לוסי אהריש עוזבת את רשת ערוץ 10

לוסי אהריש עוזבת את רשת ערוץ 10

זה בהחלט לא היה צפוי כי מדובר באחת המגישות האהובות בברנזה התקשורתית. עם מיזוג ערוץ 13 רשת ושידורי ערוץ 10 לוסי אהריש עוזבת את רשת ערוץ 10

לוסי אהריש עוזבת את רשת ערוץ 10

לוסי אהריש עוזבת את רשת ערוץ 10 צילום מסך יוטיוב 

לוסי אהריש עוזבת לא תמשיך בערוץ החדש 

אתרי אינטרנט רבים מספרים בימים האחרונים על האכזבה של אהריש מההודעה והדרך בה נמסר לה שלא תמשיך בערוץ רשת 10. אהריש שדרה את התוכנית "שיחת היום" אשר תוחלף על ידי יעקב אילון שיגיש מהדורת חדשות בשעה חמש.

לוסי אהריש ידועה כמי שמביאה את מצוקתם של אוכלוסיות שקולן לרוב לא נשמע או נדחק לשולי סדר היום הציבורי במדינת ישראל. לאחרונה עלתה לכותרות בהקשר חייה האישיים בשעה באה בברית הנישואים עם השחקן צחי לוי כוכב המדרשה ופאודה המשודרת גם בנטפליקס ישראל.

Lucy Aharish  נולדה בשנת 1981 להורים מוסלמים גדלה בדימונה ובילדותה ספגה פגיעה בפיגוע חבלני .  בשנת 2015 הדליקה משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל.

גם למי שלא מסכים לדעותיה של לוסי אהריש והלגיטימציה שנותן כלי שידור ישראלי לדעותיה , לא יכול להתעלם מאומץ הלב שלה. בשנת 2015 היא התבטאה באופן חריף ויוצא דופן לחברה הערבית כנגד נבחרי הציבור הערבים, שלטענה לא עשו מספיק  להרגיע את הרוחות ואף לבו יצרים ברחוב הערבי .

לוסי אהריש עוזבת את רשת ערוץ 10 ותפסיק לשדר את תכנית שיחת היום שזכתה להצלחה רבה בקרב הצופים סקירת מיזוג ערוץ 13 עם ערוץ 10 לוח שידורים חדש