מי הפופקורן זמר במסכה חשיפה

מי הפופקורן זמר במסכה חשיפה

המדינה בשיגעון! לא בגלל מזג האוויר או תגליות נפט חדשות אלא בגלל הסדרה החדשה של הזמרים המחופשים. אחרי שכבר הקטטוס והדב והקרמבו נחשפו זה הזמן לגלות מי הפופקורן זמר במסכה חשיפה.

מי הפופקורן זמר במסכה חשיפה צילום מסך יוטיוב

מי הפופקורן זמר במסכה חשיפה צילום מסך יוטיוב

צפייה ישירה זמר במסכה פרק 4 ערוץ 12

צריך לא מעט מזל לייצר תכנית שמשגעת מדינה שלמה בלי הבדלי מגזרים. לערוץ 12 קשת זה הצליח בגדול ובזמן. לאחר תקופה שבה ערוץ 13 נתן בראש עם אחוזי צפייה של הישרדות vip ועם המירוץ למיליון באה התכנית ששוב הפכה את הקערה. זמר במסכה פרק 4 לצפייה ישירה הוא עוד ניצחון בטבלאות הצפייה. כל זה קורה כאשר חצי מדינה ממתינה להחזר מס שלילי של החגים.

זמר במסכה הפופקורן נחשף

עכשיו הגענו לספוילרים מי הפופקורן. אם שמתם לב צוות השופטים או בפאנל שכולל את צדי צרפתי, שחר חסון, אופירה אסייג וסטטיק ובן אל לא באמת מצליח לנחש מי הזמרים במסכה. אולי זה בגלל שהרמזים לא ממש עוזרים. אז כרגע הספוילרים הם שהפופקורן היא ניקול ראידמן למרות שהיא מכחישה נמרצות. מועמדת נוספת ששמה עלה היא פנינה רוזנבלום. למי שלא זוכר היא אפילו שרה שיר אחד בקדם אירווזיון- אשה.

האם הפופקורן היא המסכה הרביעית שתיחשף. בהחלט יכול להיות כי ברגע שיש ספוילר של ההפקה של כך שזהבה בן היא כנראה מאחורי התחפושת, אני בטוח שתהיה הפתעה אחרת לגמרי. לפי דעתי הבאה בתור לחשוף את עצמו היא התחפושת של הפופקורן.

בואו לא נשכח שבעונה הרביעית של The Masked Singer בארצות הברית קבלנו דמות מסתורית של פופקורן, ככל הנראה משהי מקורבת לתעשיית הבידור באמצעות קרי משפחה, היא כלל הנראה רווקה לפי הבנתי את הרמזים.

זמר במסכה פרקים מלאים משודרים בכבלים לוויין יס וניתן לצפות באמצעות SMART TV  או טלפון עם דור 5G
וכמובן ערוץ 12 צפייה ישירה לייב

 

כל הספוילרים על הזמרים בתחפושת מי הפופקורן זמר במסכה חשיפה פרק 4 לצפייה ישירה בואו לגלות מי הזמרת מאחורי התחפושת של הפופקורן ואת הדמויות של הדרקון היעל והשפירית חשיפה ראשונה