מחוברים עונה 9 פרק 10 לצפייה ישירה צחי ולוסי חושפים הכל 

מחוברים עונה 9 פרק 10 לצפייה ישירה צחי ולוסי חושפים הכל 

לא משנה איזה כוכב טלוויזיה אתה, לא משנה כמה את פופולארית ואיזה ניסיון יש לך המסך. בשורה התחתונה צריך הרבה מאד אומץ וענווה אינטלקטואלית להציג את המסך את שצחי הלוי ולוסי אהריש חושפים. קבלו את מחוברים עונה 9 פרק 10 לצפייה ישירה צחי ולוסי חושפים הכל. צפו בווידאו בסוף עמוד זה

מחוברים עונה 9 פרק 10 לצפייה ישירה צחי ולוסי חושפים הכל 

מחוברים עונה 9 פרק 10 לצפייה ישירה צחי ולוסי חושפים הכל

מערכת יחסים סודית שהסתיימה בחתונה ועכשיו החשיפה 

לפי מה שהיה כתוב במדורים השונים צחי ולוסי היה הזוג הכי מפורסם וסודי בביצה התל אביבית. המדיה שמרה על פרטיותם ולכן הכרזת וטקס הנישואים שלהם הפתיעו רבים. היום הם הזוג הטבעי על המסך. אולי גם הכי אהוב, בטח בעונה התשיעית של מחוברים HOT לצפייה ישירה. אתה לא חייב לא להסכים עם האג'נדה שלהם אבל לא תוכל שלא להעריך אותם.

2024 עונה 11 פרק מלחמת חרבות ברזל 

ומה קורה עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל?. תחילת שנת 2024 שוחרר לצפייה ישירה בהוט פרק מלחמה מחוברים עונה 11. מי משתתף בו?. גיא זוארץ, יעל פוליאקוב, מעיין אדם, זין קורן וליהי טולדנו.

בדיקה וארוחת ערב! סוד הקסם של מחוברים עונה 9 

אז מה המתכון לזוגיות שאנו רואים במחוברים? ראשית זו הזוגיות המוצלחת היחידה שיש על המסך. הכי אמיצה, הכי טרייה והכי מעניינת. היא גם הכי טבעית. לאחר שהם חוזרים מבדיקת מי שפיר, צחי הלוי מכין ללוסי אהריש ארוחת בוקר בביתם. ברקע על המסך ידיעת חדשות אודות כשלי ההנהגה של במגזר הערבי. מן חזרה בלתי נמנעת למציאות.

היום באותו זמן על המסך בטח איזה 100 תכניות בישול, הסצנה הנבחרת השתלבה כמו כפפה ליד.

ציון 10 לפרק 10! העונה הכי טובה של מחוברים לצפייה ישירה

לא ממש רציתי לראות את העונה החדשה של מחוברים. כמעט התעלמתי ממנה. יום אחד לפתע מול המסך, היא לחצה על השלט וזה היה בלתי נמנע. אתה לא רואה מחוברים, היא אמרה, ואני שידעתי כמה היא ותרה לי, עשרות פרקים של הרשימה השחורה והאוצר המקולל של אי האלונים, לא יכולתי שלא להסכים. ומאז נקשרתי. אני מחובר למחוברים.

העונה הנוכחית צולמה בשיא ימי המסכות וחוסר הבהירות לגבי העתיד. מאז עברו חודשים רבים. ומה קרה בינתיים לכוכבי מחוברים?

לוסי ילדה את ילדם המשותף
עברי לידר חזר לרגש על הבמות
ציפי רפאלי רצתה את עונש המאסר שלה
למיכל אנסקי יש עונה חדשה של מאסטר שף
ורק אני אשא אותך לאישה
ואצפה במחוברים כל חיי

( החידה לגולשים, בהשראת איזה שיר נכתבו המילים האחרונות)

המגזין של עולם הטלוויזיה- מחוברים עונה 9 פרק 10 לצפייה ישירה עונת 2021 הפרק הכי טוב העונה עם כל הספוילרים שאתם צריך לדעת על הפרקים הקודמים ומה שעוד צפוי לנו HOT כבלים