טיולים לאיטליה עם אפי זיו 2018

טיולים לאיטליה עם אפי זיו 2018

טיולי אמנות 2018 עם ד"ר אפי זיו.  כמדי שנה צפויים לחובבי האומנות והתרבות האיטלקית טיולים מרתקים בהנחייתו של ד"ר אפי זיו מהחוקרים המובילים של התרבות האיטלקית שגם השנה סוחף אתו ישראלים רבים לטיולי אומנות ואומנות לארץ המגף ויחד הם נושמים את הקסם המיוחד והבלתי נגמר של רומא , פירנצה ודרום איטליה. 

 

תכנית טיולים לאיטליה עם אפי זיו 2018

 

טיול לרומא עם ד"ר אפי זיו

רומא – 4 ימים מלאים של שכרון חושים 28.2.18 – 3.3.18 סמינר מטייל בעקבות מורשתה ההיסטורית, הדתית והאמנותית של עיר הנצח – רומא. בירתה המרשימה של האימפריה הרומית 

לפרטים על טיול לרומא נא לחצו כאן

טיול לפרינצה עם ד"ר אפי זיו 15.6.18 – 21.6.18

שבוע בפירנצה של המדיצ'י וטוסקנה והכרות עם אחת המשפחות המרתקות של איטליה הלא היא משפחת מדיצי שהותירה לעולם את כל נכסיה התרבותיים.  בטיול נבקר בפירנצה ונתוודע לכל שכיות החמדה הנפלאים. בסמינר המהווה שיא מרגש לכל שוחר תרבות ואמנות. בפירנצה, בה נתגורר במלון במרכז העיר, נסייר באופן יסודי במוזיאונים הרבים של העיר, נלמד לראות את יצירות האמנות הנמצאות בכיכרות וברחובות, נסייר בכנסיות בהן יצירות אמנות של גדולי האמנים ונחוש את קצבה של פירנצה. בטוסקנה נסייר בסיינה, פיזה, לוקה וסן ג'ימיניאנו. גם בהן נעמוד על היסטוריה, אמנות, תרבות, נצרות ומיתולוגיה יוונית. 

לפרטים על טיול לפירנצה נא לחצו כאן

 

שבוע בדרום הקסום של איטליה 26.6.18 – 2.7.18

הדרום הקסום של איטליה הינו טיול חוויתי יוצא דופן. נמצא בו שילוב מרתק בין אמנות, היסטוריה, ארכאולוגיה, תרבות, אוכל טיפוסי, נופש ו…נופים מדהימים, המפורסמים בכל העולם. הטיול נותן טעימה מכל דבר, במינון המאפשר לכל אחד לספוג את החוויה המשאירה טעם של עוד. הטיול הינו טיול "כוכב", בו נצא כל בקר מהמלון הייחודי "לה מדוזה" לכל יעדי הטיול.

לפרטים על טיול לדרום איטליה נא לחצו כאן

 

 

ההרשמה לסדרת טיולי אמנות 2018
עם ד"ר אפי זי החלה
להרשמה – גב' מישל טלפון
03-6753147
סולו איטליה