מכתב תשוקה לגבר מאישה אוהבת: הוא לא יישאר אדיש

מכתב תשוקה לגבר מאישה אוהבת: הוא לא יישאר אדיש

הדרך אל ליבו של הגבר עוברת דרך מילים. לא רק באמצעות מעשים והבעת חיבה ואהבה, שהם חלק חשוב ממערכת היחסים, שימור הזוגיות והבעת תשוקה ואהבה בין אשיה אוהבת לבעלה או לבן הזוג. לגבר שלה. לגבר של חייה. ניסחנו עבורכן מכתב מכתב תשוקה לגבר מאישה אוהבת שאף גבר לא יישאר אדיש אליו.

נוסח של מכתב אהבה מרגש מאישה לגבר שלה

אנוכי אהובתך אשר נתנה לך את לבך
לא יהיה לי גבר אחר על פניך
אשא את שמך למען אהבתנו
זכור אותי כמושא תשוקתך
אכבד אותך ואת הזוגיות המקודשת שלנו
אותך אוהב
בך לא אנאף
אגנוב אתך רגעים של אושר ואהבה
לא אסרב לגופך, לאהבתך, לתשוקתך
אחמוד אותך אל ליבי, אל תשוקתי, אותך. מכל ים האדם שבעולם

מכתב תשוקה לגבר מאישה אוהבת

מכתב תשוקה לגבר מאישה אוהבת

איך לעורר אהבה מצד הבעל ובן הזוג לאישה? מכתב מלא תשוקה

החיים בתקופה שלנו מתאפיינים בעוצמה ואינטנסיביות. בני אדם חווים בשנה מה שבתקופות עברו חוו בעשור. דרך החיים והמעבר לתקשורת דיגיטלית יכולה לפגוע בתקשורת בין בני זוג ובטח בין גבר לאשתו האוהבת. לכן מעת לעת יש לשמר את הזוגיות ולהעצים אותה. אז נכון שמכתב אהבה נדיר לא יזיק, ומדי פעם יש לקחת פסק זמן ולהיות רק שניכם לבד, אבל תשוקה יש מקום חשוב.

באתר הרומנטיקה של ישראל תוכלו לקבל רעיונות למכתב געגועים ואם תרצי נסייע לך לכתוב מכתב לאהובי מרגש. לפני הכל טיפים חשובים- איך שומרים על הזוגיות וגורמים לו לאהוב אותך?

עוד באתר – אוסף מכתבי אהבה

סודות התשוקה איך גורמים לגבר להתאהב בך? מכתב אהבה נדיר

לאט לאט ובלי שירגיש את יכולה להפוך את חדר השינה שלכם למקדש האהבה על ידי שילוב אלמנטים נשיים ורכים. סדינים סאטן וצבעים שגורמים לך להרגיש סקסית.

לאהובי מכתב אהבה לחבר

לאהובי מכתב אהבה לחבר

בזמן שלכם יחד, גם אם מדובר בזוג נשוי ששגרת החיים שוחקת את הזוגיות שלו, הקפידי מעת לבשל יחד ארוחות ערב או לצאת למסעדה טובה, תני לבלוטות הטעם לעשות את שלהן, את יכולה להזמין אותו לחלוק אתך את המלקחת לפני שמתקרבים ולשלב שמנים ריחניים.

קחי את הזמן לפנק את הגבר שלך, מוזיקת רקע שקטה ושירים רומנטיים ששניכם אוהבים, לנוכח נשיות מתפרצת ואישה עוצמתית אף גבר לא יישאר אדיש.