מיה ובוני החלומות דיבוב עברית צפו בווידאו באתר הסרטים

מיה ובוני החלומות דיבוב עברית צפו בווידאו באתר הסרטים

סוף השנה מביא אתו למסכי הקולנוע מבול של סרטי ילדים חדשים ומומלצים. אחד המומלצים שבהם הוא הסרט מיה ובוני החלומות דיבוב עברית צפו בווידאו באתר הסרטים. צפו בווידאו בסוף הכתבה. כרטיס לסרט 1+1 בכרטיס אשראי.

מיה ובוני החלומות דיבוב עברית

מיה ובוני החלומות דיבוב עברית

Dream Builders מיה ובוני החלומות  סרט חדש ומומלץ בבתי הקולנוע 

העלילה מתרכזת סביב חייה של מיה מתהפכים כאשר ארוסתו החדשה של אביה וביתה ג'ני עוברים לגור עימם. מיה מוצאת את ג'ני אויבת עבורה. לילה אחד מיה מגלה כי קיים עולם מעבר לחלומותיה בו ישנם בוני חלומות הבונים תפאורה לחלומותינו וכך היא מוצאת דרך לחבל בחלומותיה של ג'ני. אך העניינים שמתחילים כמבדחים יוצאים משליטה. כעת עליה לחזור לעולם החלומות ולבנות חלום אחד שיתקן לשתיהן לא רק את עולם השינה אלא גם את החיים יחדיו ביום יום. מיה ובוני החלומות עברית.

כצפוי, חייה של מיה מתהפכים כאשר ארוסתו החדשה של אביה וביתה ג'ני עוברים לגור עימם. מיה מוצאת את ג'ני אויבת עבורה. לילה אחד מיה מגלה כי קיים עולם מעבר לחלומותיה בו ישנם בוני חלומות הבונים תפאורה לחלומותינו וכך היא מוצאת דרך לחבל בחלומותיה של ג'ני. אך העניינים שמתחילים כמבדחים יוצאים משליטה. כעת עליה לחזור לעולם החלומות ולבנות חלום אחד שיתקן לשתיהן לא רק את עולם השינה אלא גם את החיים יחדיו ביום יום.

עוד באתר – איפה יש קופון 1+1 לסרט 

ועוד שלושה סרטי ילדים מומלצים לצפייה 

משפחת אדמס 2 The Addams Family
אז מה אם אני מתגעגע לאנג'ליקה יוסטון ןראול ג'וליה? בינתיים גם הגרסה החדשה עם דיבוב עברית היא מעולה ומומלצת. המשפחה המבהילה האהובה חוזרת בסרט אנימציה נוסף, משפחת אדמס 2. בסרט החדש מורטישיה וגומז מוטרדים מכמה מהר ילדיהם גדלים ומכך שהם מבריזים מארוחות משפחתיות ומכלים את כל זמנם בעיסוקים שלהם. על מנת להחיות את הקשר המשפחתי מחליטים ההורים לדחוס את וונסדיי, פאגסלי, הדוד פסטר ושאר החבורה אל תוך הקרוואן הרדוף שלהם ולצאת לחופשה משפחתית אומללה אחרונה. יש לכם אומץ להפסיד? סרט מומלץ לכל המשפחה!

צפו בווידאו המלא מיה ובוני החלומות דיבוב עברית