מי צובע את יערות קרן קיימת לישראל

מי צובע את יערות קרן קיימת לישראל

אתר WESAVE  יוצא בקריאה למטיילים לשמור על יערות הקרן הקיימת שלאחרונה סובלים מוונדליזם. מי צובע את יערות קרן קיימת לישראל ולמה. בתמונות בעמוד זה תמונות מפארק בריטניה ויער אשתאול שסבלו מנזקים. אז הנה אנחנו אומרים – אותנו זה לא מגניב.

מטיילים צובעים מתקנים של קק"ל ביערות

במהלך השבועות האחרונים אנשי קרן קיימת לישראל נתקלים בתופעה שלטענתם מהווה פגיעה בחניוני הנופש ביערות קק"ל. במסגרת התופעה, מבקרים שמגיעים לחניוני קק"ל, צובעים את המתקנים שבחניון ופוגעים במראה הטבעי שמשתלב עם הסביבה. בין החניונים שנפגעו- פארק בריטניה ויער אשתאול.

אז אם אתם עושים על האש בחניון מוסדר של קקל , אין סיבה להשאיר זבל ומפגעים ובעיקר לא מקום למעשים כאלו.

מי צובע את יערות קרן קיימת לישראל

מי צובע את יערות קרן קיימת לישראל קרדיט- נטע לסקה מזרחי רכזת קהילה ויער בקק"ל

הפרת האיזון הטבעי בין מתקני נופש לחורש

לדברי נטע לסקה מזרחי, רכזת קהילה ויער באזור שפלה וחוף בקק"ל, "בחניון השקד שבפארק בריטניה, החליטו אנשים שהחניון לא מספיק יפה עבורם והגיעו עם צבעים "לייפות" את ריהוט החניון. הם צבעו את השולחנות, הספסלים, אבני השפה ואת העצים המצלים על החניון.
כך קרה גם בחניון הפנורמי ביער אשתאול. מחניון המשתלב עם היער הפך החניון לנקודה צבעונית ולא טבעית".

לדבריה, יערני קק"ל הגיעו עם כבאית וניסו לנקות ולשטוף את הצבע אך לצערם לא ניתן היה להסיר אותו. לסקה מזרחי מדגישה כי עובדי ויערני קק"ל שבים ומבקשים לא לפגוע בפארקים וביערות קק"ל. "במשך כל השנה אנחנו עמלים על תחזוקת החניונים, שבילי ההליכה, שבילי האופניים ואתרי הנופש בפארקים וביערות קק"ל. עזרו לנו לשמור על הפארקים ויערות קק"ל, שמרו על הניקיון, קחו את האשפה עמכם ואל תפגעו בריהוט היערני".

אונו באתר הטיולים של ישראל מצטרפים לקריאה.

הפגודה ביער בן שמן

רוצים לבקר ולראות פגודה תאילנדית מדהימה ? יער בן שמן הוא הכתובת. נסיעה קצרה מהכניסה ליער ונסיעה לפי השילוט ואתם צופים באחד מהמבנים היפים בטבע של ישראל. הגענו בראשית הקיץ ומסביב היה מעט מוזנח אבל המראה בהחלט שווה . בישראל ישנן מספר פגודות יפות , אחת מהן בנס ציונה.