יום האישה הבינלאומי 2019

יום האישה הבינלאומי 2019

תאריך יום האישה הבינלאומי 8 מרץ 2019  הוא שיא אירועי הנשים לאחר שנה פורייה בתחום מעמד האישה. אמנם יש עוד דרך ארוכה לעשות אבל השנה נחגוג בגדול את יום האישה הבינלאומי 2019

למגזין המעודכן יום האישה הבינלאומי 2022

עדכון 2021 יום האישה

השנה מציינים את יום האישה ב IWD 2021: #ChooseToChallenge עולם מאותגר הוא עולם ערני. באופן אינדיבידואלי, כולנו אחראים למחשבות ולמעשים שלנו – כל היום, כל יום. אנו יכולים לבחור לאתגר ולקרוא תיגר על הטיה מגדרית ואי שוויון. אנו יכולים לבחור לחפש ולחגוג את הישגי הנשים. באופן קולקטיבי, כולנו יכולים לעזור ביצירת עולם כולל. מאתגר מגיע שינוי, אז בואו כולנו לבחור לאתגר.

 

יום האישה 2019 ברכות אירועים היסטוריה

יום האישה הבינלאומי 2019

יום האישה הבינלאומי 2019 unsplash

הופעות ביום האשה 2021

ספיישל יום האישה: נשי ותהני – מרתון סטנדאפיסטיות קורע!
בית ציוני אמריקה ת"א אולם מרתה, דניאל פריש 1, תל אביב יפו
מתאים ל: מבוגרים /
נשי ותהני – מרתון סטנדאפיסטיות
שלח לי הודעה הזמינו כאירוע פרטי
נשי ותהני הוא מרתון סטנדאפיסטיות שנולד ביולי 2015. הסטנדאפיסטית חגית גינזבורג הרגישה שאין ייצוג הולם של נשים במועדוני הסטנדאפ בישראל ואספה יחד את הסטנדאפיסטיות האנדרדוגיות הטובו…

יום האישה הבינלאומי תאריך 2019 

יום האשה הבינלאומי מצוין בתאריך 08/03/2019 ברחבי העולם תחת השם International Women's Day 2019 

ברכות ליום האישה 2019

לכבוד יום האשה הכנו עבורכם ברכות מיוחדות לאשה שאתכם . אומרים שמאוחרי כל גבר מצליח עומדת אשה מיוחדת אבל בהווה שלנו היא עומדת לצידו והוא לצידה ! אז גברים קחו יוזמה ושלחו ברכה יפה ליום האשה 2019 !

ברכה בחרוזים ליום האישה

לאשה שאיתי , האישה לצידי
לאדם המופלא שחולק איתי את מלאכת החיים
לרגל יום האישה , מלבד פרחים , ממני אלייך בכמה מילים
שתמשיכי להיות האדם עם העצמה , ההגשמה והאמירה המיוחדת
שהופכת אותי לגבר שלצדך
באהבה ממני

ברכות ליום האישה הבינלאומי

בראשית נבראו בני אדם
ואנו כגוף אחד נבראנו אחד לשנייה
ביום האישה אשלח לך איחולים מעומק הלב
הלב האוהב , את האישה המיוחדת שאת
את האדם לצידי ואת האור שהבאת אל אנחנו
יום אשה שמח , ממני שתמיד אוהב עמוק בלב

 

הרצאות ופעילות ליום האישה הבינלאומי אתר fun 

 

 

חדר משלך – אירוע ספרות לרגל יום האישה הבינלאומי
ברור לי שהאשה תשנה את צורתו של הרומן" כתבה וירג'יניה וולף במאמר המכונן "חדר משלך", אך לשם כך היא זקוקה לחדר משלה ולהכנסה קבועה. כעבור 90 שנה, האם החזון התממש והמגבלות שהוצבו בפני נשים כותבות הוסרו?

 

מחווה מיוחדת לתרצה אתר יום האשה
רצה אתר, משוררת, מתרגמת ופזמונאית, נודעה בשירתה הפיוטית והרגישה ובפזמוניה הייחודיים שהפכו לנכסי תרבות בקלאסיקה הישראלית. המופע לרגל יציאת הספר "תרצה אתר כל השירים", בהוצאת הקיבוץ המאוחד, יכלול שירים וקטעי פרוזה, ביניהם שירים גנוזים שראו אור לאחרונה. בין הפזמונים שיבוצעו: אהבתיה, בלדה לאישה, הלילה הוא שירים, בלדה על נערי שגדל, תפילת יום הולדת, שיר לערב חג, גשם הקשב לנשים, אני חולם על נעמי, ערב קיץ ויונים, אחד חולמני.

אירועים חשובים בתחום מעמד נשים 

השנה האחרונה הייתה גדושה באירועים מרכזיים אשר שפרו את מעמד האישה בחברה הישראלית והן במישור הבינלאומי . שאלת מעמד האישה בישראל , במגזרים השונים בחברה הישראלית תפס מקום נכבד בשיח הציבורי והן בתחום החקיקה והשאיפה המתמדת לשיוויון חברתי מול גברים .  כבר לא בושה להיות אשה חופשית עם דעות עצמאיות , שאיפות מקצועיות ורצון להרגיש אדם שווה בחברה הישראלית.

הלגיטימציה וההיתר החברתי לנשים לחיות בדרכן , על אף הקשיים שבדרך החלה לחצות גבולות ישנים ואולי החדירה לתודעה הוא אחד ההישגים החשובים שלנו , בדרך למימוש עצמי והגדרה מחדש של מעמד האישה בעולם המודרני.