משחקי הכס פרק 3 עונה 8 תרגום מובנה

משחקי הכס פרק 3 עונה 8 תרגום מובנה

אחרי 2 פרקים של עונה 8 הם מגיעים ! גבירותיי ואבירי קבלו את צבא המתים המהלכים בקרב ישיר מול החיים. עכשיו כבכר אין תירוצים . ספויילרים וצפייה ישירה משחקי הכס פרק 3 עונה 8 תרגום מובנה

עונה 8 משחקי הכס עם תרגום מובנה ופרשנות 

לא קל לראות את הפרקים של עונה 8 משחקי הכס בצפייה ישירה ללא תרגום לצופה בגוף הסרט. כל כך הרבה רמזים לבאות , כל כך הרבה סגירת חשבונות מעונות קודמות והרבה מתח מעל ומתחת לטירה הגדולה של וינטפרל.

GOT עונה 8 לצפייה ישירה היא סגירת מעגל בסגנון העונה האחרונה של אבודים .  אפילו שובר שורות בנטפליקס לא מצליח לייצר כזה מתח לצד דיאלוגים וגיבורי פנטזיה שהפכו לגיבורי תרבות .

משחקי הכס פרק 3 עונה 8 צפייה ישירה 

למעשה יש כיום בישראל 3 ספקיות תוכן המאפשרות צפייה ישירה עם תרגום לעברית משחקי הכס עונה 8 וחלקן את העונות הקודמות באמצעות VOD . מדובר כמובן בהוט עם ערוץ HBO המפיקה של משחקי הכס . סלקום טי וי והלווין YES המשדר גם את העונה השמינית וערך שידור חוזר של כל עונות משחקי הכס לפני עליית הסדרה.

ספוילרים עונה 8 פרק שלישי משחקי הכס 

בפרק השלישי אנחנו כבר במלחמה . המתים מהלכים רוצים לכבוש את כל היבשות את כל הממלכות וכמו שלמדנו בפרק שני הן רוצים להשליט לילה אחד ארוך וחשוך על העולם. למה ? ככה ! כי הם מתים , זה העולם שלהם ולמה שכולם לא יהיו כמוהם. אבל אני בטוח שזה הרבה יותר מזה . עניין של זמן ואנו נגלה.

מודעות גוגל



באמת יהיה סוף למלחמה ?   

למה להלחם את ההפסד ידוע מראש ?  אולי כי לוחמים של משחקי הכס אף לא נכנעים לא מוותרים וחייבים תמיד לנצח . כי כל אחד במלחמה הזו יודע מה קורה למי שנכנע . כאן אין תנאים  או משא ומתן , כאן יש להיות או חדול .

בעוד הנשים מנהלות את המשחק מבחינה פוליטית ועושות צחוק מהגברים שלצידן , הגברים כולם הולכים למלחמה כמו בשיר בא חייל של שוקולד . אבל להיות הרוג במלחמת משחקי הכס זו בעיה רצינית. אם אתה מת במלחמה סביר להניח שמלך המתים המהלכים יקים אותך לתחייה חלקית ואז תהיה חייל שלו . לא אוכל לא שותה לא נח , מכונה שנלחמת. רוצה לצאת לפנסיה מצבא הקבע  ?  רק אם יצליחו להרוג אותך שוב על באמצעות אש או חרב מפלדה ולריאנית או זכוכית דרקון.

משחקי הכס פרק 3 עונה 8 תרגום מובנה צפייה ישירה כל הרמזים על הפרק ספוילרים חמים מהתנור ועוד הרבה טיפים חשובים להבנת הפרק והעונה ראשונים ברשת