מלכת היופי של ירושלים פרק 19 לצפייה ישירה yes: יפות הבלורית והתואר

מלכת היופי של ירושלים פרק 19 לצפייה ישירה yes: יפות הבלורית והתואר

ירושלים לא יכול לחיות כמנותקת מרצף אירועים היסטוריים העוטפים את המציאות של הסדרה. קו העלילה נע באיטיות בין השנים וכעת הוא נפגש עם רצף אירועי הפרעות. האירועים רועמים, המוזות שותקות ורחליקה זוהרת. מלכת היופי של ירושלים פרק 19 לצפייה ישירה yes. צפו בווידאו בסוף העמוד. איך אפשר לשבוע מהסדרה הזו?. כנראה שאי אפשר. אחרי שהעולם כולו נכבש בקסמה של מלכת היופי בנטפליקס פרקים מלאים, הגיעה תורה של העונה השנייה לעלות ואיזו פתיחה מעולה זו לעונת 2023. איפה רואים?. ערוצי yes.

מלכת היופי של ירושלים פרק 19 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 19 לצפייה ישירה

על כבוד ואמונות תפלות בסדרה ובספר 

בואו נראה איך התחילה הסדרה. גבריאל הבן של מרקדה וגבריאל ארמוזה גודעים אהבה בלתי אפשרית של הבן גבריאל. קרידו שלהם. עד כה הסדרה לא הציגה אם יש לו אחים נוספים. אז כבן יחיד הוא, על מנת לכפר על חטא, אימו משדכת אותו לרוזה המנקה, חסרת המעמד.
אבל הלב הוא רוצה אהבה. ליבו של גבריאל כמהה לאהובתו שמעבר לים. עוד מעשה של אימו.

גבריאל ארמוזה הוא שונה. הוא לא מסתפק רק בדליקטס שירש מאביו. הוא רוצה לאהוב. ואת החסך שנוצר בליבו, הוא משלים בביירות, עיר האורות של המזרח התיכון הישן. היו ימים.

עוד באתר – טריוויה מלכת היופי 

היא יפת בלורית אך ללא תואר רחליקה ארמוזה

בכל משפחה יש את הילדה היפה ומולה יש הילדה המוצלחת. לונה היא היפסטרית. לעומתה רחליקה היא ההפך הגמור. תלמידה מצטיינת, נון טרבאל מייקר. אבל רקע המאורעות בארץ ישראל, היא עושה צעד שמתאים יותר ללונה. היא תופסת צד ומתגייסת לאצ"ל. בהתחלה היא מסייעת לדוד אפריים סיטון לברוח מהכלא הבריטי ומכאן כבר אי אפשר לעצור את במדרון. היא אולי מלכת האופי של הסדרה, אבל בטח לא הדמות המבריקה שלה.

 

כל הפרקים מלכת היופי של ירושלים

מבחינת רצף פרקים חדשים אין לנו על מה להתלונן. בכל שבוע משודרים ארבעה פרקים חדשים בימים שני עד חמישי בyes. ניתן לצפות בהם ברצף באמצעות ערוץ yes vod.

צפו בווידאו לקראת פרק 19 לצפייה ישירה מלכת היופי של ירושלים

  • איפה משודרת הסדרה מלכת היופי? בערוצי הסדרות של yes ו וכמובן בערוץ yes vod.
  • כמה פרקים יש בסדרה? הסדרה מבוססת על הספר של שרית לוי ישי והעונה הראשונה כוללת 50 פרקים.
  • ספרים נוספים של הסופרת שרית לוי ישי– שטראוס, סיפור של משפחה ותעשייה, התיירות, צימרים – צפון,"צימרים – דרום ומרכז", שניהם בהוצאת מודן, החיים הטובים בישראל, ב-2013 הספר עליו מתבססת הסדרה ובשנת 2019 אישה מעבר לים.
  • ההצגה מחזמר בוסתן ספרדי מאת יצחק נבון עוסקת אף היא בחיי הקהילה הספרדית בירושלים. היא זכתה להצלחה רבה ומוצגת גם בימים אלו על הבמות.
  • yes הטלוויזיה בלוויין שירות לקוחות 1-800-208-000. תמיד אפשר להתעדכן על מבצעים. ניתן לצפות בסרטים וסדרות ללא הגבלה באמצעות אפליקציית yesGO צפייה בעשרות ערוצים ואלפי תכני VOD בכל זמן ובכל מקום. מתאים לאנדרואיד ולהורדה לאייפון. כך למשך, אחד הפרסומים בחודש מאי 2022 הציע מצטרפים ל+yes במחיר מיוחד – רק ב-69 ₪ לחודש ל-3 חודשים.
  • במהלך השנה צולמה העונה השנייה של הסדרה. אז מתי עולה עונה 2 מלכת היופי?. ככל הידוע הפרקים החדשים של הסדרה אמורים לעלות עד סוף שנת 2022. בהחלט יש למה לחכות.