כרטיס קולנוע 1+1

כרטיס קולנוע 1+1 כל חברות האשראי פועלים וונדר

חברות האשראי ,כחלק מהתחרות על כיסו של הצרכן , מאפשרות לרכוש כרטיסי קולנוע בהטבות שונות עד כדי 50% הנחה על כרטיס קולנוע או רכישת כרטיס קולנוע 1+1 באמצעות רכישת כרטיס קולנוע בכרטיס אשראי. איך חוסכים ? מימוש ההטבות לרכישת כרטיסי קולנוע וגבל ומותנה בכללים שונים הנקבעים ומשתנים על ידי חברות האשראי השונות.  על מנת לנצל הטבה זו באופן מקסימלי יש לקרוא היטב את התנאים לניצול ההטבה ולפעול בהתאם לכללים של חברת האשראי. כאשר מבצעים רכישת 1+1 סינמה סיטי או לכל קולנוע אחר אזי לא מקבלים את ההטבה. 

עוד באתר פורים 2024 אירועים ברחבי הארץ ברכות לפורים להורדה 

בסוף העמוד קופונים והנחות לפעילויות ברחבי הארץ מרוויחים עם wesave

כרטיס קולנוע 1+1 סרטים מומלצים קוד הנחה כרטיס שני לסרט מתנה

כרטיס קולנוע 1+1 סרטים מומלצים קוד הנחה כרטיס שני לסרט מתנה

כיצד לנצל הטבות רכישת כרטיס קולנוע 1+1 הטבות בכרטיס אשראי

 מודעות גוגל




הורדת קופון כרטיס שני לסרט מתנה

1 הרשמה לאתר ההטבות של חברת כרטיסי האשראי שלכם

וודאו שאתם רשומים לאתר ההטבות שלחברת כרטיסי האשראי שלכם 

2 קבלת קוד מבצע לרכישת הטבה לסרט כרטיס שני מתנה

בכל רכישת כרטיס קולנוע תתבקשו להזין קוד מבצע לפי כרטיס האשראי שלכם  

3 רכישת יותר מאשר 2 כרטיסים בכרטיס אשראי

במידה ורכשתם יותר מאשר זוג כרטיסים , בצעו את הרכישה באמצעות 2 כרטיסים שונים על מנת לנצל את ההטבה ברכישת הכרטיס . כל כרטיס קולנוע עולה בממוצע כ 40 שקלים כך שמדובר בחיסכון ניכר 

חברות האשראי המעניקות הטבות ברכישת כרטיסים לסרט פועלים וונדר

לאומי קארד סינמה סיטי

את הכרטיס הנוסף ללא תשלום ניתן לקבל במסגרת הטבות לסרטים 1+1 בסינמה סיטי והוט סינמה max מבית לאומי קארד

לאומי קארד  הטבה כרטיס קולנוע 1+1  סינמה סיטי , גלובוס מקס , קולנוע לב , סינמטק

יש להכינס לאתר לאומי קארד ( יש להרשם לאתר קודם לכן ) , לרכוש הטבת סרט 1+1 בסינמה סיטי ולהזמים כרטיסים בציון קוד ההנחה או לציין בקופת הקולנוע שרכישת הכרטיס נעשית בהטבת לאומי קארד פרטים נוספים באתר לאומי קארד

Master Card מאסטר קארד הטבה 1+1 בקולנוע יס פלנט ורשת רב חן 

יש להרשם לתוכנית המסלולים באתר החברה ( רישום קצר ) ולהוריד את הקופון . את קוד ההטבה תקבלו למכשיר הטלפון והוא יוצג על המסך . את הקוד יש להזין בעת רכישת כרטס קולנוע באינטרנט או באפליקציה או להציג בקופת בית הקולנוע יס פלנט אמריקן אקספרס 1+1 – לקבלת פרטים נוספים לקבלת קוד קופון לסרט לחצו כאן

Diners Club דיינרס קלאב 1+1 כרטיס קולנוע לסינמה סיטי 

יש להיכנס לאתר ההטבות חברת דיינרס , למלא פרטים נדרשים ולהקיש את קוד הקופון שיישלח אליכם באמצעות SMS ובאימייל. אם העדפתם לשלם בקופה ולחסוך את עמלת ההזמנה יש להציג את קוד הקופון בקופת בית הקולנוע. לקבלת ההטבה באתר4 דיינרס לחצו כאן

חברת ויזה הזמנת כרטיס קולנוע 1+1 בסינמה סיטי 

הטבת כרטיס קולנוע 1+1 בסינמה סיטי ניתנת לניצול 1 לשבוע . ניתן ליהנות מהטבה בכרטיס אשראי את ההטבה רק בגובה מחיר הכרטיס בקופה ואין הנחה נוספת על עלות הזמנת כרטס קולנוע באינטרנט. בכל מקרה מדובר בהטבה חשובה שחוסכת עשרות שקלים בכל ביקור בקולנוע . לפרטים נוספים לניצול ההטבה לחצו כאן לאתר ויזה

נהניתם מהסקירה?  רוצם לחסוך עוד כסף וליהנות ממבצעים? פנו לאחד היועצים של האתר בבקשה לקבלת ייעוץ לקניות באינטרנט ולחיסכון בעלות חשבון הבנק וכרטיסי האשראי שלכם.

סרטים חדשים 2024 מה כדאי לראות? 

בכל שבוע אנו מביאים לכם את רשימת הסרטים החדשים תחת הכותרת חדש בקולנוע. אז אם חושבים היכן לבלות הערב, רוצים לצאת, להתאוורר ולתת מנוחה לראש זה המדור עבורכם. בין הסרטים החדשים גם נמליץ על סרט רומנטי חדש.

כסף טיפש הסרט החטא ועונשנו? סרטי 2024

זה קרה בשנת 2021. גיימסטופ, רשת גדולה למשחקי מחשב נמצאת בירידה והמניה שלה כמעט לא שווה דבר. אבל קית' גיל, סוחר מניות קטן ובעל ערוץ ביוטיוב, דווקא מאמין בגיימספוט והופך אותה למשימה הפרטית שלו. הוא משקיע את מעט הכסף שיש לו בקניית מניות ובערוץ שלו מעלה סרטונים שקוראים לאנשים לעשות כמוהו – להציל את החברה ו'להכניס' לוול סטריט, שעושקת באופן שיטתי את האיש הקטן. המסע של קית' הופך ויראלי. לא מעט אנשים רגילים, עם מעט כסף או הרבה חובות, מתחילים לקנות והמניה מתחילה לטפס

דוג מן סרט מומלץ 2024 

הבמאי האגדי לוק בסון (לאון, האלמנט החמישי) חוזר עם יצירה וירטואוזית מרתקת. לאחר מעצרו, דאגלס פותח את ליבו בפני החוקרת ומגולל את סיפורו. כילד לאב אלים, הוא נשלח להתגורר עם הכלבים בחצר, ועד לבגרותו בה בחר להסתתר מאחורי איפור לבן ודמויות מתחלפות. בלילות, הוא יוצא לאתר את אלו המהלכים אימה על השכונה שלו. ידידיו על ארבע הולכים אחריו לכל מקום , מסייעים לו להביס את הרוע בה בעת שהוא מחפש גאולה לנפש דרך התרופה המוצלחת – אהבה.

אפ השירים בסרט נשמעים לכם מוכרים אז דעו לכם שפסקול הסרט כולל להיטים של מרלין מונרו, יוריתמיקס, אדית פיאף, מרלנה דיטריך, ג'נגו ריינהרט ומיילס דייוויס.


אבידות ומציאות Lost and Found סרט מתח מומלץ חדש בקולנוע ביקורת 

דרמת מתח עוצרת נשימה בכיכובו של אלברו מורטה (הפרופסור מ״בית הנייר״). מריו עובד במשרד המרכז את כל האבדות והמציאות שנאספו בעיר במשך שנים רבות. הוא מבלה את רוב זמנו בניסיון להתחקות אחר מקורם של אותם חפצים, על מנת להשיב לאנשים פיסות אבודות מחייהם. רק הלנה, קצינת משטרה צעירה, המבקרת לעתים תכופות במשרדו, מצליחה לסדוק במעט את השריון שלו. יום אחד, מגיעה אל המשרד מזוודה שנמצאה בקרקעית הנהר ובתוכה, בגדי תינוק ושרידי אנוש. מריו יוצא בעקבות המזוודה שמובילה אותו אל שרה, צעירה הלכודה מילדות בארגון הסוחר בבני אדם, כאילו היו חפצים.

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים Dungeons & Dragons Honor Among Thieves

גנב מקסים וחבורת הרפתקנים מגוונת יוצאים למשימה אפית לשדוד חפץ עתיק אבוד. נשמע פשוט?. הדברים משתבשים בצורה מסוכנת כאשר הם מסתבכים עם האנשים הלא נכונים. הסרט החדש 'מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים' מביא למסך הגדול את העולם העשיר ואווירת השובבוּת של משחק התפקידים האגדי.

 

חמישה ימים בנובמבר מה קרה בפריז בשנת 2015?. 

נובמבר 2015. סדרה חסרת תקדים של מתקפות טרור מתחרשת בלילה אחד בפריז. מחלקת לוחמת טרור של משטרת פריז, בניהולה של אלואיז ומפקד המשטרה הכללי פרד, נמצאת בלחץ גדול לאתר את המפגעים והמסייעים להם לפני שיתקיפו שוב. הסיפור האמיתי מאחורי אחד המצודים הגדולים והמקיפים ביותר שהתנהלו בהיסטוריה המודרנית.

בין שני עולמות Between Two Worlds עם  ז'ולייט בינוש מומלצים לצפייה 2023

מי כוכבת הסרט?. מלכת הקולנוע הצרפתי הלו היא ז'ולייט בינוש בתפקיד מריאן. מה היא עושה בחיים?. סופרת מצליחה, הנוסעת לגור בצפון צרפת כחלק מתחקיר לספרה החדש. אבל יש לה סוד. היא לא חושפת את זהותה האמיתית, מה כן קורה לה?. היא מתקבלת לעבודה כמנקה, יחד עם קבוצה של נשים. בתפקידה החדש היא חווה על בשרה חוסר יציבות פיננסית וחוסר נראות חברתית ומגלה במקביל מהם ערבות הדדית. למה מומלץ?. תגלו סרט נוגע ללב  ובו מפגן סולידריות וקשרים חזקים המשותפים לנשים עובדות.

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים Dungeons & Dragons Honor Among Thieves

גנב מקסים וחבורת הרפתקנים מגוונת יוצאים למשימה אפית לשדוד חפץ עתיק אבוד, אך הדברים משתבשים בצורה מסוכנת כאשר הם מסתבכים עם האנשים הלא נכונים. 'מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים' מביא למסך הגדול את העולם העשיר ואווירת השובבוּת של משחק התפקידים האגדי, בהרפתקה קורעת ומלאת אקשן.

קינג סרט ילדים מדובב 2022

מה הייתם עושים אם פתאום היה מופיע בכניסה לביתכם גור אריות מתוק? זה בדיוק מה שקורה לזוג אחים שמגלים לפתע בביתם גור אריות שברח משדה התעופה. עכשיו, כשכל העולם מחפש אותו, מה יעשו איתו צמד האחים ומי יעזור להם בדרך?.