מלכת היופי של ירושלים פרק 28 לצפייה ישירה: אחרי החגים

מלכת היופי של ירושלים פרק 28 לצפייה ישירה: אחרי החגים

הסדרה יוצאת להפסקה. פרקים חדשים יעלו אחרי החגים החל מ29/09. בינתיים האווירה מתחממת והאירועים הקרובים יחצו את עלילת הרומן לשני צירי זמן. מלכת היופי של ירושלים פרק 28 לצפייה ישירה. הווידאו מחכה לכם בסוף העמוד!

מלכת היופי של ירושלים פרק 28 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 28 לצפייה ישירה

 

בימים שמספרים לנו שהייתה אגדה בעיר הבירה, לא היו גברים כאלו בשכונות. מי שהייתה יפה באמת זכתה בשידוך הוגן. כל היתר זכו בחיי משרת, כובסת ובעיקר שעות של ציפייה לגבר הירושלמי. ובכל זאת מלכת היופי בyes היא סדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה. גם אם תבחרו לראות אותה בינג' בסוף שבוע.

עוד באתר סרטים מומלצים

הנה כן סיכום החלק הראשון של העונה זהירות ספוילרים

העלילה התחילה כמו בלדה סקוטית. בתפקיד לורד רנדל אפשר למקם את גבריאל ארמוזה אך באותה מידה את אפריים סיטון. פעיל האצל, המאהב המושלם, הגבר הבוגד, הדוד המעצבן ומה לא. אולי יותר נכון להצמיד לו את התואר סר פטריק. על אף שכל הגברים בסדרה רחוקים מאיזה תואר אצולה. אז הנה יומן אירועים לסיכום מלכת היופי:

  1. משפחת ארמוזה העשירה משדכת לגבריאל הבכור המפונק את רוזה היתומה
  2. הוא נשאר ללא אהבה, עם אישה פונקציונלית ושלוש בנות ללא בן זכר
  3. עם אשתו רוזה מגיע הגיס אפריים סיטון, פעיל אצל עם אישיות בעייתית. אירועי הסדרה יתחלקו מעתה לתקופת חייו של אפריים ולאחריה.
  4. אחרי מות קדושים- עם הסתלקותו של אפריים מהסדרה נשארנו בלי גברים במלכת היופי. מעכשיו תקבלו חברה פטריארכלית שבה לנשים יש זכות לשרת, לבקש ובעיקר לשתוק.
  5. אם אתם קוראים את השורות האלו זה הרבה בזכות אותם חיילים אלמונים. לא בזכות בני ארמוזה המפוטמים. ונזכור את כולם.
  6. שנת 2022 הביאה למסכים סדרה נוספת – ריקוד האש פרקים מלאים לצפייה ישירה באמצעות yes.

פרקים מלאים מלכת היופי yes

כל פרק בסדרה הוא באורך של כ-26 דקות ברוטו. זה כולל תקציר אירועי הפרק הקודם, קדימון וקרדיטים. בפועל פרקים חדשים הם באורך של כ-22 דקות של עונג צרוף. מדובר בסדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה שמפיחה חיים ופנים ברומן של שרית ישי לוי. מי חלם אז על טלגרם סדרות או VOD? מלכת היופי של ירושלים פרק 28 טלגרמה לכל היותר…..היו ימים לפעמים אני מתגעגע

צפו בווידאו לקראת פרק 28 המלא מלכת היופי של ירושלים לצפייה ישירה אתר סדרות ישראליות

כמה עולה באינטרנט הספר מלכת היופי לקריאה 
  • דני ספרים 59 שח מבצע
  • אתר clicktoy 59.90 שח
  • קטגוריה: סיפורת מקור ישראלית.  הוצאת ספרים: מודן
  • ייתכנו דמי משלוח
צפייה בyes שירות לקוחות 

שירות לקוחות יס טלפון 1-800-208-000, שעות פעילות המוקד ימים ראשון- חמישי 08:00-18:00. ימי ששי וערב חג 08:00-13:00. אז כיצד מסתיימת הסדרה? הנה ספוילר קטן- האהבה, לפחות בפרק הסיום מנצחת ובגדול.