מי הודח במירוץ למיליון 2020

מי הודח במירוץ למיליון 2020

פרק רודף פרק ומשימה רודפת משימה עד למשימת התולעים. התכנית נותנת קצב המתחרים נותנים ריצה ועכשיו נעשה הפסקה לרגע ונגיש לכם סקירה מי הודח במירוץ למיליון 2020.

אם שרדתם את משימת התולעים ואתם עוד כאן אז בטח תרצו לדעת מי שרד את המירוץ למיליון פרק 13 עונה 8 לצפייה ישירה המשימה האכזרית. אז בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

מי הודח במירוץ למיליון 2020

מי הודח במירוץ למיליון 2020

רשימת מודחים מעודכנת המירוץ עונת אולסטארס

וובה ואלה הדחה שלישית זוג אולסטארס
שירי ונגה הדחה שנייה זוג חדש
רותי ומיכל הדחה ראשונה זוג חדש

המירוץ 2020 התחיל בפיליפינים, עבר להולנד ולאחר מכן לארמניה. המשימה הקשה ביותר הייתה משיממת התולעים בארון שהזכירה יותר סצנה של הישרדות יותר מאשר המשימות החביבות של המירוץ שבנויות על אלתור, תושייה, ידע אישי וקצת מזל.

נוכח המשימה נקרא הפרק המירוץ למיליון ALLSTARS עונה 8 פרק 13 המשימה האכזרית. כמו בכל עונה יצאו לדרך 12 זוגות מתוכם הודחו כבר שלושה. הפרק התחיל במסעדת פרואנה עם יעל ויוסיאל יחד עם שי ושני שהובילו את המירוץ עד לאותה נקודה.

אז מה עושים במסעדה? לשים 30 דליים של בצק ממנו עושים "לבש"- מאפה מקומי שהוכרז כמורשת לאומית בארמניה. בזמן שאחד לש את הבצק השני מחזיק על שתי הזרועות כמות מכובדת של מאפים מוכנים. נפל לו מהיד? הם מחכים 10 דקות וחוזר חלילה. כולם ביחד איתי, חנהלה אופה קטנה יש לה קמח מים כל היום היא לשה בצק בידיים.

משם למשימת הגועל עם התולעים שאותה נחסוך מגלשנו בעלי הקיבה הרכה. מה התוצאות של המשימה? את נדע היום כאשר ישודר המירוץ למיליון ALLSTARS עונה 8 פרק 14 ובו תוצג ההדחה הרביעית. במירוץ יישארו לאחר מכן 7 זוגות שינסו לקטוף את הפרס הראשון בתכנית גמר המירוץ allstras ואנחנו נהיה שם מול המסך ערוץ 13 לצפייה ישירה לדווח לכם כל מה שקורה בזמן אמת עד שמשהו יספור את הכסף.

אתר הסדרות של ישראל מציג מי הודח במירוץ למיליון 2020 ספוילרים פרקים מלאים לצפייה ישירה רשימת מודחים עדכונים און ליין לפני כל פרק ספוילרים משתתפים וההכנות לגמר המירוץ