מניפסט עונה 4 חלק 2 מתי מתכוננים לסוף

מניפסט עונה 4 חלק 2 מתי מתכוננים לסוף

לאחר עשרות פרקים הצופים הנאמנים של סדרת המתח יקבלו סוף סוף את פתרון החידה. מה בכתבה?. מניפסט עונה 4 חלק 2 מתי מתכוננים לסוף ולפתרון התעלומה צפו בווידאו פרקים מלאים נטפליקס עם תרגום חופשי לצפייה ישירה ללא הגבלה 2023 ספוילר ענק.

לאן נעלמה טיסה 828  ומי עומד מאחורי המזימה מניפסט עונה 4 חלק 2 מתי  

לפני שנצלול לסוף הסדרה ונשחרר כאן כמה רמזים וספוילרים עבים באשר לפתרון תעלומת טיסת 828, בואו נזכר איך הסתיים החלק הראשון של העונה הרביעית.

הפרק האחרון הסתיים בכך שזק (מאט לונג) הקריב את עצמו על ידי ספיגת הסרטן של קאל (טי דוראן). למה הוא עשה זאת?. בשלב מסוים זק הבין שקאל הוא הסיכוי היחיד של הקבוצה להציל את העולם.

עוד באתר מובילנד סרטים מבצעים והנחות 1+1 כרטיס לסרט

מה קרה ליתר הגיבורים?. אנג'לינה (הולי טיילור) ספגה ספיר רב עוצמה המאפשר לה לשלוט בשיחות, והשחיתות שלה במטרת הספיר הבהירה שתאריך המוות של 2 ביוני 2024 לא היה רק אזהרה לנוסעים, אלא תאריך האפוקליפסה הממשמשת ובאה.

קאל, שיש לו ספיר מוטבע בצלקת הדרקון שלו, הוא היחיד חזק מספיק כדי לעצור את אנג'לינה.

הסבר סיום הסדרה מי שרד את יום הדין של מניפסט

חשוב לציין שלא כל נוסע מטיסת 828 שרד את אירועי ה-2 ביוני 2024. כל אדם במטוס היה צריך להוכיח אם מגיע לו לחיות או להישרף לאפר, בדיוק כפי שמתו במקור ב-2013. פול, רנדל, סתיו , אנג'לינה ושבעה נוסעים לא מזוהים כולם לא הצליחו לשפוט ועמדו בקצה הגמר. בעוד שהתוכנית הפכה בסופו של דבר מספר הרוגים, כל הדמויות הללו נותרו מתות. ברחבי הרשת יש אישור על גורלם. ואנס העיר כי 11 נוסעים לא נעדרים סתם בטיסה ואביה של אנג'לינה בירר על מקום המצאה של בתו.

כמה פרקים יש בחלק השני?. מתי הפרק הראשון?  Manifest  Season 4 Part 2 Netflix

Manifest עונה 4 חלק 2 תאריך יציאה
ב-7 באפריל, נטפליקס הכריזה על תאריך ההשקה של Manifest עונה 4 חלק 2 וזה לא אחר מאשר תאריך המוות. זה נכון – התוכנית תחזור ב 02/06/2023.

החלק השני יכלול 10 פרקים מלאים לצפייה ישירה ופתרון מלא של התעלומה.

האם זה הפתרון של הסדרה הכי מסתורית בנטפליקס?. 

כאשר מיכאלה מתאבלת על אובדן בעלה האהוב זק, היא חייבת לחבור לאהבה הישנה שלה ג'ארד. כיצד זה יתרום לפענוח החידה אודות טיסה 828?. יחד הם ימצאו שיטות חדשות לחקור.

מה קורה בינתיים ליתר הדמויות?. בן וסאנווי מנסים לשתף פעולה עם רשויות הרישום, מה שרק מוביל לתוצאות קשות עבור נוסעי טיסה 828 שנעלמה ולפתע הופיעה שוב.

באורח פלא, בדומה לאירועים אחרים בסדרה,  אירוע מיתולוגי מפעיל מחדש את צלקת הדרקון עמוסת הספיר של קאל.  האירוע מציע שביב של תקווה למטוסי ה-828 לשרוד את תאריך המוות המתקרב במהירות. אבל כוחות הספיר המרושעים של אנג'לינה ממשיכים לזרוע הרס, מה שמוביל למאבק בין הטוב לרע למטה. עד יומם האחרון בפרק המפחיד, המותח והמשמח ביותר בסיפור המניפסט.

צפו בווידאו מניפסט עונה 4 חלק 2 לצפייה ישירה כל הפרקים בנטפליקס ישראל