מי זאת השועלה הזמר במסכה: חשיפה עם הדלפה! חני נחמיאס

מי זאת השועלה הזמר במסכה: חשיפה עם הדלפה!חני נחמיאס נחשפה

ישנתם טוב הלילה? תגידו את האמת איך אפשר לישון כאשר מכל עבר יש ספוילרים וניחושים מי מסתתרת מאחורי התחפושת המדהימה הזו ונותנת הופעות מדהימות! אז קבלו רמזים ניחושים הזמר במסכה מי זאת השועלה : חשיפה עם הדלפה! הרמזים לשועלה! כולם מובילים לחני נחמיאס שנחשפה והודחה מהתכנית. לאחר שבצעה את השיר "Shake It Off" של טיילור סוויפט

הכותרת זועקת ולא מפספסת: האם יכול להיות שאחת המפורסמות היא לשם שינוי לא חברה של אופירה? ומי המפורסם שייחשף, האם זו השועלה שאופירה חסמה באינסטגרם?.

הזמר במסכה מי זאת השועלה צילום מסך מאקו

הזמר במסכה מי זאת השועלה צילום מסך מאקו

ניחושים ספוילרים הדלפה מי הזמרת גברת שועל? 

בחשיפה האחרונה אופירה הייתה מאד קרובה. היא ניחשה את הקיפוד נחמיה שטרסלר הוא חיים יבין. קרוב. גם צדי חשב שמדובר בחיים הכט, דמות אהובה ומוכרת על המסך, שעסק לא מעט בעוולות צרכניות. עכשיו נתפנה לשועלה במסכה.

אל תעצרו עכשיו –> אנחנו יודעים מי הצ'ילי זמר במסכה!

השירים שבצעה שועלת הבמה (?)

הפרק בו כמעט ונחשפה השועלה גרף למעלה מחצי מיליון צופים. היא בצעה את השירים:

  • "Wannabe" של ספייס גירלז
  • "Back to Black" של איימי ויינהאוס

ניחושים שועלה זמר במסכה חשיפה יש מצב שזו…? 

וככה סיפרה על עצמה הזמרת במסכת השועל: תחרות זה לא הדבר הראשון שמתקשר לשם שלי. אבל בניגוד לאנשים אחרים אני יודעת בדיוק מי אני.  אם אני רוצה לעשות משהו אני לא אנוח עד שאגיע עד שאני לאן שאני רוצה. לקראת הדו קרב היא אמרה – אני מאד מעריכה את הספגטי, מבחינתי להיות במקום הראשון זו אופציה יחידה. אני נראית לא מזיקה אבל כדאי לספגטי להיזהר כי כרגע שאני שולפת ציפורניים כדאי לספגטי להיזהר. אז הנה חשיפות זמר במסכה 2021:

בבושקה טהוניה רובל מנחת טלוויזיה
רוגלך מושיק עפיה זמר
צ'ילי קווין רובין שחקן ואושיית רשת
קיפוד נחמיה שטרסלר עיתונאי ה
תות סנדרה שדה שחקנית
אפון איתמר גרוטו רופא
איילה רון שחר מנחה טלוויזיה
תוכי שחר פאר טניסאית

הניחוש של אופירה והסוד שנשאר למה חסמה אופירה את השועלה? 

ביצוע קלאס אמרה אופירה וניחשה כך: אנחנו לא חברות! היא נחסמה באינסטגרם של אופירה אסייג! והיא הזכירה את הרמז על שליפת ציפורניים שיצאה אפילו נגד אופירה וברקוביץ – והניחוש הוא מאיה דגן.

צדי צרפתי, אחד שמכיר כמעט כל זמר על הבמה, מנחש שזו עדי אשכנזי.

אילנית לוי? עוד פעם? גם העונה? אבל שחר ערבב את הניחוש ואמר שזו עדי ביטי! יש לו ניחוש יצירתי.

ולהם יש את זה! סטטיק ובן אל השופטים הכי יצירתיים! וסטטיק יש לו פירושים מדהימים לרמזים. אני כל פעם אוהב לשמוע אותו! והוא טוען שזו ירדן הראל.

בלוג וכתבות בזמן אמת אודות ביצועים הזמר במסכה. ומה אומרת ביקורת הזמר במסכה שלנו? תכנית מומלצת לצפיהי שיירה מאקו לייב 12. בכתבות קודמות כתבנו לכם רמזים על הזמר במסכה הגורילה רמזים ובכל פעם נעדכן על הזמר במסכה דמויות שנחשפו