משחקי הכס עונה שביעית פרק ראשון

משחקי הכס עונה שביעית
כל הפרקים של עונה שביעית משחקי הכס

העונה השביעית של משחקי הכס , העונה הלפני האחרונה של הסדרה המדוברת ביותר אחרי אבודים נותנת גז בתכנים מהירים ופרקים ארוכים במיוחד. במרכז העונה ההלכים הלבנים נכנסים לתמונה וטורפים את הקלפים של בני האדם. בדומה לשר הטבעות ולהוביט גם כאן יש כח שחור שמאפיל על המלחמות בין בני האדם שמחפשים את הכלי המנצח לניצחון המיוחל ולכיבוש משחקי הכס. סדרת משחקי הכס היא דמיונית אבל האירועים ההיסטוריים שהושאלו לתוכן שלה משווים לה תוכן אמין. העונה השביעית של משחקי הכס ייפתרו תעלומות ישנות ושאלות לא פתורות מהעונה השישית של המשחקים על הכסא אבל ישאירו מספיר שאלות וחידות מסתוריות גם עבור משחקי הכס עונה שמינית.




משחקי הכס עונה שביעית צפייה ישירה באמצעות קוד הטמעה של youtube סרסי המלכה מוכתרת ובזה אחר זה אנו רואים כיצד משחקי הכס עונה 7 נרקמת עלילה מסתורית וקצבית עם סצנות סביב סנסאי המתבגרת והמבשילה  מעונה לעונה. מי יודע אולי הלורד באיליש עוד יישב על הכסא . בקטע וידאו שפורסם תחת הכותרת Game of Thrones Season 7 News - Leaked Dragon Action Sequence and North of the Wall Leaks (Spoilers) וכול מספר לא מבוטל של ספויילרים על העונה השביעית מוצגת טירה אנגלית שזה בוצעו מספר צילומים לסדרה. אנחנו לא יודעים מה בדיוק צולם על הסט של העונה השביעית שלמשחקי הכס אך זו טירה שיכולה לשמש לצילומים ממספר חזיתות לסצנות שונות הודות לבניה החדשה בטירה לאורך השנים. 

 

צפייה ישירה עונה שביעית משחקי הכס

עד שתעלה העונה השביעית משחקי הכס ניתן לצפות בחלקים מהעונה השביעית של משחקי הכס . זהירות יש כאן ספוילרים לעונה השביעית ומספר סצנות צפתח מתוך העונה השביעית של משחקי הכס.