משחקי השף קונדיטור צפייה ישירה בערוץ 13

משחקי השף קונדיטור צפייה ישירה בערוץ 13

העונה החדשה של משחקי השף עוברת לגזרת האפייה והקונדיטורים. במקום סירים עמוסי בשר או אג'נדה צמחונית קבלנו אודישנים עם הרבה הומור והרבה ארז קומרובסקי .בכתבה זו משחקי השף קונדיטור צפייה ישירה בערוץ 13

 

משחקי השף קונדיטור צפייה ישירה בערוץ 13

משחקי השף קונדיטור צפייה ישירה בערוץ 13 צילום מסך מתוך youtub

משחקי השף קונדיטור האודישן של אחותה של נינט 

אחד האודישנים המרתקים היה זה של סופיה טייב אחות של נינט המאמי הלאומית וכוכבת הסדרה בשבילה גיבורים עפים. נדמה שכל מה שיוצא ממשפחת טייב מגיע עם תו איכות ולא לחינם. גם האודישן של  עמוס חיון במשחקי השף קונדיטור היה מעולה. 

מולה נצבו ארבעה שפים מובילים מהנבחרת המובילה. מושיק רוט שף ואישיות בפני עצמה , אסף גרניט המוחצן , יוסי שטרית הצנוע ושף ארז קומרובסקי שעל שמו רשומה ההצלחה הראשונה של המאפים כקונספט בישראל. את המוסד לחם ארז הפך קומרובסקי של היום לשם נרדף לטרנד בריאות וגידול ירקות אורגניים.

משחקי השף קונדיטור צפייה ישירה בערוץ 13

את התכנית משחקי השף קונדיטור צפייה ישירה בערוץ 13 ניתן לראות באתר רשת ערוץ 13 . כמו יתר ערוצי השידור גם ברשת ניתן לראות סדרות בצפייה ישירה חינם. בהקשר הזה נציין גם את האתר המעולה של ערוץ 11 המפעיל שידורי VOD  חינם און ליין באינטרנט עם מרבית תוכנית הערוץ. 

בניגוד לערוץ סטרימינג כמו נטפליקס ישראל הגובים דמי מנוי , הצפייה באתר ערוץ 13 או באתר ערוץ 12 קשת אינם כרוכים בתשלום אך שזורים בהם פרסומות. 

צפו בווידאו האודישן של פיני חגי משחקי השף עונה 5 לשנת 2021 

תכנית אוכל בישראל הסיטוריה של קולינריה 

בהזדמנות הזו אגב צפייה ישירה משחקי השף קונדיטור וחצי שנה לפני עליית משחקי הכס לעונה אחרונה , נזכור כמה מתוכניות האוכל של ישראל ששודרו בהצלחה בעבר ואנו מאד מאד מתגעגעים אליהן. 

גידי גוב יוצא לאכול ערוץ 10 וכל מנה הייתה יצירה ושירה ענקית מהחיים , תחזור גידי תחזור. הוא חזר לתכנית מיוחדת יחד עם ישראל אהרוני והשאירו אותנו מלאי תקווה שרת תמשיך להפיק עוד תוכניות כאלה אם תתמזג ערוץ 10. 

חיים כהן ואלי לנדאו מבשלים אולי התכנית הכי טובה בתחום הבישול . חיים כהן הצעיר יחד עם דוקטור אלי לנדאו ז"ל התחילו טרנד תכניות בישול ותרבות מהסוג שאנחנו מאד מאד מתגעגעים אליהן. 

שום פלפל ושמן זית עם חיים כהן עוד תכנית מאסטר פיס של חיים כהן , היום המנחה הבכיר של מסאטר שף בערוץ המתחרה 

משחקי השף קונדיטור צפייה ישירה בערוץ 13 מדריך לעונה החדשה של משחקי השף קונדיטור כל הפרקים לצפייה ישירה באתר ערוץ 13 ועוד תוכניות בישול לצפייה