טיולי משפחות בארץ בשבת המלצות

 

טיולי משפחות בארץ בשבת המלצות

מה עושים בשבת  ? לאן לטייל בשבת ולהנות מנופים ואתרים אטרקציות בישראל. טיולי משפחות בארץ בשבת המלצות אתר הטיולים של ישראל מסלולים לכל עונה ולכל דרגת קושי עם עדכונים חיים של מזג אוויר המלצות לשבת טיולים קסומים

לפני יציאה לטיול הקשיבו היטב להוראות בטיחות ! מטיילים על בטוח !

הצגות ילדים בהמשך העמוד 

טיולי לרמת הגולן מפלים זרימות מסלולי נגישים 

אין ספק שהזרימות בנחלי רמת הגולן מושכים אליהם רבבות מטיילים והם האטרקציה של העונה הנוכחית. פלחות עד פסח כל מפלי רמת הגולן זו חויה של ממש. פלאי טבע בישראל! נמליץ כאן על שני מסלולי מפלים מונגשים לנכים וקלים לילדים. שוב נזכיר את הנחיות הבטיחות . לא לרדת משביל מוכרז ולהיות קשובים למצב מזג האוויר. בשמורות הטבע הישמעו להנחיות הפקחים

מפל נחל עיט רמת מונגש ומומלץ לכל המשפחה 

חצי שעה נסיעה מטבריה עם חניה מוסדרת ונגישות פשוטה וקלה ניתן לצפות בזרימה המדהימה במפל נחל עיט. טיול מומלץ לשבת לזוג ולכל המשפחה. עולים לרמת הגולן דרך צומת צמח או מכפר נחום ואחרי חצי שעה שעה של נסיעה בנופי הבזלת מגיעים לצומת המפלים.

במקום עצמו שבילים מסומנים וסלולים ולכן אנו ממליצים למשפחות להגיע לשם , גם לאנשים מבוגרים. גם כאן משנה זהירות ! ישנן מספר נקודות תצפית למפל עיט ולתופעת הטבע הנקראת עמודים המשושים.

טיולי משפחות בארץ בשבת המלצות צילום WESAVE

פריחת חלמוניות ברחבי ישראל

איפה אפשר לראות חלמונית פורחת במלוא תפארתה וגם לטייל בבטחה? צפו במסלולי הטיול של קרן קיימת לישראל בדרום. מומלץ בתור טיול משפחתי בשבת לכל המשפחה.

יער להב – אם תטיילו בחלקה המערבי של היער תוכלו לצפות בחלמוניות גדולות ומרשימות
 יער יתיר – דרך החלמוניות ביער יתיר מובילה לפינה נסתרת ביער יתיר שם ישנו ריכוז של פריחת חלמוניות בסתיו – בדרך כלל בחודש נובמבר
 שביל החלמוניות ביער ביריה – על מורדות הגדה המזרחית של נחל מחניים, בשולי יער ביריה, פורחות במהלך הסתיו החלמוניות הצהובות. שטח הפריחה של החלמוניות ביער רחב מאוד
רכס ירוחם ופארק ירוחם – החלמוניות שפורחות כל כך סמוך לירוחם בנובמבר הן סיבה מעולה לקפוץ לביקור בעיירה הדרומית!
 שביל החלמוניות בהר תבור – במדרון הדרומי של התבור, מעל הישוב דבוריה, קיים ריכוז גדול של חלמונית גדולה

פריחה חלמונית טיולים

פריחה חלמונית טיולים

מתאים לכל מזג אוויר

החזרי מס הכנסה לכולם! לחצו כאן בדקו זכאות

זוכרים  ?  מטיילים על בטוח נוסעים בבטיחות ואחריות ! נוהגים לפי ההנחיות בחדשות ולפי הוראות הפקחים בשמורות 

מפל נחל קצרין מתאים לילדים  

מפל נחל קצרין זורם בימי החורף לאחר הגשם. מי שמחפש טיול מפלים עם ילדים קטנים זה המקום . אומנם גם כאן תפגשו בוץ , כי איך אפשר בלי , אבל זה מסלול קצר , החניה קרובה למפל ואין יותר מדי כיצד לטעות.

בכניסה לקצרין פונים למכללת אוהלו ומצד שמאל שלה תוכלו לראות חניון נגיש עם כניסה לנחל. המפל עצמו מגודר מפני כניסה לאיזור מסוכן וכמובן יש להיזהר. ליתר בטיחות על מנת שנוכל להמשיך ולהנות ממפל קצרין גם בשנה הבאה וגם בשבת הבאה .

נחל קצרין מפל טיולים בצפון צילום WESAVE

שמורת איריס הארגמן מושב בית חנן 

אחת משמורות הטבע היפות בארץ. שווה להגיע בטיול משפחות או טיול רומנטי לזוג גם בעונת הקיץ. מרום הגבעה ניתן לצפות בחוף פלמחים הסמוך. הליכה בין עצים ושבילים שלווים טבולים בירק. קצת מזכיר את שובי לפרדס של אריק סיני .

איך מגיעים ? במושב בית חנן נוסעים ישר עד סוף דרך המייסדים , מחנים את הרכב בצד הדרך וממשיכים בהליכה על שביל העפר.

בצומת T פונים ימינה ומגיעים לשתי גבעות קסומות ויפות כמו בסרטים של פעם. שימו כובע על הראש !

מתאים לכל מזג אוויר

תל עזקה בפארק בריטניה

מומלץ לטייל לתל עזקה ולעלות לתצפית מרהיבה על עמק האלה. תל עזקה מציין את הקצה הצפוני של פארק בריטניה, לב ליבה של שפלת יהודה.

דרך הגעה: נוסעים בכביש בית שמש–בית גוברין (כביש 38) לצומת תל עזקה, ליד כפר זכריה. פונים מערבה ונוסעים 1.4 ק"מ לשער הכניסה הצפוני של פארק בריטניה. כדאי להתרשם בדרך מהמדרונות התלולים של תל עזקה, המתנשא מדרום לכביש. עולים בדרך הסלולה 1.8 ק"מ, פונים שמאלה ונוסעים עוד כקילומטר עד למרגלות התל.

בתל עזקה (תל זכריה) שכנה בימי קדם העיר הראשית שקידמה את פניו של כל מי שעשה את דרכו ממישור החוף ליהודה. העיר נמצאה במקום אידיאלי, בראש גבעה גבוהה בעלת מדרונות תלולים, כ-125 מ' מעל עמק האלה, המאגף את התל ממזרח, מצפון וממערב. תל עזקה נמצא במקום אסטרטגי, בגבול הטבעי שבין השפלה הגבוהה לשפלה הנמוכה. האתר חולש על צומת דרכים ראשי שנפגשות בו דרך האורך החוצה את השפלה מבית שמש ללכיש ודרך הרוחב החשובה המחברת את הרי יהודה למישור החוף. כיום מקובל לזהות את התל עם העיר המקראית עזקה. תל עזקה נמצא כ-1 ק"מ מהכניסה הצפונית לפארק.

לאורך הדרך הציבה קק"ל חניונים רבים לרווחת המטיילים. אפשר לעלות לתל עזקה על דרך הנוף וליהנות מתצפית על עמק האלה. קק"ל הכשירה ושיקמה את דרך הנוף לטובת המטיילים וכמו כן סללה קטע אספלט והכשירה חניון נגיש לאנשים מוגבלים בתנועה בחניון אורן, כ- 200 מ' צפונית לאלון הזקן.

תל עזקה צילום דוברות קקל

תל עזקה צילום דוברות קקל

מודעות גוגל



מתאים לכל מזג אוויר

מימוש מענקים ביטוח לאומי מס הכנסה לחצו כאן לפרטים

חצי שעה מתל אביב חצי שעה מירושלים שפלת יהודה טיולים בשבת 

טיול בשפלת יהודה מנזר השתקנים Latrun Monastery

עוברים את הכביש מיד לשריון לטרון ברכב או ברגל , שוב בזהירות המתבקשת ומגיעים למנזר השתקנים הידוע בשם מנזר לטרון הנראה מרחוק לנוסעים בכביש 1 מתל אביב לירושלים . ביקור של שעה במנזר זה כמו קפיצה קטנה לחול , יש יקב , יש גינה יפה כניסה למנזר ויש לנו קצת פרובאנס . בצומת לטרון מול המנזר אפשר לסגור פינה של ארוחת צהריים במסעדת שיפודים מעולה מהירה וטעימה ! פתוח בימים שני עד שבת בין השעות 8:30 – 12:00 ,15:30-17:00 ברוב ימות השבת פועלים דוכני אוכל ותכשיטים בטרסה מתחת לשער הכניסה

מנזר השתקנים לטרון

טיול לחיפה מקדש הבהאים ואדי ניסנס מוזיאון יפני

חיפה זה לא רק כדורגל ובתי זיקוק זו אחלה עיר לטיול שבת עם הילדים או טיול רומנטי בזוג – אתה והיא והמראות המיוחדים של העיר. הנה 3 המלצות ואחת מיוחדת במינה שאני ממש אוהב :

    1. מוזיאון טיקוטין לאומנות יפנית כולל בית קולנוע ויצירות מדהימות עם תערוכות מתחלפות
    2. טיילת לואי עם תצפית לכרמל לנמל חיפה וכניסה לחלק העליון של מקדש הבהאים
    3. ואדי ניסנס השוק המקורי החומוס המעולה ומאפים הכי טריים בעולם