כרטיסים למונדיאל 2022 מחירים משחקים בקטאר

כרטיסים למונדיאל 2022 מחירים משחקים בקטאר 

המדריך שלכם לאירוע הספורט של השנה. לראשונה מאז ומעולם משחקי גביע העולם בכדורגל ייערכו במזרח התיכון. מידע לחובבי הספורט. כרטיסים למונדיאל 2022 מחירים משחקים בקטאר. כל הפרטים וקישור בסוף העמוד.

כרטיסים למונדיאל 2022 מחירים משחקים בקטאר 

כרטיסים למונדיאל 2022 מחירים משחקים בקטאר

עוד באתר – תוכנת מעקב אחרי פלאפון קל ופשוט 

מתי מתחיל המונדיאל בקטאר 2022 ? 

אם לא תהיינה הפתעות או דחיות משחקי גביע העולם בכדורגל 2022 ייערכו בין התאריכים הבאים:

תחילת המשחקים 21/11/2021
משחק הגמר וסיום המונדיאל 18/12/2022
כמה נבחרות ישחקו בגביע העולם ?  32 נבחרות

שימו לב, קאטר היא מדינה מדברית השוכנת בחצי האי ערב. חודשי הקיץ שם כמעט ואינם מאפשרים קיום משחקי ספורט. בעיקר אם חושבים על שחקנים שיגיעו מאירופה ורגילים לקיים את המשחקים באווירה חורפית. לכן זו הפעם הראשונה שמשחקי גביע העולם יתקיימו בסוף השנה ולא בחודשי הקיץ.

שמות האיצטדיונים ישוחקו המשחקים 

הקטארים עבדו בקדחתנות לבנות מספר אצטדיונים מרשימים בקנה מידה עולמי. לקראת משחקי גביע העולם הולכות ונשלמות העבודות. על פי הנראה בשטח מדובר במילה האחרונה בעולם הספורט. ופרט נוסף וחשוב ברוח האקולוגית – ניתן לפרק את האצטדיונים ולהרכיב אותם מחדש בכל מקום אחר בעולם.

רשימת המגרשים : האצטדיון האייקוני לוסייל אצטדיון אל-ח'ור אצטדיון ראס אבו עבוד אצטדיון א-ת'ומאמה.אצטדיון אחמד בן עלי אצטדיון עיר החינוך אצטדיון הח'ליף הבינלאומי אצטדיון אל-וכרה

איך אפשר להשיג כרטיסים למונדיאל ?  

אם אתם רוצים להבטיח את מקומכם במשחקים רצוי לעשות זאת מראש. זאת אומרת שאם עכשיו קונה כרטיס לא בטוח שאדע מי הנבחרות שישחקו באותו אירוע. אתם חושבים שזה משנה לי? לכן גלשתי לאתר חברת התעופה  qatarairways ואלו הדילים שניתן להירשם אליהם.

דילים למונדיאל 2022 כרטיסים מלון טיסה 

החברה מציעה מספר דילים הכוללים טיסה, אירוח וכן צפייה במספר משחקים במונדיאל 2022. מספר המשחקים וזמן השהייה בנסיכות מוגדרים מראש. גם מקומות הישיבה ביציע ( תחת הגדרה – כרטיסים במרכז האצטדיון ). כאשר בצעתי את תהליך הרכישה, התבקשתי לבחור גם את העיר ממנה אני ממריא.

לפרטים נוספים,  חדשות משחקים חלוקה לבתים מונדיאל 2022 קאטר. שימו לב בעמוד זה המידע מתעדכן לעת .