משחקי הכס פרק 6 עונה 8 צפייה ישירה

משחקי הכס פרק 6 עונה 8 צפייה ישירה תרגום מובנה

עוד מעט קט ונגמר , קצת קשה להאמין אבל זה באמת הפרק האחרון של משחקי הכס . סדרה שצמחה מתוך האפוס שיר של אש ושל קרח מאת הסופר הבריטי ג'ורג' ר. ר. מרטין כעת משחקי הכס פרק 6 עונה 8 צפייה ישירה תרגום מובנה מסיימת 8 עונות מדהימות ומרתקות . המסך פנוי כעת לקבל את סיפורה של שפחה עונה 3 וכמובן את פאודה עונה 3

פרק 5 עונה 8 משחקי הכס מי מת בפרק

GOT זו לא סדרה לפתוח בה סוכנות לביטוח חיים ואחרי הרס מעלה המלך גם לא חברה קבלנית לבניין ארמונות . דני והדרקון שרפו את כל מה שנשאר מהעיר ואת כל סימלי השלטון . זהו אין יותר מה להרוס שם . אלא אם כן משהו מפתיע הולך לעשות קאמבק ועל זה למטה בספויילרים.

לפני שנתחיל לספר לכם על סוף העונה של משחקי הכס נתעכב לספר על רשימת המתים של פרק 5 עונה 8 .
ואריס נתפס פעם אחת על חם ועל ידי מלשין ונגזר דינו , הוא לא יזכה להגיע לסוף הסדרה . טוב לא ואריז , יום הרווקים הסיני עוד רחוק לך תדע היכן תהיה עד אז .

משחקי הכס פרק 6 עונה 8 צפייה ישירה

משחקי הכס פרק 6 עונה 8 צפייה ישירה Thomas Despeyroux

  • סרסי לאניסטר המלכה המלכה היא בוכה לפני מותה ועוד בידיים של אחיה אהובה גיימי לאניסטר מוות עלוב לקוטל המלך , לא בקרב אבל בדיוק איך שהוא רצה. לצד סרסי , אם למשהו היה ספק , הייתה שם אהבה גדולה.
  • כלב הצייד חרוך הפנים של משפחת קלגיין השיג נקמה באחיו בשעה ששניהם נפלו ללהבות של מעלה המלך הבוער
  • ההר Gregor Clegane האח הרע והדוחה של סאנדור . הוא זה ששרף את פניו בשעה שהיו ילדים , קם לתחייה עם תרופות הפלא של קייבורן , שגם אותו ההרג בהנפת יד
  • קייבורן החכם ויד ימינה של סרסי. הרבה פעמים בסיקור התוכנית שמו היה צוד לכותרת אזהרת ספויילרים . קייבורן מת על מדרגות מעלה המלך המתפורר

daenerys Targaryen VS jon snow Targaryen

זה התחיל בני מלכים צעירים ואמיצים , שסיכמו להילחם למען החיים ובמלך המתים . אחרי שהצליחו לנתח את האויב המר נודע למלך ף שכבר ויתר על מלכותו לטובת הברית חדשה מפתיעה . הוא היורש האמיתי של כס הברזל . נודע לו שהוא מאוהב בדודה שלו , ושהוא ורק הוא המועמד הטבעי לרשת את הכס.
יאללה בלאדגן בארגז .

מה ידע המלומד איימון טארגריאן

עד לתגלית של בראן וסמואל על זהות אביו של ג'ון סנואו. חשבתי שהמלומד הראשי של משמר הלילה והחומה aemon Targaryen ידע הכל. צדקתי אני אומר לעצמי, לא רק שהוא ידע הוא גם הסתיר. צפה פני עתיד והזהיר אץ מיסטר סנואו מהעומד לבוא .

צפו בעת פרק 6 עונה 8 צפייה ישירה משחקי הכס מי המלך האחרון

עכשיו דני וגון במלחמה חזיתית על הכתר . לה יש אובססיה וצבאות הסרים למרותה , הוא לא ממש רוצה וכמו אומן גדול היה מעדיף לשבת בוינטרפל יחד עם האחיות לבית סטארק . הפרק האחרון של העונה יעצב את כולה .