכם. במרבית המדינות לא תתאפשר השכרת רכבים ללא הרישיון הישראלי שלכם. אז לא לשכוח ולמנוע אי נעימות !

השוואת מחיר רכבים בחו"ל השכרה מבצעים 

טיול לחול הוא לא תכנית חיסכון . כאשר אנו משכירים רכב לטיול של כמה ימים בחול חשובה לנו מאד הנוחות והבטיחות. בנוסף חשוב חשוב שלחברת השכרת הרכב תהיה אמנת שירות יעילה וסניפים בהם ניתן להחליף רכב במקרה של תקלה. חשוב להתאים את גודל הרכב למספר המזוודות והמטיילים. מחיר הדלק אינו קריטי בין סוכי הרכבים ובחלק מהמדינות ניתן לשכור רכבי דיזל ולחסוך כ 20% על מחיר דלק בחול.

ברוב המקרים תקבלו על מה שתשלמו . מעת לעת חברות ההשכרה בחול יבצעו עבורכן שדרוג אוטומטי של הרכב ואז בכלל תרוויחו רכב טוב יותר במחיר מעולה . העיקר שתהנו בטיול בחו"ל ותחזרו בשלום לתכנן את הטיול הבא  !

מטיילים אתר התיירות של ישראל ! תכנון טיול לחול המלצות של מטיילים אמיתיים , טיפים למטייל באירופה ועוד עשרות מדריכי טיול אירופה , הונגריה אוקראינה וליטא ! חוויות והמלצות של מטיילים