חדשים בנטפליקס 2021 צפייה ישירה

חדשים בנטפליקס 2021 צפייה ישירה

שנה חדשה היא סיבה למסיבה על המסך הקטן. הפעם נסקור את רשימת הסרטים החדשים והסדרות שמחכות למנויים בנטפליקס ישראל, כולל תרגום עברית מובנה, פרקים מלאים! אז בואו נתחיל כי אנו הכנו לכם את הרשימה מספר 1- חדשים בנטפליקס 2021 צפייה ישירה! צפו בווידאו בסוף עמוד זה.

חדשים בנטפליקס 2021 צפייה ישירה

חדשים בנטפליקס 2021 צפייה ישירה

המכשפה הכי גרועה לצפייה ישירה 4 עונות תרגום מובנה עברית 

גיבורה מגושמת נקלעת לבית ספר למכשפות ומגיעה למסקנה שאולי באמת זהו המקום שאליו היא שייכת. סדרה המבוססת על ספריה האהובים של ג'יל מרפי. עם הכוכבות בכיכוב: בלה ראמזי, לידיה פייג', קלייר היגינס.

תחזיקו במקל המטאטא שלכם למהומה קסומה! הקלאסיקה האהובה מאוד של ג'יל מרפי, המכשפה הגרועה ביותר בתולדות הקדירה, היא סיפור החיים המקורי בפנימייה קסומה.

ומה קורה בשנת 2022 הנה הסרט שלא תרצו להחמיץ לצפייה ישירה ללא הגבלה – זמן לעצמי חדש בנטפליקס לצפייה ישירה ללא הגבלה

אקדמיית החממה נטפליקס פרקים מלאים כתוביות עברית  

האח והאחות אלכס והיילי איבדו את אמם ועברו לפנימיה יוקרתית, שם הם מוצאים יריבויות, רומנטיקה ותעלומה הקשורה למותה.
בכיכוב:אריאל מורטמן, פין רוברטס, כריס אוניל.  יוצר :גיורא חמיצר ההוא מחידת חמיצר. לא סתם זו אחת הסדרות הכי אהובות על המסך. שימו לב לתוכן הסדרה.

הסיפור הולך כך: האחים אלכס והיילי נרשמים לחממה זמן קצר לאחר מות אמם, ומוצאים את עצמם משני הצדדים של יריבות מסורתית בבית הספר שמתפוגגת כאשר תעלומה נבזית מתגבשת ומושכת את שני הצדדים לפתור אותה. צפו לרגעים של רומנטיקה,  ומבוגרים המעורבים בעלילה המסתורית. תאומים שצופים ימצאו תרחישים רבים המזמינים שיחות על הערכים שלהם וכיצד הם יטפלו בעצמם בלחץ חברתי.

מהיר ועצבני: מרגלים על הכביש Fast & Furious Spy Racers

סוכנות ממשלתית מגייסת את הנהג הצעיר טוני טורטו וחבריו חובבי הריגושים כדי לרגל אחרי ארגון מחתרתי של מרוצי רחוב.
בכיכוב: טיילר פוזי, צ'רלט צ'אנג ,רנה אליז גולדסברי. עלילה לא מסובכת אבל בהחלט כזו שכיף לצפות בה והיא תהיה להיט גם בשנת 2021.

כשגב שום מקום ( או באנגלית Ms. Nowhere ) וגארי נעלמים כשהם במשימה בסהרה המדברית , מרוצי המרגלים חייבים לעלות על הפודיום  ולסיים את מה שגב' שום מקום התחילה. היכונו למהירות מתחת לשמש הסהרה.בעונה החדשה של מהיר ועצבני: מרוצי מרגלים,

צפו בווידאו! Fast & Furious Spy Racers מהיר ועצבני צפייה ישירה