מה זה אתר באזפיד הסברים והמלצות

מה זה אתר באזפיד הסברים והמלצות

באזפיד היא חברת מדיה ואינטרנט המפורסמת בשל אתר האינטרנט המגוון שלה, סרטוני יוטיוב בתכנים שונים ושלל אלמנטים דיגיטליים משעשעים ומעניינים  אז מה זה אתר באזפיד ? הרבה עניין ותוכן שיצרו הגולשים 

מה זה אתר באזפיד הסברים והמלצות

מה זה אתר באזפיד הסברים והמלצות

BuzzFeed  גולשים יוצרים תוכן 

BuzzFeed הייתה ידועה בתחילת דרכה בשל החידונים והשאלונים שיצרה (אשר גם היום מהווים חלק ניכר מאתר האינטרנט שלה) ואחר כך התפתחה לכתבות בנושא תרבות, אוכל, פוליטיקה ועוד.

בשלב מאוחר יותר החלה ליצור תוכן עצמאי בעמוד היוטיוב שלה והיום היא מפרסמת סרטונים בעלי מליוני צפיות דרך ערוץ יוטיוב עם למעלה מ-17 מליון משתמשים רשומים.

למה אנשים אוהבים את באזפיד

אתר BuzzFeed  הוא מהאתרים האהובים בעולם . הוא מאפשר לגולש להתבטא ולייצר תוכן ומצד שני אתר חינמי המאפשר שימוש מלא בתכנים. שלא כמו צפייה ישירה בנטפליקס שכרוכה בתשלום דמי מנוי חודשי . 

באתר של באזפיד קל מאוד לאבד תחושת זמן.. החל מהכתבות המרתקות, דרך סרטונים ויראליים וכלה בחידונים ושאלונים במגוון נושאים, האתר של באזפיד מספק בידור לכל הגילאים ולכל תחומי העניין. אם אתה חובב מוזיקה, אוכל, תאטרון, ספרות, קולנוע, פוליטיקה, ספורט, אופנה ועוד אתה בוודאי תמצא באתר כתבות, תמונות וסרטונים בשבילך!

כתבות מצחיקות באזפיד

באתר של באזפיד אפשר למצוא גם כתבות משעשעות במגוון נושאים שיוכלו לאפשר לכם לקחת הפסקה קצרה מהיום העמוס שלכם ולצחוק.

סרטונים מיוחדים באזפיד

בבאזפיד גם נוכל למצוא סרטונים אשר יאתגרו את המחשבה כמו שאלונים על היסטוריה ואפילו שאלונים בנושא סלבס ורכילות מצחיקה

שאלונים מצחיקים להעביר את הזמן באזפיד

שאלוני טריויה עוזרים להעביר את הזמן או את התור אצל הרופא .

באתר יש שפע של שאלונים בנושא תוכניות טלוויזיה, קולנוע ומוזיקה הם המומחיות של האתר. יחד איתם תוכלו למצוא מבחני אישיות, מבדקי ידע ועוד שלל שאלונים וחידונים שיספקו בידור והנאה לכל המשפחה.

מה זה אתר באזפיד הסברים והמלצות על אתר התוכן המיוחד שכולל סרטוני youtube מגניבים בקרים וחידונים מעניינים ומצחיקים במיוחד המלצות על אתרים.

אם בכל זאת סתם בא לכם לצאת מהמחשב או מהמסך לשעתיים ולטייל תרשו לנו להמליץ לכם על טיול ברמת גן ובעיקר לגן אברהם במדריך טיול שהכנו במיוחד עבורכם או בטיול לואדי ניס נס בחיפה