משחקי הכס לצפייה ישירה עונה 8

 

משחקי הכס לצפייה ישירה עונה 8

הדרקון של דאינריז טארגאריין מתעופף מעל הטירה הגדולה של משפחת סטארק . החורף כבר , גם ג'ון סנואו אבל איזה דרקון מתעופף מעל וינטרפול ? האם זה הדרקון שנפל בשבי מלך המתים המהלכים או זה שינצח אותו באמצעות אש ומים .  רבותי וגבירותיי קבלו את משחקי הכס לצפייה ישירה עונה 8 פרק 1 שידור בתאריך 14/04/2019

משחקי הכס לצפייה ישירה עונה 8

משחקי הכס לצפייה ישירה עונה 8

 הפרקים המלאים של משחקי הכס לצפייה ישירה עונה 8

כמו סערה העונה האחרונה של משחקי הכס נפתחת בסערה שקטה. לכאורה כל הסיכויים לנצח את המלחמה נגד המתים המהלכים ונגד המלכה סרסי הם נגד הטובים והתמימים . אבל כדרכה של סדרה ארוכה ומתישה כמו משחקי הכס אנו צפויים לתהפוכות והפתעות כי הרעים לא באמת כל כך רעים והטובים רק צודקים .

בית הדרקון החזירה את הצופים לסדרה המקורית 

הפרומו לא נתן הרבה רמזים מלבד כמה אמירות רומנטיות ומבט על מה שצפוי לנו מבחינה ויזואלית. בעונה 7 משחקי הכס דלף פרק שלם כמעט שבוע לפני מועד עלייתו לאוויר . לעונה 8 זה בטח לא יקרה .  והדמויות הראשיות של הסדרה ניצבות על קו הגמר , מקוות שכל אחת מהן תגיע לפרק הסיום של משחקי הכס כאשר חיה נושמת ובעיקר שולטת.

אז מה הסיכויים של הדמויות הראשיות של משחקי הכס לנצח את המלחמה או המלחמות הגדולות עונה 8 משחקי הכס ? ננסה להעריך מה שווה כל דמות ומה הסיכוי שלה לשרוד  עוד לפני סוף עונה 6 אוצר האי המקולל .

ג'ון סנואו מלך הצפון מגדרה עד חדרה 

אם לא יסיים את עונה 8 בתור מלך וסטרוז זו תהיה אכזבה גדולה לכולנו , אפילו עבור מי שינצח אותו. אנחנו כבר יודעים שהוא לא הממזר של נד סטארק והוא יותר מכל אחד אחר הטוען האמיתי לכתר של משפחת טארגאריין

 דאינריז טארגאריין אני האמא של הדרקון 

הטוענת לכתר ואמא של הדרקונים אבל במציאות היא בסך הכל דודה של גון סנואו ולא באמת מגיע לה הכתר . לאחר שהפסידה דרקון אחד למלך המתים המלכים וכבשה את האחיין , מעניין לראות עד לאן היא תדיע ואילו יכולות אישיות יש לה מלבד שליטה בדרקונים.

המלכה סרסי מכינה הפתעה בבטן 

הצפון זוכר החורף כבר כאן אבל סרסי מביאה גדודים של לוחמים עם פילים מארצות החום ומוסיפה שמן למדורה , היא רק לא מתארת לעצמה מה קורה באמת בצפון . האם יש לה ברית עם המתים מעבר לחומה  ?  אולי כי אחרת היא לא תסיים את העונה בתור מלכה.

מה רוצה מלך המתים במשחקי הכס 

הסוף של משחקי הכס תלוי בו ובמה שהוא יעשה ויחליט. אבל מה באמת רוצה מלך המתים המהלכים  ?  אנחנו עוד לא יודעים . האם רוצה למשול  ?   האם הוא רוצה הכרה ? האם השנים בעולם הקרח מאחורי החומה הגדולה של הצפון השאירו בו רצון לנקמה ובמי ? אולי בראן סטארק כבר יודע מה הסוף של משחקי הכס.

אנחנו נשאר במתח לקראת צפייה ישירה פרק 1 עונה 8 משחקי הכס. כן אנחנו יודעים שהסיפור דמיוני וחלק ממנו עבר שינוי במיוחד שנשאר עוד שבוע במתח אבל את מי זה באמת מעניין.