מסעדות טבעוניות בתל אביב המלצות

מסעדות טבעוניות בתל אביב המלצות טעימות

אני מוכרח להודות שמסעדות טבעוניות לא ממש עניינו אותי עד לאחרונה. אבל בחיים כמו בחיים , המשיכה לנסות דברים חדשים והצורך לשמור על הגזרה הובילו אותי לשתי מסעדות טבעוניות וגרמו לרצות לחזור אליהן שוב. מסעדות טבעוניות בתל אביב המלצות טעימות

מסעדות טבעוניות בתל אביב המלצות

מסעדות טבעוניות בתל אביב המלצות

קצת לפני ההתנסות הטבעונית ( אני לא טבעוני או צמחוני ) עוד הספקתי לראות בנטפליקס את התוכנית מהעולה מזלגות במקום סכינים ועם התובנות הבסיסיות האלו נגשתי לצלחת.

סולטנה על האש טבעוני וטעים במיוחד

התחלתי את הכתבה דווקא עם סולטנה. מסעדה טבעונית צנועה ומעולה ברחוב אבן גבירול – תל אביב. הרעיון הוא שאפשר לכול שווארמה טבעונית טרייה. בלי נזקי הזרחן והשומן שיש לרוב בגלגלי הבשר הצלוי. יצאנו בערב להתנסות קצת אחרת . סולטנה מנגל טבעוני Sultana – Vegan BBQ הבטיחה וקיימה. הזמנו שיפוד עמוס פטריות טריות לצד חמוצים מעולים ואת הצלחת עטרו סלטים פשוט טעימים. הייתי קצת ספקן לגבי המנה הזו .

בביס הראשון הייתי מופתע לטובה מהטעם והמרקם. מהביס השני לא חשתי בהבדל והמרקם של הבשר כבר לא היה חסר לי. האוכל המעולה בצלחות הסתיים חיש מהר . את הקינוח הטבעוני סיימנו בגלידת סורבה , כי אם כבר אז כבר עד הסוף.  בקיצור זו מסעדה טבעונית מומלצת . לא הרגשתי לאחר מכן את העייפות שאחרי ארוחה בשרית דשנה .  מומלץ. אני אחזור.

אנסטסיה מסעדה טבעונית תל אביב

כאן כבר מדובר בליגה אחרת. מסעדת שף טבעונית עם מנות שכל חובב בשרים חייב לנסות. אני לא מומחה בפרודוקטים של מזון גורמה טבעוני . מה שבטוח שהתוצאה משביעת רצון . הרבה יותר מכפל לשון והלוקיישן מעולה פרישמן 54 תל אביב , רצוי להזמין מקום מראש.

התחלנו במנה ראשונה של סלט ירקות , אבל הוא לא בגדר חובה. המנות העיקריות מוגשות בכמות גדולה ונדיבה. המחירים קצת יותר יקרים מסולטנה העממית . האווירה והסטייל בהתאם.

שתי המנות העיקריות היום הפתעה של ממש. רגע ….איפה הייתי עד היום . אני הזמנתי מנה טבעונית מעולה שכללה פטריות וירקות אחרים על הפלנצ׳ה פורטובלו, שמפיניון, ירדן, שימאג׳י,שיטאקי, עגבניה, בצל לבן ובצל ירוק. על פירה מאפונה צהובה שהיה מעולה.

אוכל טבעוני בסנטדטרט גבוהה 

הפעם האחרונה שאכלתי פירה אפונה היה באירלנד. יש להם מה ללמוד. אני מפרגן מעומק החיך.

המנה השנייה העיקרית הייתה גם כן מעולה ומפתיעה ( למי שלא נכח במסעדות טבעוניות ) פפרדלה קרם ארטישוק ירושלמי סוכריות שרי, מחית קלאמטה, אספרגוס, צנובר, בזיליקום סגול. חלקנו מהמנות עד שהטעמים התערבבו אחד בשני וקנחנו הפעם בקפה סגה פרדו בדיזינגוף 106 , כי עם כל הכבוד הייתי צריך להרגיש באזור הנוחות שלי .

לסיכום מסעדה טבעונית היא בילוי מומלץ גם למי שלא חי על החסה וחברותיה לגינה. תענוג של אוכל ויש מי שיטען שגם בריא יותר. אותי זה לא להפך לטבעוני או צמחוני אבל בהחלט גילה לי טפח נוסף.

אתרי היכרות לטבעונים וצמחונים 2021

91% אחוז מהישראלים פתוחים להיכרות עם טבעונים. כך עולה מידיעה שספק אתר ההיכרויות או קיי קיופיד.

לשישה מתוך עשרה לא ממש אכפת מה אוכלים בני/בנות הזוג.

בחודשים האחרונים, הישראלים מגלים יותר ויותר פתיחות להיכרות עם בני ובנות זוג שמצהירים/ות על היות/םן טבעונים/ות ואו צמחונים/ות. משתמשים שפתוחים לפגישות עם צמחונים או טבעונים קיבלו יותר ׳לייקים׳ מתחילת 2021 מאשר אלה שגילו התנגדות