כרטיסים להצגות ילדים 2024 בראבו

כרטיסים להצגות ילדים 2024 בראבו 

לוח מופעים אטרקציות לילדים בתל אביב! הנחות מופעים תאריכים כרטיסים מוזלים. הצגות הילדים חוזרות בגדול לצד שפע של אטרקציות עוד לפני החופש הגדול! כרטיסים להצגות ילדים בראבו. הורים שימו לב ! נצלו מחירי מבצע בזמן אמת ותוכלו לחסוך כסף רב לרכישת כרטיסים להצגות ילדים מומלצות ! הנהלת האתר מודיעה כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. התאריכים נתונים לשינוי בהתאם לנסיבות. בלו בכיף ובנעימים והפקידו על הכללים. מדריך כרטיסים להצגות ילדים 2023 חגי תשרי 2023. 

תירס חם 2024 הצגות ילדים מומלצות

 

תיאטרון הפארק תל אביב כרטיסים להצגות ילדים 2024 בראבו 

תיאטרון הפארק המחודש בלב פארק יהושוע מציג: פעילות מיוחדת לקטנטנים, בלב הטבע והרחק מהמולת העיר! המקום המושלם לקטנטנים!
במקום – שעת סיפור תאטראלית מומחזת ומונגשת לגיל הרך, מתקנים מתנפחים, בועות סבון ענקיות, פינת יצירה, פינת קפה להורים ואטרקציות נוספות!

שעת סיפור – כובע קסמים

כובע הקסמים הוא שיר של המשוררת הישראלית לאה גולדברג. תיאטרון הילדים הישראלי מנגיש את השיר הקסום הזה לעיבוד בימתי קטן ואינטימי ואיכותי לגיל הצעיר.

תיאטרון הפארק – הדייג ודג הזהב

הצגת ילדים, עיבוד חדש ומקורי לסיפור שגדלנו עליו ושמלמד אותנו להעריך את מה שיש לנו. הכניסה והשימוש במתקני המתחם תתאפשר כחצי שעה לפני המועד ועוד כחצי שעה לאחר סיומו.

תיאטרון הילדים הישראלי – העץ הנדיב

תיאטרון הילדים הישראלי גאה להציג את הסיפור המופלא של העץ הנדיב.

הבית של יעל שעת סיפור – תיאטרון הפארק – המקום המושלם לקטנטנים!

אחד מספרי הילדים החשובים והמשעשעים ביותר בכל הזמנים. יעל חולמת על בית משלה. היא משתעשעת עם סל הכביסה ועם מפת השולחן בניסיון למצוא אחר הבית המושלם. ימי שבת בתאריכים:

רונן בארץ הסיפורים התיאטרון שלנו 

המופע מוזיקלי ומרהיב בהשתתפות רונן גולדפרב פלד (בתפקיד המספר). מי עוד על הבמה?. 4 שחקנים נוספים והבובות מתוכנית הטלוויזיה. מי מדובב אותן?. גילה אלמגור בתפקיד שוף הינשוף, דורית טל שלו בתפקיד לף העטלף ומשי קליינשטיין בתפקיד תולי התולעת.

מעשה בחמישה בלונים הצגות בקיץ לוח מופעים 

אז, מה סופו של כל בלון? נגלה זאת יחד, עם רותי, אורי, רון, סיגלית ואלון. בהצגה החדשה, שכולה חגיגה, עם שירים אהובים וסוחפים על בלונים וצבעים, וחוויית תיאטרון בלתי נשכחת!

איה פלוטו עם נתי הגעתי הופעתי 

פלוטו, כלבלב שובב מקיבוץ מגידו, מחליט בוקר אחד לברוח ולחפש הרפתקאות. פלוטו, הכלבלב מקיבוץ מגידו, שנמאס לו לשבת כך סתם לבדו, יוצא לטייל בעולם הגדול, את מי הוא יפגוש? מעניין מאוד. הצגת ילדים מומלצת לימי הקיץ והחופש הגדול.

החתול במגפיים תיאטרון הקיבוץ 

המעשייה המפורסמת של האחים גרים שבמרכזה סיפורו של בן הטוחן, המקבל בירושה חתול פיקח ודעתן. זהו סיפור משעשע על חברות ועל האפשרויות שייפתחו בפנינו אם רק נעז לחלום. הכרטיס להצגה כולל כניסה לתערוכות המוזיאון.

כובע קסמים הצגת ילדים בתל אביב 

מה עושים הילדים בתל אביב? קחו אותם להצגה כובע הקסמים הוא שיר של המשוררת הישראלית לאה גולדברג. תיאטרון הילדים הישראלי מנגיש את השיר הקסום הזה לעיבוד בימתי קטן ואינטימי ואיכותי לגיל הצעיר.

שמוליקיפוד הצגת ילדים מומלצת תל אביב  

קלאסיקת ילדים של כל הזמנים. גדי חולה מאוד ואינו יכול לצאת מהמיטה. הוא מרגיש בודד ורוצה שיהיה לו חבר טוב. לפתע מגיע לחלונו שמוליקיפוד שמחפש באותה העת בדיוק חבר טוב לבלות אתו.

 קישור מרוכז ללוח ההצגות