משחקי הכס פרק 5 עונה 8 צפייה ישירה

משחקי הכס פרק 5 עונה 8 צפייה ישירה תרגום מובנה  

כמו פרק מספר 2 כך הפרק החמישי אחד לפני סיום העונה הוא כמו מערכה אחת לפני סוף המשחק . יש כללים ברורים , כולם יודעים כמעט הכל על כולם משחקי הכס פרק 5 עונה 8 צפייה ישירה האם תהיה הפתעה חדשה

תגלית החשובה ביותר של פרק 4 עונה 8 משחקי הכס לצפייה ישירה הוא הרמז העברה שאנו מקבלים בדבר קיומם של דרקונים נוספים ! כן כן שמעתם טוב ! שלושת הדרקונים של דני הם ככל הנראה לא היחידים שקיימים . האם הדרקונים החדשים בדרך לפרק 5 או לפרק סיום העונה של משחקי הכס ? לא ממש נופתע אם זה יקרה.

היכונו הסדרה בית הדרקון לצפייה ישירה עולה לשידור 21/08/2022

פרקוול הקרוב של משחקי הכס (GoT), House of the Dragon, שיעלה ל-HBO ב-21 באוגוסט. מעריצי הכס, אפוס הפנטזיה מלא המריבות האינסופי שהפך לאחת הסדרות המצליחות ביותר בתולדות הטלוויזיה, אפשר להיות בטוחים שיהיה לו הרבה מן המשותף עם המקור.

עוד באתר בית הדרקון לצפייה ישירה סדרת ההמשך למשחקי הכס

האם המכשף של נטפליקס יחליף את משחקי הכס ?

רשימת הסדרות הטובות ביותר של נטפליקס לשנת 2020 מציבה בראש את הסדרה המכשף לצפייה ישירה. מדובר בסדרת פנזטיה שככל הנראה הולכת לכבוש את המסכים בשנת 2020 . בגדול היא מספרת על המכשף שעבר מוטוציה ונע בין עולם המפלצות לעולם בני האדם. בדרך אנו רואים שלא בטוח מי יותר טוב ובאיזה עולם יותר מוסרי.

סרסי המלכה לא מבינה שיש דרקון נוסף שמחכה לה משחקי הכס פרק 5 עונה 8

גם אם הדרקון הנוסף לא יופיע בפרק 5 עונה 8 GOT הריי שקבלנו כאן רמז עבה . בשפה המקצועית זה נקרא  Easter egg וכאן מדובר בלא פחות מ  dragon egg אחת גדולה . שימו לב , כי לדעתנו זה קריטי לפרק 5 משחקי הכס .

 

משחקי הכס פרק 5 עונה 8 צפייה ישירה בית הדרקון ספוילרים

משחקי הכס פרק 5 עונה 8 צפייה ישירה בית הדרקון ספוילרים

באחד הרגעים האחרונים והמרגשים של פרק 4 s08e04 got המלכה סרסי אומרת בזלזול אופייני אל מיסנדיי , החברה הקרובה , הדמות האהובה ואחת מדמויות המשנה הוותיקות בסדרה של HBO  , אם יש לה מילים אחרונות . ומה עונה לה מיסנדיי  ? dracarys

משחקי הכס עונה 8 לצפייה ישירה כל הפרקים כתוביות עברית 

הרבה סדרות נסו להיות מאז משחקי הכס. אבל הן לא הצליחו. לא מבינת היצירה ולא מבחינת תהודה ציבורית בתקשורת. לכן מה נשאר לנו? העונה השמינית היא הטובה ביותר מבין כל העונות הקודמות ומביאה לידי ביטוי את הקדמה הטכנולוגית מאז העונה הראשונה של משחקי הכס.

תרגום מובנה משחקי הכס ההסברים

לפעמים אני שואלת את עצמי לאן נעלמו כל הגברים שרוצים למלוך. איך זה שמכל המלחמות של הכס , אין מועמדים למלוכה. אמתיים לא כאלה כמו יורון , שזה מלך סוג ב. אחד כזה שנראה כמו מלך משחקי הכס. שרוצה למשול ויש בו תאווה אמתית לכס . יש לנו אחד כזה ג'ון סנואו , או בשמו האמתי מלידה Aegon Targaryen האחד והיחיד שיכול לטעון לכתר . זהו נשארנו עם מלכות בלבד. המלך חטף שח מט . ממש כמו השושלות המצריות הקדומות עם מלכות אלמותיות כמו  ניטוקריס המצרית וכמובן קלאופטרה.