לוח שידורים ערוץ 13 משחקי השף עונה 5 לצפייה ישירה

לוח שידורים ערוץ 13 משחקי השף עונה 5 לצפייה ישירה

כמעט בלי ששמנו לב לוח שידורים ערוץ 13 הפך בשנה האחרונה למקום הכי חם על המסך שלנו. זה התחיל עם בלקספייס ובימים אלו נמשך עם משחקי השף עונה 5 פרקים מלאים לצפייה ישירה. מגזין טלוויזיה, תכוניות בישול וסדרות חדשות על המסך! לא תראו את זה בנטפליקס!

לוח שידורים ערוץ 13

לוח שידורים ערוץ 13

משחקי השף ימי שידור

יום שני וחמישי שעה 21:30 וכמובן בשידורים חוזרים בין השידורים של הפרק הבא. 

ערוץ 13 משחקי השף שידור חי עונה 5 פרקים מלאים 

תכינו את המצרכים אבל לא עפרון ונייר. כי כל המתכונים של משחקי השף, או לפחות את הטובים שבהם תוכלו למצוא תמיד בערוץ 13 באתר האינטרנט. מדובר במתכונים פשוטים לכאורה שכל אחד יכול להכין בבית. אבל כמו שאנחנו יודעים ומכירים כבר, מתוכניות בישול לצפייה ישירה בעברית, מתכונים פשוטים זה לא מספיק.

במסגרת התכנית נבחנת היכולת והטכניקה של המועמדים והמתחרים, דרישות ובקשות לביצוע תחת לחץ של זמן, בסטנדרטים של מסעדות, וכמובן שימוש בחומרי גלם לאפייה ובישול שאולי לא כולנו מורגלים לשלב במטבח שלנו. אז מה? זו בדיוק ההזדמנות ללמוד מגדולי השפים של ישראל כיצד לשלב מרכיבים חדשים במטבח ובעיקר לקבל טיפים חשובים למתכונים מוצלחים, מתכון לקינוח וכמובן מתכון לארוחה עיקרית מעולה.

ואיך אפשר להמליץ על מתכונים או על תכניות בישול בעברית, בלי להזכיר את המנחה מירי בוהדנה. אז נכון שהיא ככבה בכמה פרקים של שנות השמונים וגם בתשדיר פרסום של מגן דוד אדום, אבל אנחנו תמיד רוצים שהיא תהיה יותר על המסך.

צפו בווידאו לקראת פרקים מלאים משחקי השף עונה 5 שנת 2021 

האודישן של פיני חגי: העסק שנסגר, פשיטת הרגל והרצון לחזור למטבח. סרטון הווידאו שכבש את המדינה! צפו במועמד פיני חגי פתח בגיל 30 עסק לסנדוויצ'ים בכפר סבא, אבל בעקבות אינתיפאדת היחידים העסק שלו נותר ריק והקריסה הכלכלית לא איחרה לבוא. כשהחובות טפחו למיליון וחצי הוא הוכרז פושט רגל ולא הצליח לצאת מהמיטה. היום הוא מנהל מטבח ברשת בתי קפה ומקווה לחזור לקדמת הבמה.

מגזין שידורים לוח שידורים ערוץ 13 משחקי השף עונה 5 לצפייה ישירה פרקים מלאים תוכניות בישול מרגשות מאד! מושיק רוט, אסף גרניט וארז קומרובסקי והמנחה מירי בוהדנה