מלכת היופי של ירושלים פרק 4 המלא לצפייה ישירה yes

מלכת היופי של ירושלים פרק 4 המלא לצפייה ישירה yes

הרבה ילדים לא מוצאים את דרכם בירושלים של פעם. המחנק בחצרות, הלחץ, תנאי הסניטציה הגרועים ואיכות המים לחצו את הציבור לצאת מהחומות. אבל לא את משפחת ארמוזה. צפו כעת מלכת היופי של ירושלים פרק 4 המלא לצפייה ישירה yes. צפו בווידאו המלא בסוף העמוד! 

מלכת היופי של ירושלים פרק 4 המלא לצפייה ישירה yes

מלכת היופי של ירושלים פרק 4 המלא לצפייה ישירה yes

המוסר הכפול של המחתרות בישראל 

בפרק החדש מוצג הפער ואולי גם הצביעות שבה נהג היישוב בנשים שבחרו להתרועע עם חיילים אנגלים. מצד שאחד ובמידה מסוימת של צדק לא פואטי,  הן הפכו לסוג של מצורעות. מצד שני לא פעם המתחרות השתמשו בבנות ישראל יעלות החן להוליך שולל קצינים אנגלים. Cherchez la femme!

מכאן יוצא שכל ואלס עם מתילדה פרנקו, הוא בבחינת כתם על הלחיים הוורודות של היישוב. אבל ריקוד של לונה, היא המלכה של העיר, זה כבר סיפור אחר. סיפור עצוב על אין אהבה ובלי רגע אחד של נחמה ויחד.

כמה פרקים יש בסדרה מלכת היופי ? עונה ראשונה כמעט 50 פרקים מלאים לצפייה ישירה גם בנטפליקס ישראל. בימים אלו החלה הפקת עונה 2 של מלכת היופי.

משפטי המפתח של פרק 4 מלכת היופי 

בכל פרק אנו מביאים את הציטוטים המרכזיים. כאלו שהם בבחינת פנינה לשונית ויש להם פוטנציאל להפך למטבע לשון שזולגת מתוך ספר או סרט לשפה הישראלית. דוגמאות לא חסר, סרטים כמו מציצים או צ'ארלי וחצי עשו את זה בענק. אז הנה הציטוטים הגדולים מהפרק הרביעי של מלכת היופי של הסדרות הישראליות.

  • זאת ארמוזה, לא מופקרת כמוך. משמרות הצניעות של ימי המנדט בפעולה
  • לא רואים כלום ואף אחד לא ישים לב.  לונה מנחמת את פרנקו אחרי המפגש עם משמרת כבוד בת ישראל
  • בחורות יהודיות זה רק בשביל יהודים. שוב אותה הסצנה. תשמרו אותה בלב. היא עוד תחזור ותשפיע גם על פרק 5 של הסדרה המעולה.
  • לך יש אבא, לך יש אמא, יש לך חברות. יש לך הכל. החיים כשמועה על שפע מדומה.
  • הגברים במשפחת ארמוזה הם חזקים כמו עץ .  משפט שהיה נכון לתקופת הברונזה התיכונה.

 צפו בפרק 4 המלא מלכת היופי של ירושלים פרקין חדשים בימים שני- חמישי בשעה -21:00 ב-yes TV DRAMA, yes VOD, ו-STINGTV

עמוק בתוך המציאות האוצרות האבודים של העדה הספרדית בירושלים

הספר כמו הסרט הוא רומן לא אוטוביוגרפי. אבל הוא מתאר מציאות ברת קיימא. מצד שני הוא מצליח לתאר את הטרגדיה של החצר הספרדית ואת אובדן הרכוש של הקהילה מבלי לגעת בפרטים. עוד נתייחס לכך בהמשך סקירת הסדרה ועל גורלו של ועד העדה הספרדית בירושלים.

מלכת היופי של ירושלים פרק 4 המלא לצפייה ישירה yes עם כל הפרקים ברצף מתחילת העונה כוללת ספוילרים, שמות השחקנים, המלצות וביקורת. vod סדרות ברשת. רוצים למצוא סדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה? המלצות וביקורת על סרטים חדשים, בילויים בתל אביב, סרטי קולנוע מומלצים והמלצות לטיולים ברחבי הארץ!