מצטרפים לאינדקס מפעילים ושמחות חינם

מצטרפים לאינדקס מפעילים ושמחות חינם

שלום לכם ותודה שבחרתם להצטרף לאינדקס מפעילי שמחות בישראל. אצלנו הפרסום חינם לכל בעלי המקצוע. אז מה נדרש מכם ? לא הרבה אלה בעיקר לכתוב על עצמכם כ 100 מילים באופן מקורי. ספרו לנו מה אתם עושים , מה הניסיון המקצועי שלכם וכיצד ניתן ניתן לצור אתכם קשר . במידה ואתם מפעילים יותר מקטגוריה אחת רשמו זאת על מנת להתייחס בצורה נכונה לעסק שלכם.

שימו לב – לפני הפרסום נשלח אליכם מייל על מנת לאמת את הפרטים .  הפרסום הוא באחריות המפעיל בלבד. הכתבה מתפרסמת כשבוע ימים לאחר שליחת המייל באתר .

כיצד מפעילים הופכים אירוע לשמחה גדולה 

בכל אירוע אנו שואפים לשמוח ולהסב לאורחים חוויה מיוחדת שלא תשכך במהרה. מלבד האוכל והכיבוד , ישנן  אפשרויות נפלאות זמינות לאירועי יום ההולדת , אירועים למקומות עבודה , בר מצווה ואירועים חברתיים ומשפחתיים  למסיבות פרטיות.

מסיבות יום ההולדת של ילדינו ואירועים משפחתיים או עסקיים יכולה להפוך לאירוע משמח כאשר משלבים בו מפעיל מקצועי ומנוסה שיודע ליצור עם הקהל קשר , להפעיל לשמח ובעיקר לעשות טוב על הלב .

ניתן לשלב שפע של אפשרויות בפעילות . החל מקוסמים , מוסיקה תוססת, ליצנים ודמויות מוכרות מתחומי התוכן הקרובים אלכם מה שמביא הזדמנויות צילום נהדרות.

כמה מהאפשרויות שתרצו להוסיף להכנת חבילת בידור שלמה עשויות לכלול אך אינן מוגבלות ל: פיסול בלונים יצירתי, ציור פנים יפהפה מלא אופי פנים, פיסול בלונים יצירתי, רכיבה על אופניים, מוזיקת ילדים ו ריקוד וסיפור סיפורים.