מלכת היופי של ירושלים פרק 33 לצפייה ישירה: האישה האחרת לא חוזרת

מלכת היופי של ירושלים פרק 33 לצפייה ישירה: האישה האחרת לא חוזרת

הנשים הנבגדות של הסדרה מתחלקות לשתי קבוצות. אלו שמעזות להרים את הראש ולדרוש את כבודן ואלו שמקבלות את המצב כטבע העולם. מלכת היופי של ירושלים פרק 33 לצפייה ישירה: האישה האחרת לא חוזרת. לפחות בינתיים.

מלכת היופי של ירושלים פרק 33 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 33 לצפייה ישירה

הגברים בוכים בלילה? בסדרה זה לא מה שחשבתם 

הגברים במלכת היופי, סדרה ישראלית מומלצת yes, הם לא ממש גבר החלומות של אישה. בתוך הסדרה ומחוצה לה. בואו מאילו מאפיינים הם מורכבים?

גבריאל ארמוזה – מגולם על ידי מיכאל אלוני, כוכב שטיסל עונה 3 בנטפליקס, להלן הסובל.  יורש עשיר, נואף על ימין ועל שמאל, חולם על אהבה רחוקה ובעיקר לא נאמן לאשתו רוזה. אבל מה כל זה לעומת היעדר מאפיינים גבריים של אותה תקופה. לא תראו אותו מעורב בפעילות מחתרתית או מציל נפש אחת. מצד שני הוא עסקן לא רע. מטנשע הוא לא.

עוד באתר – טום קרוז כל הסרטים 

אפריים סיטון אח של רוזה, הוא בדיוק ההפך. היתום שלא רואה ממטר. תוכו כברו. גבר גבר במונחים של אז, וגם בימנו. לא משכיל, לא עשיר ולא ברור ממה הוא מתפרנס. מצד שני על כתפיו הרחבות ושל דומיו, קמה מדינת ישראל.

ויש את אברהם הכלבויניק- מגולם ברוב חן על ידי איציק כהן. הוא הקומבינטור, מתרגם, מוכר, מעביר, קונה. איש סוד. היום היו קוראים לזה אברהם יסדר.

בעוד השלישי מונע ממניעים כלכליים, השניים הראשונים הם סוג של הפכים. קח משניהם את התכונות הטובות ויש לך גבר שכל אישה מבקשת. אבל אין דבר כזה.

ויש עוד אחד, דמות בסדרה, מבוססת על רומן של שרית לוי ישי. הקצין הבריטי ג'יימס בראון  אותו מגלם רוי מילר. הוא מייצג נאמנה את הצביעות הבריטית ביחס ליישוב היהודי בארץ ישראל.

בחייאת עיוני לא בוגד. כה אמר אפרים סיטון 

ואז בא דוד אפרים לויקטוריה פרנקו אותה מגלמת מלי לוי-גרשון ומגיש לנו על מגש הכסף את משפטי המחץ. אותם משפטים שכל אישה נבגדת שמעה לפחות פעם אחת בחיים. זה לא את, זה אני, זה הנסיבות והחיים. וכמו מרבית הנשים, עם ברירה או בלעדיה, הוא סולל בחזרה את הדרך למיטתה. מצד שני יש לו מבט שכל אישה מבקשת.

המלצה שלי- אל תחמיצו פרקים מלאים מלכת היופי לצפייה ישירה הסדרה המלאה yes

צפו בווידאו לקראת מלכת היופי של ירושלים פרק מספר 33 לצפייה ישירה 

3 עובדות חשובות על מלכת היופי שחשוב שתדעו 
  1. איפה אפשר לראות את כל הפרקים של הסדרה ? נטפליקס ישראל החל משנת 2022.
  2. מלכת היופי בנטפליקס- הסדרה עוד לא שם. אבל מי יודע אולי עוד תגיע!
  3. את השחקנית עירית קפלן מגלמת את רוזה ארמוזה הדמות הכי פלפלית ואהובה בסדרה
  4. כאן אצלנו באתר – מלכת היופי של ירושלים פרק 5 ווידאו וביקורת