חול המועד פסח 2022 טיולים עם הילדים

חול המועד פסח 2022 טיולים עם הילדים

לקראת חג פסח 2022 אספנו עבורכם מספר הצעות טיולים חול המועד טיולים בפסח . מקומות שכיף וקל לטייל בהם עם המשפחה , טיול רומנטי לזוג או טיול עם חברים ! חול המועד פסח 2022 טיולים עם הילדים.

חשוב לקחת מים לכל אחד  ! סוללה מלאה בטלפון האישי ולנהוג בזהירות ! פקחו עין ושובו לביתכם בשלום מטיולי החג מצפון עד דרום פעילות בשמורות הטבע בגליל ובגולן ובגנים הלאומיים

חול המועד פסח 2022 טיולים עם הילדים

חול המועד פסח 2022 טיולים עם הילדים

טיול ליפו בשבת טיול של חצי יום חול המועד פסח 2022 טיולים 

בפי תושביה נקראת יפו כלת הים על שום יופייה ולכן לא צריך להוסיף הרבה על טיול ליפו בשבת. העיר המכונה כלת הים מחכה לכם בכל מזג אוויר עם סמטאות ציוריות ולחופה נמל עתיק שנפוליאון הגדול צעד בו , כיכר מגדל השעון , טיילת מיפו ועד תל אביב שעוברת דרך בית גידי ומסעדת מנטה ריי לאורך הים ואת גן הפסגה בו נושב אוויר פסגות . בימי שבת יש שוק קטן עם אוכל טוב והכי כיף אבולפיה ופיתה עם מלבי קר.

 

טיול ליפו בשבת

טיול ליפו בשבת

טיולים חינם סובב כנרת בחול המועד פסח אטרקציות לכל המשפחה ללא תשלום

שני, 18.4.2022- מחוף גופרה לחוף סוסיתא – מטיילים לקראת שקיעה במסלול נוף ופריחה

את הסיור נתחיל ליד אחד המעיינות המליחים לשפת הכינרת בהדגמה וניסוי מדעי קטן. נצעד דרומה על שביל סובב כינרת במסלול קליל עם פריחה ונוף לכינרת בשעת בין הערביים ונתרשם מהצמחייה ובעלי החיים האופייניים לשפת הכינרת ונסיים בחוף סוסיתא. אורך המסלול: 2.5 ק"מ. משך הסיור: כשעתיים. דרגת קושי: קלה. מקום מפגש: בשעה 15:30 בחוף סוסיתא ומשם בהסעה לתחילת המסלול בחוף גופרה.

רביעי, 20.4.2022 – מחורבת מינים לגינוסר – טבע, נוף ואדם

את הסיור נתחיל בביקור בארמון המוסלמי מהתקופה האומאית, משם נמשיך לחוף חוקוק, נצעד על שביל סובב כינרת בקטע פסטורלי ויפה, נעבור בחורשת פיקוסים קסומה, נחצה את נחל עמוד ולקראת סיום נבקר בקברו של יגאל אלון. אורך המסלול: 3 ק"מ, לאוהבי לכת. משך הסיור: כ – 3 שעות. דרגת קושי: בינונית כולל חציית נחל עמוד. מקום מפגש: בשעה 9:30 ברחבת העפר מחוץ לבית הקברות של קיבוץ גינוסר ומשם בהסעה לתחילת המסלול בחורבת מינים. חניית רכבים בחנית בית הקברות של קיבוץ גינוסר.

להרשמה לסיורים בשביל סובב כינרת ולהפלגות במעבדה השטה, באתר:

נחל השופט מתאים למשפחות עם ילדים מסלול מונגש לעגלות 

פנינה אמיתית ! סמוך ליוקנעם מציע טיול קל ונעים לכל המשפחה ללא תשלום דמי כניסה ועם נגישות לעגלות עם מים נקיים במשך כל השנה. רק לשחרר את הילדים גם ימי החורף בין הברכות והשמחה תגיע עד לב השמיים.  בין מחלף התשבי לצומת מגידו בכביש 66 פונים דרומה 1.5 קילומר לכניסה לקיבוץ הזורע וממשיכים עם השילוט . ב WAZE או google maps פשוט להקיש נחל השופט מסלול חובה במסגרת טיולים לשבת 

ירושלים בית שמש מנזר בית ג'מאל תענוג של היסטוריה ויופי עוצר נשימה 

הוא אחד המקומות היפים בישראל. הצריחים שלו נראים מרחוק כמו מצודה , נראים מרחוק כמו כניסה לאגדה והילדים מרותקים למראה פשוט מהופנטים ! מדובר במנזר פעיל פתוח לקהל שבימי שבת אפשר להעסיק בו את הילדים בקרפ צרפתי מענג ואת המבוגרים בחפצי אומנות מדהימים , שוקולד איכותי ושמן רוזמרין מדהים שמכינות הנזירות נקרא באנגלית Monastère Notre-Dame de Maranatha שעתיים של כיף לילדים ולהורים 

דרום הגשר התלוי בנחל הבשור קפיצה קטנה לאקסטרים של חו"ל 

טיול מרתק לכל המשפחה ילדים ללא מגבלת גיל הורים וגם סבים וסבתות נהנים מהליכה על הגשר התלוי ומסיור בפארק הבשור . הולכים על בטוח וב WAZE לוחצים על גשר תלוי נחל הבשור שבאמצעותו נחצה את הנחל ונגיע לגדה השנייה 

מעיינות מזכרת בתיה מעיינות גבתון 

היכן מומלץ לטייל בפסח, קרו לבית במרכז, בחיק הטבע ?  מזרחית למושבה הציורית מזכרת בתיה נמצאים מעיינות גבתון. הם מוכרים בשמם השני מעיינות מזכרת בתיה.

המקום מחכה למטיילים לטיול שבת בכל מזג אוויר ומציעים מסלול טיול משפחתי. זמן המסלול בין שעתיים שלוש רבע שעה נסיעה מרחובות ולבאים מתל אביב חצי שעה נסיעה בימי שבת.

מדובר באחת משמורות הטבע המציעות מעיינות ( לא לשחייה , לא לשתייה ! ) בהם הכניסה חינם ומעיינות ציוריים טובלים בירק למורדות גבעה ופסי רכבת

 כתיבה וצילום צוות אתר wesave ©

דוד חיים בקרקס חול המועד ובחופש אמפיתאטרון עזריאלי תל אביב.

אומני הקרקס המובילים באפריקה מגיעים לישראל בפסח הקרוב למפגש פסגה חד פעמי עם כוכב הילדים הגדול והאיכותי בישראל-דוד חיים.

לכל הפרטים 

איפה נטייל בחיפה עם כל המשפחה

חיפה היא עיר של טיולים לכל עת . חורף קיץ סתיו אביב חיפה , במושבה הגרמנית , מקדש הבהאים וטיולי מדרגות בחיפה הם רק חלק ממה שניתן לעשות בחיפה שמציעה טיולים של חצי יום .

מחנים את הרכב היכן שרוצים ותמיד אפשר לחזור באוטובוס אם קשה. שני מסלולים מומלצים :

  • הנאה שווקים וועמים טיול משפחתי לחיפה . מסלול מדרגות בחיפה מומלץ להתחיל בטיילת לואי ומשם לרדת במסלולי מדרגות אל העיר התחתית וואדי ניסנס מזמן מזמן ירידות קסומות , חצרות ירוקות ונוף למפרץ חיפה
  • המסלול המשפחתי לטיול משפחתי לחיפה ( מסלול קל בחיפה ). עצירה במושבה הגרמנית וטיול בין החנויות ובתי הקפה. 
  • רבים גם מבקשים למצוא מסלול טיול קל. לכן אמליץ על שני מסלולים. אין דמי כניסה . רצוי לקחת בקבוק מים או פשוט להסב באחד מבתי הקפה במקום המחירים סבירים במיוחד למי שמגיע מתל אביב .
מתי יוצאים לחופש מתי חוזרים ללמוד אחרי פסח 

מיום חמישי, 7.4.2022 עד יום שבת, 23.4.2022. חוזרים ללימודים ביום ראשון, 24.4.2022. מתי יוצא ליל הסדר השנה 2022 -יום שישי, 15 באפריל. חול המועד פסח השנה 2022 בין התאריכים 15/04 עד יום שישי 23/04/2022.