חתונה ממבט ראשון פרק אחרון: מי נשאר, מי עזב?

חתונה ממבט ראשון פרק אחרון: מי נשאר, מי עזב?

שבע חתונות, שבע ברכות, 14 חתנים וכלות ודוד ודודה, התייצבו ערב אחד לחתונה ממבט ראשון. ועכשיו זה הסוף. כמה סמלי בחודש של השיר November Rain מסתיימת לה עונה. חתונה ממבט ראשון פרק אחרון: מי נשאר, מי עזב?.

חתונה ממבט ראשון פרק אחרון

חתונה ממבט ראשון פרק אחרון

הכתבה מוקדשת בהערצה לכל מי שעדיין מאמין באהבה פשוטה. " אין אני יודע איך ומתי אך היא תגיע אלי" .

קול ששון וקול שמחה- ואי אפשר בלי לפרגן למשתתפת העונה השלישית. אז מי התארסה מהסדרה חתונה ממבט ראשון?. אתר ישראל היום מדווח – "משתתפת העונה השלישית של ריאליטי השידוכים, דנית ליבנת, התארסה לבן זוגה נועם שפירו".

הזוגות של חתונה ממבט ראשון  מי כבר נפרד? 

מעיין רובין 33 שחקנית ששודכה לעמרי קראוס בן 33 נפרדו. הפרידה הכי כואבת של העונה הייתה ללא ספק של
מנור בר-טוב 33 אדריכלית שימור מבנים ירושלים והחתן בן נדל 38 גנן ילדים. איך כתב על זה נתן זך – " ספור רגיל על אהבה, ועל כמעט כמעט ביחד, כמעט נוגעים כמעט קרובים מאוד". רק כמעט. כבר קרוב היום של מילות פרידה. בזה הם היו טובים. חבל היא עונה 4 חתונה ממבט ראשון לצפייה ישירה הייתה מעולה!

עוד באתר – כמה כסף נותנים בחתונה?

צפו בסוך העמוד ווידאו בלעדי פרק אחרון.

קיצור תולדות הספייס והמרחב האיש המטופש

אני יכול להבין שאין משיכה וזה לא זה. לפעמים יש משיכה אבל אין עתיד. אלף ואחת בעיות. אבל יש עיקרון מטופש אחד שחוזר חלילה בדור הזה. אני צריך או אני צריכה ספייס. תבינו מחותנים וכלות- בנישואים אין ספייס. יש מדי פעם קצת שקט ממנו, קצת שקט ממנה. אנחנו דור מ…? לא! אבל משפטים של אנשים שלא מוצאים אהבה ומשפחה לא יכולים לבא ביציאות:

אם לא יקרה ביננו גלום לא קרה כלום…..אני רוצה שיקבלו אותי כמו שאני….הייי מה קורה….עד הום משהו קבל?

חגי ישראל לפי חודשים עבריים

no boyfriend no problem או במילים אחרות no woman no cry 

זה התחיל בערב טוב אורחים יקרים, באנו להתחתן בלי שנכיר האחת את השני. על קו הסיום, כל הבעיות צפות מחדש. כל הסיבות שבגללן מגיעים אנשים לתוכנית חתונה ממבט ראשון לצפייה ישירה.

"וזה הכל מוכר כל כך
לך ולי מוכר עד פחד
ספור בלי התחלה ואמצע
רק עם סוף." נתן זך

ומי נשאר עד הסוף בחתונה ממבט ראשון?  

אז תעשו את עצמכם מופתעים. הגברים של היום לא בנויים לדרמות. אבל את זה לא ראיתם מגיע.  בחתונה ממבט ראשון, תתכוננו לערב של טוויסטים בעלילה. קחו בחשבון את הנתון המפתיע :

עד השנה – 25 זוגות ניסו את מזל בחתונה עיוורת בארבעת העונות הראשונות של חתונמי. עוד כ 5-6 זוגות צפויים להצטרף אליהם במהלך חתונה ממבט ראשון 2022 לצפייה ישירה במאקו.

 

ומה הייתי רוצה שיקרה בעונה הבאה של חתונמי

ראשית הייתי רוצה שתהיה עוד עונה כזו. זה חשוב, לא רק בגלל הסיפור האנושי. אלא כי משקפת בעיה חברתית אמתית בישראל. של החברה היהודית. במגזר אין בעיה כזו. אז הנה כמה נקודות לעונה הבאה. כי אם רוג'ר ווטרס מרשה לעצמו לשיר if i was god אז אני יכול להגיד – לו אני הייתי בצוות ההפקה:

  • זוג המגזר הערבי שמתמודד עם הכניסה לחיי הקדמה והחיים בעיר הגדולה. עם הדיסוננס בין חדש לישן, בין מסורת לקדמה. מה יש, עכשיו הריי הם חלק מהמדינה….כולנו אנשים.
  • ואולי מהסוף להתחלה. קחו 45 יום ביחד ובסוף תחליטו אם אתם רוצים להיכנס לחופה.
  • משחק טינדר שבו החתן כלה יכולים לבחור מועמד אחד מבין כמה. בחרתם, החלקתם, יש מאץ יאללה לחופה. בלי דייט. ככה לפחות אי אפשר יהיה להאשים את ההפקה.
  • וכן גם הגיע הזמן לזוג חד מגדרי!
  • ואם אנחנו סימן שירים, אני חייב לשתף את הגולשים בשיר שעלה לי מעת לעת, ככה בצפייה בפרק האחרון של חתונה ממבט ראשון. מתוך ימי הקולנוע- " דיאלוג חסר כל פשר. וגברים ללא אונם".

צפו בווידאו לקראת שידור חתונמי פרק אחרון עונת 2022

המלצות על סדרות. חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה באתר Mako. סיקור מלא של הסדרה.
מי המשתתפים בעונה 4 לצפייה ישירה חתונה ממבט ראשון עונה 4 מתי משודר.