יס דוקו לוח שידורים VOD צפייה ישירה המלצות

יס דוקו לוח שידורים VOD צפייה ישירה המלצות

סרטים דוקומנטריים מעניינים, חדשים וישנים, יכולים להצמיד אותי אל המסך במשך שעות. חלק מהם מביאים סיפור אנושי ואישי, על רקע אירועים גדולים בהיסטוריה או אירועים אישיים שמרגשים בעולם התרבות, אנשים מפורסמים, מדע ותרבות. יס דוקו לוח שידורים VOD צפייה ישירה המלצות.

יס דוקו לוח שידורים VOD צפייה ישירה

יס דוקו לוח שידורים VOD צפייה ישירה

לכי לך סיפורה של נערת גבעות The Green Line ערוץ yes דוקו

יהודית כהנא גדלה על גבעות השומרון.

היא נחשבה "נערת גבעות" קלאסית: השתתפה במאבק נגד פינוי גוש קטיף, נטלה חלק בהקמת מאחזים. היא נמנתה עם הצעירות והצעירים שעבורם האדמה הזו היא מקודשת, ושווה כל מחיר. אלא שעם התבגרותה, משהו נסדק ברגשותיה אל האדמה הזו, שהפכה עקובה מדם.

יהודית יוצאת למסע כדי למצוא תשובות לשאלות שהתחילו לעלות בה: היא מתעמתת עם אימה, שקיוותה שביתה תמשיך בדרך שנסללה לה; היא מתבוננת מחדש על המנהיגים הדתיים שכל-כך העריצה והיום מרגישה שבגדו בה. יהודית קרועה בין האדמה שקוראת לה להישאר, לבין קול פנימי שמבקש ממנה לעזוב ולמצוא בית חדש. ניתן לצפות yes דוקו, ב-yesVOD וב-STINGTV.

תאוריית הבוס  The Boss Theory צפייה בערוצים יס דוקו, ב-yesVOD ובאפליקציית -STINGTV.

"יש את החיים שלפני התיאוריה, ויש את החיים שאחרי התיאוריה". כך מעיד כל מי שלמד אצל פרופ' אריאל דרבסי באוניברסיטה העברית. מדובר ב"תיאוריית הבוס". היא עונה על הרבה שאלות שאנחנו שואלים כל יום. בעיקר היא ומכוונת זרקור אל הבוס האמיתי שמנהל את חיינו ללא ידיעתנו – הלא מודע.

כאשר ניר דרבסי מחליט לעשות סרט על התיאוריה פורצת הדרך עם הדוד שלו, הוגה התיאוריה ומרצה כריזמטי, צבעוני ואהוב מאד – הוא לא מודע לכך ששנת הלימודים אותה יתעד תהפוך להיות דרמטית כל כך – עבור דודו האהוב, עבור הסטודנטים מלאי-ההערצה שלו, ועבור משפחתו. כאשר התיאוריה שעל הנייר פוגשת לפתע את המציאות, נשאלת ביתר שאת השאלה – עד כמה באמת אנחנו שולטים בחיינו?

צפו בווידאו VOD סרטים מלאים של yes דוקו

 

ערוצי דוקו חינם לצפייה ישירה עם תרגום עברית 

  •  vod walla מגוון סרטים דוקומנטריים ללא תשלום וללא מדי מנוי. תרגום עברית מובנה לכל הסרטים
  • ערוץ סרטי דוקו DW Documentary's YouTube channel  – הערוץ הגרמני מביא סרטים דוקומנטריים מעולים לצפייה ישירה, במגוון נושאים מרתקים מכל העולם וכמובן גם סרטי דוקו על ישראל.