יום האישה 2024 הבינלאומי ברכות תמונות

יום האישה 2024 הבינלאומי ברכות תמונות והרצאות

כמו בכל שנה העולם מציין את אחד הימים החברתיים החשובים בתרבות המודרנית. קבלו את יום האישה 2023 הבינלאומי ברכות תמונות והרצאות. מגזין מידע לרגל international women's day 2024 .

פורים 2024 מגזין חופש אטרקציות 

כמו בכל שנה האירוע החג יומי מלווה בקמפיין בינלאומי לקידום הנשים בעולם. השנה נבחרה הסיסמא : #BreakTheBias אשר משמעותו ומטרתו להפסיק את האפליה בין נשים וגברים והוא מגלם מספר רעיונות מרכזיים:

דמיינו עולם שווה בין המינים. מקום בו אנו חיים ללא עולם נקי מהטיות, סטריאוטיפים ואפליה. יקום שבו מתקיים מגוון, שוויוני ומכיל וחברה שבה ההבדל מוערך. כך, יחד נוכל ליצור שוויון לנשים. ובמשפט אחד ממצה ומרגש – ביחד כולנו יכולים #BreakTheBias.

יום האישה שמח תמונות להורדה חינם

יום האישה שמח תמונות להורדה חינם

תאריך יום האישה 2024 מתי מציינים ?

יום שישי 8 במרץ 2024. את היום נהוג לציין בישראל ובעולם, בקמפיינים, הרצאות והעלאת המודעות לשוויון זכויות של נשים ברחבי העולם. בנוסף, עצרת האומות המאוחדות מקיימת שלל אירועי רשת ואתם מוזמנים ומוזמנות להצטרף ולקחת חלק. ההרשמה חינם.

מודעות גוגל


אירועי יום האישה השנה המלצות סיורים סדנאות הרצאות 

כמו בכל שנה היום המיוחד מזמן שפע של אירועי העשרה מומלצים. מה עוד? ניתן לרכוש את הסדנאות כמתנה למי שאוהבים. כעת אציג בפני הגולשות והגולשים מספר אירועים מומלצים. חלק אגב מתקיימים בתאריכים סמוכים. שריינו מקום מראש באירועי international women's day 2024.

 

יום האישה 2024 הבינלאומי ברכות תמונות והרצאות

יום האישה 2024 הבינלאומי ברכות תמונות והרצאות

 

כמה נשים יש בעולם?. אוכלוסיית הנשים לעומת הגברים

אוכלוסיית הנשים בעולם דווחה על 3954425852 נפשות , על פי אוסף מדדי הפיתוח של הבנק העולמי, שנאסף ממקורות מוכרים רשמית. אוכלוסיית הנשים (% מסך האוכלוסייה) בעולם דווחה על 49.74% , על פי אוסף מדדי הפיתוח של הבנק העולמי.

 

ציטוטים מלאי השראה לנשים מה אמרו המפורסמות על נשים חזקות ונשיות 

"אישה עם קול היא, בהגדרה, אישה חזקה. אבל החיפוש למצוא את הקול הזה יכול להיות קשה להפליא". מלינדה גייטס, פילנתרופית

והנה ציטוט שמאד אהבתי, "נשים הן כמו שקיות תה. אנחנו לא יודעים את הכוח האמיתי שלנו עד שאנחנו במים חמים." -אלינור רוזוולט, הגברת הראשונה

"בחרתי לא להתנצל יותר על הנשיות והנשיות שלי. ואני רוצה שיכבדו אותי בכל הנשיות שלי כי מגיע לי להיות". -צ'יממנדה נגוזי אדיצ'י, סופרת

"נשים הן כמו שקיות תה. אנחנו לא יודעים את הכוח האמיתי שלנו עד שאנחנו במים חמים." -אלינור רוזוולט, הגברת הראשונה

נשים הן כמו שקיות תה. אנחנו לא יודעים את הכוח האמיתי שלנו עד שאנחנו במים חמים." -אלינור רוזוולט, הגברת הראשונה

מעצבים בעצמכם ברכה דיגיטלית ליום האישה 

ברכה מרגשת ליום האישה לאחל יום האישה שמח תמונות מאתר הברכות בעברית 

תמונות מרגשות ליום האישה

תמונות מרגשות ליום האישה

באיזו מדינה הכי טוב להיות אישה?. מהראשונה לאחרונה

מדוע דנמרק מדורגת הגבוהה ביותר ואפגניסטן הנמוכה ביותר? דנמרק הגיעה בראש הרשימה עבור ביצועים גבוהים במדדים. המדינה היא אחת מ-13 היחידות שבהן לכל הנשים יש גישה לחשבון בנק; זו אחת מ-14 מדינות עם קוד משפטי שוויוני מלא בין המינים; והוא מקבל את הציון הגבוה ביותר בגישה של נשים לצדק.

באפגניסטן, לעומת זאת, נשים הלכו לבית הספר פחות מ-3 שנים בממוצע; לפחות מחמישה אחוזים מהנשים יש גישה לחשבון הבנק שלהן; ויותר מ-90% מהנשים חיות בסמיכות לסכסוך מזוין. שיעורי התמותה של אימהות באפגניסטן הם בין 10 הגרועים בעולם.

מתנות ליום האישה לעובדות מארזים עם ערך חברתי 

בשנים האחרונות נהוג במקומות עבודה רבים להעניק לנשים העובדות מתנות ביום המיוחד המוקדש להן. כיצד נוכל לפנק אותן?. טרנד נוסף הן מתנות עם ערך חברתי. מה זה אומר?. ארגונים חברתיים יוזמים יצירת המתנות, אריזתן וחלק מהרווח הוא למעשה תרומה לפעילות חברתית חשובה בחברה הישראלית.

הצגות מומלצות לנשים וגברים ההומור חוזר לאופנה ביום האישה

בעלה של אשתי קומדיה עם דב נבון, גיא לואל, לירית בלבן/נלי תגר
כשאבי מגלה שלאשתו מזה חמש שנים, מיכל, יש עוד בעל בשם איציק, הוא כועס, פגוע ושבור לב. אבל במקום להתעמת עם אשתו, הוא בוחר בגישה לא שגרתית ומחליט להיפגש עם בעלה של אשתו כדי לנסות ולמצוא פתרון לבעיה המשותפת שלהם.

סדנה-הרצאה-ארוחה אצל עדוש לכבוד יום האישה בקיבוץ בית העמק

עדי ועינב מזמינות לחגוג את יום האישה בבוקר שמוקדש במיוחד לנשים, הכולל קפה ופינוקים,
סדנת אפייה בראנץ מהסרטים והרצאה שתעניק כלים פרקטיים לחיים. מתחילים בשולחן נשנושים
מפנק עם פוקצה, מטבלים ועוגה שווה במיוחד. נמשיך לסדנת אפייה בה נתנסה בשני סוגי בצקים
משגעים מלוח ומתוק שבסיום היום יצטרפו לארוחה. בזמן שהאוכל יכנס לתנור, נתיישב בסלון להרצאה

יום שישי | 8.3 | 9:00-13:00, בקיבוץ בית העמק
מחיר: 350 ₪ למשתתפת
טלפון: 072-3941119

לא עוצרות ב 669 אירוע בכפר הנוער עיינות

אירוע מעניין ומומלץ לקראת יום האישה 2024 נקרא "לא עוצרות ב-669" אירוע מיוחד בכפר הנוער עיינות נעמת לרגל יום האשה 2024 שיעסוק בשאלה לאן פנינו מועדות בנושא שירות נשים בצה"ל? – יום ג', 5.3.24
כפר הנוער עיינות נעמת, בשיתוף מכינת אדרת והמועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, יקיימו אירוע מיוחד לרגל יום האשה הבינלאומי, תחת הכותרת "לא עוצרות ב-669 – על שירות נשים בצה"ל: לאן פנינו מועדות?". האירוע יתקיים ביום שלישי הבא, 5.3, החל מהשעה 19:30 בכפר הנוער עיינות נעמת.

 

מעמד האישה בעולם בתחום העבודה ברחבי העולם. 

תמורות במעמד האישה בעשור האחרון – נשים מהוות 47% מכוח העבודה בארה"ב, לעומת 30% ב-1950 – אך הצמיחה נעצרה. חלקן של הנשים בכוח העבודה גדל בדרך כלל לאורך המחצית השנייה של המאה ה-20, אך מאז הוא התאזן. תחזיות של הלשכה לסטטיסטיקה מצביעות על כך שבעשורים הקרובים נשים ימשיכו להוות מעט פחות ממחצית מכוח העבודה.

עובדות אלו הביאו אותי לבדוק מספר עובדות מעמד האישה בישראל. מחקרים מראים כי המקצועות והעבודות של נשים בישראל עדיין לא בצעו את הפריצה לנקודת השוויון המגדרית. סיכוייה של אישה בישראל לעבוד במקצועות גבריים קטנים מסיכוייו של גבר.

תמונות ברכה יום האישה בכל השנה חזקות אמיצות מעצימות

תמונות ברכה יום האישה בכל השנה חזקות אמיצות מעצימות

תמונות מרגשות ליום האישה

תמונות מרגשות ליום האישה

ברכה מיוחדת לאשתי ביום האישה אתר הברכות

ברכה מיוחדת לאשתי ביום האישה אתר הברכות