מטר מטאורים 2023 נוקדים עם כוכבים פרסואידים איפה לצפות

מטר מטאורים 2023 נוקדים עם כוכבים פרסואידים איפה לצפות

במשך אלפי שנים נשאו בני האדם את עיניהם אל השמיים למצוא תשובות בתחומי האסטרונומיה והמדע השונים. גם בעידן שלנו לא תם העניין בתופעות הטבע המיוחדות. ומה קורה השנה? מטר מטאורים 2023 נוקדים עם כוכבים פרסואידים איפה לצפות.

איפה אפשר לראות ? מטר מטאורים 2023 נוקדים עם כוכבים פרסאידים

לקראת עונת המטאורים ששיאה מידי שנה במהלך חודש אוגוסט, מקיים כפר הנוקדים זו הפעם השישית את "פסטיבל נוקדים עם כוכבים".

נוקדים עם כוכבים פסטיבל המטאורים- קיץ 2023
מכינים לכם ארבעה סופי שבוע של מטר מטאורים בדרום
עם חוויה מדברית ב- 27-29/7 , 3-5/8 , 10-12/8 , 17-19/8
מה בתכנית:
הפסטיבל יחל אחר הצהריים עם מוזיקת צ'יל-אווט בכיכר הכפר, דוכני יצירה (בתשלום נוסף), פינת החי שלנו ושוק שקיעה ססגוני עם דוכני אוכל טעימים ושוק יוצרים מקומיים (בתשלום), מתחם המים שלנו "נוקדים ומתרעננים" והמון הפתעות טובות להשלמת אווירת הפסטיבל במדבר. לפני שקיעת החמה כשכל המדבר נצבע בכתום נעלה את האנרגיה במופע מוזיקה איכותית של הרכב מוזיקה חיה ולאחר מכן מסיבת דיג'יי מקפיצה ומרקידה לכל המשפחה!

מטר מטאורים 2023 נוקדים עם כוכבים פרסואידים איפה לצפות

מטר מטאורים 2023 נוקדים עם כוכבים פרסואידים איפה לצפות

מה כל כך מיוחד בו?. מדובר בפסטיבל חווייתי לכל המשפחה המתקיים במדבר הפתוח. כידוע, התאורה המלאכותית מפריעה לצפות ב אירועי מטר פרסאידים 2023. אולם אם תגיעו למקום מרוחק, תוכלו לראות גשם של מטאורים עם זיהום אור מינימלי.

עוד באתר סיור עששיות בחופש הגדול 2022 היכן מתקיים וכמה עולה

מתי מתקיים פסטיבל "נוקדים עם כוכבים" ?

האירוע מתקיים במשך שלושה סופי השבוע הראשונים של חודש אוגוסט, בתאריכים ב- 5/8 , 12/8 , 19/8.

מתי מתחילים?. מידי סופ"ש בשעות אחר הצהריים מלווה במוזיקה בכיכר הכפר. עוד בפסטיבל: סדנאות ליליות "מסע בין כוכבים".

בין שלל האירועים תוכלו לקחת חלק בסיורים בעקבות חיות הלילה, דוכני יצירה ושוק יוצרים מקומיים. רעבים? במקום פועל שוק שקיעה ססגוני ודוכני אוכל, מתחם המים המשודרג "נוקדים ומתרעננים". רוצים תרבות? בפסטיבל יוצגו מופעי מוזיקה איכותיים ומסיבות עם די ג'יי שיקפיץ את האווירה עם מוזיקה טובה להשלמת אווירת הפסטיבל המדברי.

מודעות גוגל



איך שהלילה יורד מתחיל גשם פרסאידים בכפר הנוקדים 2023

עם חשיכה יוצאים המבקרים ל"מסע בין כוכבים"- סדנת הכרות עם שמי הלילה בה למדים המטיילים על הכוכבים, הירח, מטר המטאורים של חודש אוגוסט וגרמי שמיים נוספים.

אבל זה לא הכל כי בהמשך יתקיים סיור לילי מודרך קצר לגילוי קסם המדבר ובו מתחקים המשתתפים אחר חיות לילה מקומיות והסודות הכמוסים במדבר. במקביל במתחם הצפייה יפתח מתחם טלסקופים קטן לסקירת גרמי השמיים המיוחדים שנלמדו בסדנה (חשוב לציין כי לא רואים מטאורים בטלסקופ). בשיא הלילה, במקום הסמוך לכפר, מחכה למבקרים מתחם חשוך ומפנק לצפייה במטר הפרסאידים (שמו של מטר המטאורים) שישטוף את שמי המדבר. זה המקום לבקש אין ספור משאלות ולהתכסות בשמי הקטיפה המדבריים.

איפה נמצא כפר הנוקדים ?

אם תשאלו אותי, אז באחד המקומות היפים בישראל. מכירים את השיר לך למדבר הדרכים יובילו?. ובכן, אותי לא צריך לשכנע ולכם נותר להגיע. לאן?. כפר הנוקדים הינו נאת מדבר הנמצאת בבקעת הקנאים שבמדבר יהודה, בין העיר ערד למצדה.

איך מזמינים מקום?

משרד ההזמנות של כפר הנוקדים בטלפון: 08-9950097. או דרך האתר.

פעילויות מיוחדות בחופש הגדול השנה 

פסטיבל כדורים פורחים 2023 בנגב בתאריכים

לינה משפחתית בחניוני לילה או אתרי קמפינג. מה מומלץ? עין זיוון או אחד מהחניונים של רשות הטבע והגנים.