מלכת היופי של ירושלים פרק 15 לצפייה ישירה: הלב רוצה לאמא!

מלכת היופי של ירושלים פרק 15 לצפייה ישירה: הלב רוצה לאמא!

אחרי צפייה בפרקים מלאים ואחרי שקראתי שוב את הרומן של שרית לוי ישי, אני נשאר עם חוויית קריאה בולטת. הכל אודות אמא. שם הכל מתחיל ונגמר. וכזה הוא גם הפרק החשד בסדרה. מלכת היופי של ירושלים פרק 15 לצפייה ישירה: הלב רוצה לאמא!.צפו בווידאו בסוף העמוד. 

מלכת היופי של ירושלים פרק 15 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 15 לצפייה ישירה

 

שלושת האימהות של מלכת היופי- ויקטוריה, מרקדה ורוזה 

כנגד שלושה אימהות עיקריות מדברת הסדרה של yes לצפייה ישירה. בחלק הזה של הסדרה הן הנשים של הדור הישן. טרם חילופי הדורות אנחנו מוצאים את עצמנו עם שלוש נשים על קו חילופי הדורות. הבעיה היא שאף אחד לא סיפר להן ששעון החול של המציאות בהן התרגלו לחיות התחיל לתקתק. הן שבויות בעבר, חסרות תקוות לעתיד ובעיקר חיות סביב הגאווה העצמית.

אם רצינו עוד הוכחה להצלחת הסדרה עכשיו קבלו הודעה – הסדרה נמכרה לשידור בנטפליקס עם דיבוב לאנגלית. אז עכשיו יש לנו גם מלכת היופי בנטפליקס. שאת הדיבוב לאנגלית לדמותו שלו, יבצע כוכב הסדרה מיכאל אלוני

חכמה ושורדת ויקטוריה פרנקו השכנה הכובסת. פעם חברה של רוזה היום הנמסיס שלה.

לא חכמה ולא מתקדמת לאף מקום- רוזה סיטון, היום ארמוזה, הדמות הטרגית של הסדרה והספר. ליבי יוצא אליה. לאישה שבה. שרוצה פינה חמה, קטנה, לא הרבה, ואין גבר אחד עלי אדמות שנכון לפתוח בפניה את ליבו.

שבויה במאה ה19 ורעת לב – מרקדה ארמוזה. לעיתים היא קרובה לדמות של אמא קוראז' וילדיה. לעיתים היא סתם קוץ.

עוד באתר – טריוויה מלכת היופי של ירושלים! 

חמשת משפטי המפתח של הפרק החדש  

  1. סיפור מהתחת הבאתה, גבריאל או בספרדית. בפעם הבאה תחשוב על משהו יותר טוב…אההה.  Una historia del culo que cuentas Gabriel.
  2. גם אבא שלך היה חוזר עם חיוך מלבנון אבל לא בגלל האוויר.
  3. יש לי עשר חתיכות כאלה במחסן שאני לא מצליח למכור.
  4. הבעיה בכחול שזה קצת כמו צבע של סבתות ( תזכרו את זה בנות! ככה חשבו ב1938)!
  5. את אומרת לבחור שאת אוהבת אותו רק שאת בטוחה שהוא אוהב אותך הרבה יותר! הבנות לבית ארמוזה בדיון קריטי לגבי המחזרים
  6. תרצו או לא – מרקדה ארמוזה היא המלכה של הסדרה, לפחות מבינת משחק. השחקנית אירית קפלן עושה תפקיד ענק ואני כבר מחכה לצפות בה במהלך עונה 2 מלכת היופי.

 

צפו בווידאו לקראת פרק מלא לצפייה ישירה מלכת היופי של ירושלים פרק 15 

השם הוא בראון. ג'יימס בראון. בואו להכיר מקרוב את הדמות שמשחק רוי מילר, חייל בריטי שאיבד את אהבת חייו ועכשיו חי בשביל למצוא את מי שאחראי על זה. ועוד משפט לסיום. מלכת היופי בנטפליקס ישראל לא מוצגת בשלב זה. אבל מי יודע אולי כמו שטיסל בנטפליקס היא תגיע לשם ותכבוש את העולם.

החל משנת 2022 הסדרה מלכת היופי של ירושלים עונה 2 נמצאת בשלבי הפקה. ידוע כי מלי לוי ויתרה על תפקידה. כמו כן מלכת היופי משודרת גם בנטפליקס ישראל.