טליה עובדיה האח הגדול 2022 האקסית אליאב יכולה לנצח ?

טליה עובדיה האח הגדול 2022 האקסית אליאב יכולה לנצח ?

פעם היו מחכים קצת עם גימיק כזה. אבל השנה החוק היחיד הוא שאין חוקים. ההפקה עושה הכל להגדיל את הרייטניג. כי כאשר אין סלבים בבית האח, צריך לעשות את הדיירים לכאלה. טליה עובדיה האח הגדול 2022 האקסית אליאב יכולה לנצח ?.הצביעו עכשיו לחמישיית הגמר – מי זכה באח הגדול 2023 נדע ביום ראשון ואתם קובעים מי נשאר הדייר האחרון.

הצבעה לדיירים בבית האח הגדול מצילים את הדייר שאתם אוהבים עד 10 הצבעות ללא תשלום

הצבעה לדיירים בבית האח הגדול מצילים את הדייר שאתם אוהבים עד 10 הצבעות ללא תשלום

טליה עובדיה היא הזוכה באח הגדול 2022 שתזכה במיליון שקלים בר הגיעה למקום השני 

ספוילרים מי זוכה באח הגדול בתכנית הגמר השנה, קצת יותר משבוע לפני תחילת השנה העברית החדשה ולפני שכולנו שולחים ברכות שנה טובה ומתוקה, משהו או משהי דיירת או דיירת ילכו הביתה עם התואר הדייר האחרון. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

 

מודעות גוגל



ששת המועמדים לזכות בפרס הגדול

אילנה טרננקו. למה היא יכולה לזכות?. כי מדובר בדיירת אהובה.
בר כהן מעצבת גבות מירושלים
דרור רוקנשטיין  בן 45, גרוש עם ילדה בת 20, מגן יבנה האפ לדרום יש אלוף האח?
טליה עובדיה רווקה בת 28 מהרצליה, בעלת עסק לשיווק בדיגיטל ואחת הדיירות האהובות העונה
נתנאל רודניצקי
שחף רז הוא המקור מהעיר אשדוד, רבע שעה נסיעה מגן יבנה של דרור המועמד הנוסף. האם האו יכול לזכות?.

לאורך השבוע הופצו ברשתות החברתיות ספוילרים רבים לגבי זהות הזוכה. אחד הפרסומים אף ציין את השקופית עם ספירת ההצבעות. למה זה יכול להיות בעייתי?.

עדכון טיימליין האח הגדול. טליה עושה חיל בבית. אבל בואו תראו מה אמרה עליה שרין : "אם אני לא מאמינה לבן אדם, לא אהיה חברה שלו". אז כמו שאתם רואים היחסים של היום זה לא מה שהיה אתמול. מה יקרה?. אל תתפלאו אם שתיהן יהיו מועמדות להדחה.

 

המודחת הראשונה מבית האח הגדול – רחל בורטה . איך היא הגיבה ?  "אין לי מושג למה הודחתי, ציפיתי להגיע רחוק יותר". אז נכון שהייתה לה פליטת הפה נגד הדיירת יוצאת לבנון ריוואה ראסלן – שאהובה בבית האח. אבל בגלל זה מדיחים?

עכשיו זה כבר לא צחוק. כי בכל משולש יש 3 פינות. כמו לכובע שלי. זה טוב ויפה אבל מה קורה כאשר מדובר בתחום הרומנטי? אליאב נמצא בין האקסית טליה עובדיה לבין דיירת נוספת. אז במי הוא ייבחר? . ועוד לא דברנו על משימת הסמארטפון. מישהו רצה חדשות חמות ועדכונים טיימליין האח הגדול. בבקשה. חכו לתוצאות המשימה שחושפת את הכל.

מודעות גוגל




עברו כמעט חודש וחצי ומה קרה בבית ?. הצופים בערוץ 26 כבר יודעים. עכשיו תורכם לדעת שזה נגמר לא טוב. מה קרה? המריבה בין אליאב לבר מייד אחרי השידור.

עכשיו בואו נראה מי הדוח לאחר היום ה 46. טיימליין האח הגדול 2022. האם טלי עובדיה הודחה?. לא בשלב הזה. מי כן- דיאנה טרננקו, עמרי אלפיה, רחל בורטה ושרון בניפוסי. אליהם הצטרפה גם דיאן שוורץ שהייתה אחת המועמדות לזכות העונה בגמר. מה זה אומר?. לדעתי בלוג האח הגדול דיווחים ישירים מהבית וסרטונים האחרוי הקלעים- הסיכוי של טליה לזכות עלה באופן משמעותי.

מה זה אומר על הסיכויים של טליה לזכות בעונה הנוכחית?. לאחר חמישה מודחים הסיכוי שלה כמובן הולך וגדל.

איך הייתם מרגישים עם האקסית שלכם ? טליה עובדיה האח הגדול 2022 האקסית אליאב 

נתחיל בחדשות ועדכונים מבית האח. אחרי ש 15 דיירים ראשונים נכנסו, ההפקה שמרה כמה הפתעות בשרוול. כבר הייתה לנו עונה אחת שבה הכניסו איזה חבר לשעבר, בעל לשעבר או משהו מהעבר הרומנטי. אבל אין זמן להפקה וכל יום שעובר בלי להגדיל את הרייטינג הוא יום מבוזבז. מה עושים?. חופרים בעבר ומביאים לבית אנשים מהעבר הרומנטי.

טליה עובדיה האח הגדול 2022 האקסית אליאב יכולה לנצח ?

טליה עובדיה האח הגדול 2022 האקסית אליאב יכולה לנצח ?

אז מי נכנסה לאח הגדול ועל מה הרעש ברשתות החברתיות? 

טליה עובדיה היא הדיירת ה-17 של האח הגדול. היא לא פחות ולא יותר נושאת בתואר האקסית של אליאב טעטי,.

מה עוד אנחנו יודעים לספר עליה ויכול לעניין אתכם ? טליה היא בת 25. היכן גרה ?בהרצליה פיתוח. סטטוס אישי?  רווקה. עבר רומנטי – עם אליאב. הריי על זה כל הרעש. עד כאן לגבי האקסית.

ומה עוד יש לנו לחדש לכם?. בבית ישנם דיריים חדשים שכל אחד מהם רוצה להיות הזוכה בגמר האח הגדול 2022. מכירים אותם?. דוד מהצרי בן ה-63, מדריך ריקודי עם ואב לארבעה ילדים ממושב בית עוריף. מה נגיד?. בהצלחה.
דנה אמסלם היא רק בת 22, רווקה והיא מגיעה אלינו היישר מחיפה אתם אולי מכירים אותה כי היא כוכבת רשת.
הנציגה על אם המושבות העיר פתח תקוה ליה אהרוני בת ה-25, דוגמנית וסטודנטית.

ועכשיו לאקס. מה הוא אמר לרשתות החברתיות. אז ככה אליאב טעטי אמר לאתר סרוגים, כמה שעות לפני שנכנס לבית האח –  "הציונות הדתית היא האליטה של ארץ ישראל" מה עוד הוא עושה ? "מניח תפילין כל יום". ומה יש לו להגיד על כיפות סרוגות? "האליטה בישראל".

 

ובינתיים ברשתות החברתיות האח הגדול משתלט על השיח 

מה אמרו על דינה ערמי שמחי ?. אין עוד כמו דינה היא המנצחת כולם אחריה משעמם בבית בלעדיה היא המנצחת. ואם זה לא מספיק אז גולשת אחרת באינסטגרם סיכמה – מקסימה אותנטית מצחיקה ולב ענק.

האינטסגרם שלה טליה עובדיה כבר עם 100,000 עוקבים

השתתפות בבית האח מקפיצה את מספר העוקבים שלכם ברשתות החברתיות. בענק!.  לפרופיל של טליה עובדיה יש כבר יותר מ 100 אלף עוקבים.

מתי ערב הגמר של האח הגדול לעונת 2022

טוב חברים הכסף על השולחן. המתנו מספיק. כן טיימליין לא טיימליין. אנחנו רוצים לראות את הזוכה של העונה. אז מתי כל זה יקרה?. על פי פרסומים שונים תאריך הגמר מתקיים בתאריך 17/9 כשמונה ימים לפני ראש השנה העברית החדשה תשפ"ג.

עוד באתר שנה טובה ומתוקה gif לאחל לחברים ואטסאפ פייסבוק

רשימת המודחים המעודכנת 2022

משה קוגמן
נתנאל רודניצקי
קאזם חליליה
ריוואה רסלאן
שחף רז
שרין אברהם
ליה טאי אהרוני
דינה ערמי (שמחי)
לירן רוזן
דוד מהצרי
דנה אמסלם
דיאן שוורץ
שרון בניפוסי
אליאב טעטי
דיאנה טרננקו
עמרי אלפיה
רחל בורטה
אופק לוי
מרינה קוזנצובה
שרין אברהם

כל התשובות לשאלות הגולשים מה קורה בבית האח ?

היכן אפשר לצפות ללא הפסקה בשידורים מבית האח ? ערוץ 26 לצפייה ישירה חינם.

מי הדייר הכי מפורסם שנכנס השנה לבית ? ללא ספק צמד האחיות אילנה ודיאנה טרננקו מהצפון. כמה מפורסמות? אל תחמיצו את הקליפ שלהן.

צפו בווידאו הקטעים שלא ראיתם מבית האח. איך אופים ומכינים ארוחה טובה. ומי על הבצק ?. טוב נו זו כבר לא הפתעה. קטעים מצחיקים מהאח הגדול החדש. הווידאו שאומר הכל. ובינתיים כולנו נשב ונחכה לתשובה. עכשיו תוכלו לצפות בפיצוץ הגדול בין טליה לאקס. יש אקשן השנה בבית האח.
אליאב טעטי חושף: האקס של בר לא יכנס לבית האח הגדול