מקומות מומלצים לטיול בתל אביב

מקומות מומלצים לטיול בתל אביב

תל אביב היא לא רק עיר ללא הפסקה ויש בה המון מקומות לטייל מוזיאונים והרבה בתי קפה שעושים טוב על הנשמה. אז אם אתם מחפשים מקומות מומלצים לטיול בתל אביב הכתבה הזו היא בדיוק עבורכם .

בכתבה הנוכחית נתמקד במקומות לטיול בתל אביב באזור רחוב דיזינגוף ואתם כמובן יכולים להרגיש חופשיים לשוטט בין הסמטאות הקטנות של העיר תל אביב ולמצוא בעצמכם את פינות הקסם השמורות למיטיבי לכת

מוזיאון הבאוהאוס תל אביב 

קצף גל ועננה בניתי עיר לי לבנה , כמילות השיר כך גם מוזיאון הבאוהאוס בתל אביב מציג תיעוד של יצירות של ארכיטקטורת באוהאוס שבזכותן הוכרזה העיר כמרכז מורשת עולמית של אונסקו .
כתובת מוזיאון הבאוהאוס תל אביב רחוב דיזניגוף 77 טלפון 035220249

הליכה מדיזינגוף סנטר לשוק הכרמל ברחוב קינג גורג

 

אחד הרחובות הוותיקים של תל אביב מזמן חנויות הלבשה תחתונה , בתי קפה ופריטים זולים ומגניבים מכל רחבי העולם . תערובת של עשן , כתובות גרפיטי ואוכל רחוב . ההליכה הרגילה אורכת כ 10 דקות אך בפועל היא לוקחת שעתיים ויותר ומסתיימת בכניסה לשוק הכרמל .

בדרך מומלץ מאד להתעכב בחנות הספרים ובית הקפה של הנסיך הקטן . נצרו את העונד של המקום המיוחד הזה.

מקומות מומלצים לטיול בתל אביב

מקומות מומלצים לטיול בתל אביב צילום wesave

שוק הכרמל תל אביב

ברחוב הכרמל בתל אביב יש שוק שיש בו הכל . טעמים וריחות , מסעדות מודרניות ואוכל אותנטי , רוכלים צבעוניים וסחורה שאין באף מקום אחר בעולם. לאוויר יש אטמוספרה משלו וכל דקה בשוק היא נסיעה בזמן אחר .
בין דוכני השוק תמצאו את תל אביב של פעם , אנשים של פעם והמון דברים טובים . תביאו כסף קטן ובטן ריקה .

שוק האמנים נחלת בנימין

שוק האמנים של נחלת בנימין אחראי ללא מעט בתים יפים בישראל והמון מחוות של אהבה ורומנטיקה הנרקחות בשולחנות האומנים המציגים פריטים מיוחדים שיצרו בעצמם. בין חנויות הבדים והמבנים ההיסטוריים נבלה שעתיים וננוח בבית קפה טוב היכן שנמצא כיסא פנוי

שוק האמנים נחלת בנימין

שוק האמנים נחלת בנימין  צילום wesave

מסלולי טיול בתל אביב אטרקציות בתל אביב כתבה מיוחדת אודות אטרקציות בתל אביב עם 4 רעיונות שלא תרצו להפסיד בטיול שקט ונעים בתל אביב !