מנגל יום העצמאות מקומות למנגל לפי אזור

מנגל יום העצמאות מקומות למנגל לפי אזור 2023

לקראת יום העצמאות רכז צוות אתר wesave  את כל המידע הדרוש להכנת מנגל ליום העצמאות! איזה מנגל כדאי לבחור , היכן שווה לתפוס מקום מוקדם לכל החברים והמשפחה , יערות קרן קיימת למנגל ומתכונים על האש וגם מתכוני גריל לטבעונים וצמחונים המדריך המלא ליום העצמאות בלעדי אצלנו באת. מה בכתבה?. מנגל יום העצמאות מקומות למנגל לפי אזור 2023



מנפנפים וחוגגים מנגל יום העצמאות מקומות למנגל לפי אזור 2023

החגיגה הלאומית של צליית בשרים על האש באמצעות המנגלים הוא אחד מסימני ההיכר של יום העצמאות. אם אתה לא על המנגל אתה לא קיים וגם יש מתכוני מנגל לצמחונים וטבעונים ונתחיל עם מנגל גז ליום העצמאות 2023.

מנגל למקצוענים פועל על גז מתאים לבתים בעיקר 

אתר אמישראגז מציע מבצעים למנגלים הכוללים מילוי גז ודגמי מנגל חדישים כגון גריל גז סוברין עם מבער חדשני בטכנולוגיית DUAL TUBE הבנוי מ 3 מבערים .
ישנו גם מבצע באתר ובכלל מנגל גז הפך בשנים האחרונה לפריט חובה בכל מרפסת או חצר ישראלית. מחירי גריל גז נע בין מאות שקלים לאלפי שקלים תלוי ביצרן במוניטין והאפשרויות. מומלץ להיכנס לאתר השוואת מחירים כגון ZAP ולבדוק. בנוסף, ולא רק בעצמאות 2023, משווקים גריל עם הדלקה מהירה, גרילים בטוחים ועוד שלל מוצרי צליית בשר שאפשר לקחת לחייק הטבע ולפארקים בהם יש פינות מנגל. 

מנגל פחמים נירוסטה  כולל רגליים מתקפלות לבישול בשטח ולקמפינג

האופציה הנפוצה להקמת מנגל פחמים בשטח . קל ופשוט עם 2 רגליים מתקפלות נח לנשיאה ברכב והמחיר בהתאם סביב 100 שקלים למנגל ופחמים לגריל גז תמצאו החל מעשרה שקלים ברשתות השיווק .  

מקומות למנגל מומלצים חניונים פארקים לפיקניק 

מקומות למנגל ביום בעצמאות פארקים על האש ברחבי ישראל
קמתם מוקדם , ארזתם את הציוד למנגל יום העצמאות ועכשיו נשאר רק להחליט היכן עושים על האש ? אז זהו שצריך לקום ממש מוקדם ולשלוח לפחות נציג לתפוס מקום בפארק שווה עם שולחן וכיסאות וללכת לעשות על האש במקום שווה במיוחד ! אז הנה אספנו את רשימת הפארקים שמחכים לכם בעצמאות כולל חניוני קרן קיימת לישראל שהוכשרו ליום העצמאות . איך אפשר בלי המקומות המוכרים של פארק קנדה ליד צומת לטרון  , יער בן שמן  , פארק עדולם והנה רשימת מקומות למנגל ביום העצמאות

צפון מקומות למנגלים חניונים עם מים ספסלים לעשות על האש 

חניון פארק נחל קדש (תחתון) – ממוקם במוצאו של נחל קדש בשולי עמק החולה, כ-7 ק"מ מדרום לקרית שמונה.

חניון הדרדרה מנגל והנצחה בעמק החולה – מראש פינה לקיבוץ גדות ופונים צפונה לכביש עמק החולה (כביש מס' 918). חוצים את הירדן ב"גשר הפקק" וממשיכים צפונה עוד כ-2 ק"מ. שלט חום מפנה מזרחה לדרך עפר כבושה, שאורכה כ-400 מטרים, המובילה אל חניון אשמורה (דרדרה).

חניוני פארק אדמית – פארק אדמית שליד שלומי בגליל המערבי (על כביש 899) הוא פנינה של טבע עם עצי פרי ונוף מראש הנקרה ועד רכס הכרמל. טיול בין צמחי תבלין, עצים נותני צל ובריזה המגיעה מן הים. יש בפארק חניוני פיקניק, מתקני מנגל, ברזיות, שירותים הפתוחים בשעות 9:00-17:00, ספסלי ישיבה, דרכי נוף ונגישות לרכב, שבילי טיול רגליים, נוחים וקלים והתאמה לאוכלוסיית מוגבלי התנועה.

חניוני יער אחיהוד – יער אחיהוד מלווה את מדרונות הגליל המערבי הנוחתים לעמק עכו. דרך נוף באורך כשמונה קילומטרים חוצה את היער בכיוון מערב-מזרח ומסומנת בירוק. הדרך מתאימה לרכבים פרטיים ולאורכה מספר חניונים: החניון המערבי ביותר, הקרוב ביותר לג'וליס, חניון לזכרו של שיח' אמין טריף. בהמשך הדרך נמצאים חניונים נוספים: חניון הזית, חניון המגדל, חניון הקנרי ועוד. כל החניונים כוללים שולחנות פיקניק ופחי אשפה.

שגב יחיעם בית היערן המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי 

חניון שיירת יחיעם – החניון נמצא כ-800 מטר מדרום לצומת כברי שבגליל המערבי. רחבת החניה נמצאת במרחק כ-100 מטר מהכביש.
למפת יער כברי-געתון

יער שגב – יער שגב משתרע על פני כ-10,000 דונם במערב הגליל התחתון.

נקודת המוצא היא כ-100 מטרים מדרום לכניסה לשגב (עצמון), יש לעקוב אחר הסימון הירוק, המפנה ימינה לדרך הנוף. בקצה המערבי של דרך הנוף הכשירה קק"ל את חניון שגב – חניון גדול לפיקניק בחיק הטבע.

חניון בית היערן – דרך נוף יער בית קשת אל דרך הנוף נגיע מכביש 77.

משער המחנה הצבאי שמשון, כ-2 ק"מ מערבית לצומת גולני. או מכביש מס' 65 (עפולה-צומת גולני) דרך קיבוץ בית קשת. לאחר עיקול חד שמאלה, מוצב שילוט אל דרך הנוף.

חניונים במרכז מנגל יום העצמאות 2023 

פארק שוהם – נוסעים על כביש 444 פונים מזרחה לאזור התעשייה. על השילוט רשום "אזור התעשייה חבל מודיעין". נוסעים מזרחה, כקילומטר בדרך האספלט אל יער שוהם ופונים ימינה אל דרך עפר.

חניון יער אשתאול – ציר נווה שלום-אשתאול בפארק יצחק רבין שופע חניוני נופש ובהם שולחנות פיקניק, מגוון עשיר של מתקני משחק לילדים, פינות מרגוע המאפשרות ליהנות מפיקניק בחיק הטבע. אל ציר נווה שלום-אשתאול ניתן להגיע ממחלף לטרון-צומת נחשון.

נפנה במחלף נחשון-נווה שלום אל היישוב היהודי-ערבי נווה שלום. אפשר להגיע גם אל החניון מצומת שמשון-נחשון (כביש 44). כ-0.7 ק"מ צפונית-מערבית לצומת שמשון ולפנות בכניסה המובילה למשתלת קק"ל.

יער צרעה-הנשיא – דרך הפסלים – לאורך הדרך מוצבים 37 פסלים סביבתיים העשויים מאבן מקומית ומברזל.

אפשר לגעת, לחוש ולהסתובב סביבם. מעת לעת לצפות בנוף גבעות השפלה והרי יהודה הממלאים את האופק. לאורך דרך הפסלים ממוקמים חניונים ופינות מרגוע.

חניון סופי – חניון קטן ואינטימי שנמצא בין עצי תאנה, שולחנות פיקניק ומתקני מנגל. הגישה מכביש 44 מצומת נחשון לצומת שמשון. פונים לכיוון מושב תרום, אך לא נכנסים לישוב אלא פונים מיד ימינה. זו אחת הכניסות ליער, ומשם שמאלה מגיעים לחניון.

חניון גמלאי עיריית תל-אביב – נוסעים על כביש 38 מצומת שמשון לכיוון בית שמש, פונים ימינה לקיבוץ צרעה, עוברים את הכניסה לקיבוץ ולאחר כחצי ק"מ פונים ימינה לדרך היער המשולטת. בפיצול הדרכים הראשון ניתן לפנות ימינה לדרך אדומה – דרך נוף צרעה. שם נמצא חניון גמלאי עיריית תל-אביב יפו. במקום שולחנות פיקניק ומתקני מנגל.

מתכון גריל על האש לצמחונים

שיפודי טופו במרינדה וגם שיפודי ירקות על האש במרינדה לא כל כך מסובך ! חומרים להכנת מרינדה לשיפודי ירקות על האש כוס מים פפריקה אדומה ופפריקה חריפה ללא מלח  .

מאוזן לפי הטעם מעט שמן זית + מעט פלפל חריף.

ניתן להוסיף עשבי טריים כגון בזיליקום טרי, אורגנו טרי , אירית טרייה.

קוצצים את עשבי תיבול לתוך קערית אליה יוצקים את יתר המרכבים ומערבבים היטב.

לאחר מספר דקות מכניסם את הירקות למרינדה , מערבבים ומשרים למשך רבע שעה לקבלת ארומה וטעם  

שיפודים עם ירקות גם בריא וגם טעים 

על שיפודים מעץ או ברזל  נשפד את הירקות החתוכים לטבעות או את הטופו הטרי.

אפשר לשלב קישואים  , במיה  , תפוח אדמה  ( רצוי לבשל מעט קודם ) גמבה אדומה ושעועית ירוקה טריה או שעועית ירוקה שלמה קפואה .

ניתן להוסיף טבעות גזר טרי לאחר שבושל מספר דקות.

מניחים על האש גריל גז או מנגל פחמים למשך משפר דקות. 

מגישים על צלחת מקושטת במעט חסה ועלי רוקט !.

זהירות – אוכלי הבשר אשר מסביב יכולים לחמוד את צלחת הברביקיו של הצמחוני טבעוני.

ניתן לצרף טחינה טרייה ליד או מטבל עגבניות טריות