מי זה הזיקית הזמר במסכה: קחו נשימה כי זו החשיפה של העונה!

מי זה הזיקית הזמר במסכה: קחו נשימה כי זו החשיפה של העונה!

 

מבין כל הדמויות של העונה החדשה במאקו לייב ערוץ 12 הזיקית קבלה הכי מעט תשומת לב. אבל הזמר שמאחורי המסכה יכול לזכות בתואר הפתעת העונה. מי זה הזיקית הזמר במסכה: קחו נשימה כי זו החשיפה של העונה!

מי זה הזיקית הזמר במסכה

מי זה הזיקית הזמר במסכה

קחו נשימה ספוילר הדלפה מי שר במסכה של הזיקית? 

צדי אמר – אני יודע מי זה! וזה לא קורה כל יום. כי הוא זהיר מצד אחד אבל מכיר כמעט כל אחד שזימר או זימרה על הבמות בישראל. אז הנה ספוילר ישירות מהתכנית.

אני מרגש שזה עופר שכטר! כך צדי מרעיד את האולפן. ואופירה לא מפסיקה להתרגש. ומי עוד מתרגש? הזיקית עצמה כאשר היא אמרה- הכל תלוי לדני סנדרסון וזה לא הקשר היחיד שלנו. אופירה עוד חשדה שהזיקית הוא אחד מהאחים בוזגלו, אבל עזבה את הניחוש הזה. מה ששלה- שלה.

עוד באתר מה חדש בנטפליקס?

אז למה עופר שכטר הוא הזיקית? שכטר גם אוהב לגלוש, ויש כמה רמזים לשנות השמונים, הנחה את תכנית המתיחות אמבוש. ומי מופיע עם עופר שכטר? שחר חסון אחד השופטים בפאנל!

אני עוד אוסיף שבסדרה משנץ 2008 הוא שחק את בועז לב בסדרה לאהוב את אנה. ובאיזה תפקיד? הוא היה מפקד פלוגה שנפצע בתקרית ירי. לאחר מכן הוא פושט את המדים וזו אולי הסיבה, שימו לב לספוילר זמר במסכה, שיש לו מדים תלויים על הבמה.

 

פקין אקספרס צפו בווידאו סדרה חדשה בערוץ 13

הבוגדים ערוץ 12 מי יזכה בפרס הגדול 

ואיזה שיר מבצע הזיקית? לא פחות ולא יותר את "בית משוגעים" של רן דנקר שבדיוק בימים אלו שופט בתכנית אקס פקטור לאירוויזיון 2022 בערוץ 13 יחד עם מרגול, אביב גפן, מירי מסיקה והאחת והיחידה נטע ברזילי. חשבתם שזה הסתיים הקשר בין ערוץ 12 לערוץ 13? אז חשבתם. בדיוק בימים אלו רץ שיר חדש של נטע יחד עם סטטיק ובן אל השופטים של זמר במסכה. עולם קטן.

חשיפות הזמר מי הודח מהתכנית? איזה מפורסמים שרים בתחפושות? 

  1. איילה- רון שחר
  2. אפון- איתמר גרוטו
  3. בבושקה- טהוניה רובל
  4. צ'ילי- קווין רובין
  5. קיפוד- נחמיה שטרסלר
  6. רוגלך- מושיק עפיה
  7. תוכי- שחר פאר
  8. תות- סנדרה שדה