יום השוקולד הבינלאומי 7 ביולי

יום השוקולד הבינלאומי 7 ביולי

איזה יום מתוק מחכה לנו ! World Chocolate Day הוא אחד האירועים הבינלאומיים הכי טעמים כל פני כדור הארץ המאחדים תרבויות ואנשים מרחבי הגלובוס . אז הנה כל מה שקורה וכל מה שצריך לדעת על יום השוקולד הבינלאומי 7 ביולי מתוק לי מתוק לי

יום השוקולד הבינלאומי 7 ביולי צילום כרמית יום השוקולד הבינלאומי צילום אסף אמברם

יום השוקולד הבינלאומי 7 ביולי כרמית צילום אסף אמברם

איזה שוקולד אתם אוהבים מריר או חלב

חברת כרמית חוגגת את יום השוקולד הבינלאומי גם היא והיא מספקת לנו נתונים חשובים על צריכת השוקולד בישראל. אז אולי תתפלאו אבל השוקולד המריר הוא הפופולרי ביותר בישראל והצריכה שלו מהווה יותר מ 50% מכלל צריכת השוקולד בעוד ששוקולד הלבן מהווה כ 7% בלבד. 72% מהגברים מעדיפים שוקולד מריר בעוד ש- 64% מהנשים מעדיפות שוקולד חלב.

יותר שוקולד ויותר מתוק

בשנים האחרונות חל שינוי של ממש בהרגלי צריכת השוקולד בארץ, מ 1.5 ק"ג לשנה לנפש עלתה הצריכה בישראלי לכ- 3.5 קילוגרמים לכל ישראלי שאוהב את המתוק הזה . במקביל התפתח השוקולד אל מעבר לטבליות והחטפים המתוקים שהכרנו לאורך השנים. התפתח והתרחב מאוד עד כדי משקאות שוקולד, פירות בשוקולד וכו' , פיסול בשוקולד, סדנאות שוקולד ועוד שיצרו את "תרבות השוקולד בישראל".

על שוקולטייר או שׁוֹקוֹלָדַאי שמעתם כבר  ?

אם המקצועות החדשים בעולם מקבלים שמות מעולם הטכנולוגיה והסלולר הריי שיש כמה מקצועות חדשים יחסית שמגיעים דווקא מעולם המזון הוותיק והם מתוקים לא פחות. אז הנה מקצוע מתוק אחד במיוחד שוקולטייר

סגולות רפואיות של השקולד – לא רק מתוק 

כמו מאכלים רבים ומוצרי מזון גם השוקולד שלנו זכה לכמה מחקרים שהעלו מסקנות בדבר היתרונות הגלומים באכילה מאוזנת של המתוק .

  1. שוקולד מריר הינו בעל סגולות רפואיות רבות. הוא תורם לשחרור אנדורפינים במוח ועל ידי כך הוא משרה תחושה טובה שמשפרת את ההרגשה ומסייעת להתגבר על דיכאון.
  2. אכילת שוקולד מריר באופן קבוע בקרב אנשים הסובלים מיתר לחץ דם, יכולה להפחית את לחץ הדם באופן משמעותי ואכילת שוקולד מריר בכמות קטנה עשויה למנוע אי ספיקת לב.
  3. בשוקולד מריר נמצאו נוגדי חמצון רבים יותר מאשר במשקאות פירות כמו מיצי אוכמניות, חמוציות, פטל, רימון. נוגדי חמצון נלחמים בהשפעה המזיקה של לחץ חמצוני על התאים השונים בגוף ונקשרים להגנה על הלב, הגנה מפני סרטן ומפני מחלות רבות נוספות.

יום השוקולד הבינלאומי 7 ביולי 2020 כל הפרטים מבצעים חגיגות שוקולד בישראל 2020 ההיסטוריה של השוקולד הצריכה השנתית בארץ וטיפים חשובים