משחק הדיונון עונה 2 סדרה מומלצת בנטפליקס: פרקים מלאים צפייה ישירה

משחק הדיונון עונה 2 סדרה מומלצת בנטפליקס: פרקים מלאים צפייה ישירה

מחפשים סדרה שלא תיתן לכם לזוז מהמסך, כזו שבכל פרק תחשבו שהנה זה כבר מסתיים, אבל לא? הכירו את משחק הדיונון סדרה מומלצת בנטפליקס: פרקים מלאים צפייה ישירה. בשולי הכתבה על העונה הראשונה נזכיר לגולשים, כי לא מעט כלי תקשורת המסקרים את עולם הסדרות דווחו כי עונה 2 משחקי הדיונון כבר נמצאת בעבודה.

משחק הדיונון עונה 2 סדרה מומלצת בנטפליקס פרקים מלאים צפייה ישירה

משחק הדיונון עונה 2 סדרה מומלצת בנטפליקס פרקים מלאים צפייה ישירה

למה אנחנו ממליצים על הסדרה החדשה של נטפליקס? משחק הדיונון עונה 2

סדרה שמותחת את המוסריות ואת האנושיות לקצה, בכיכובם של לי ג'אנג-ג'ה ("עוזרו של הנשיא") ופארק הא-סו ("חוכמת הכלא"). סקירת סדרות חדשות באתר הסדרות הישראלי. כל מה שחדש על המסך נטפליקס, yes, HOT, אמזון פריים, HBO.

סדרת מומלצת דרמה: משחק דיונון פרקים מלאים
שם מקורי של הסדרה: משחק אוג'ינג'ו, השם בשפת המקור:  오징어 게임
במאי וכותב ראשי : הוואנג דונג-היוק
שפה מקורית: קוריאנית
מדינה: דרום קוריאה

עוד באתר – איזה סרטים אפשר לראות בלי להוריד? 

תקציר העלילה של הסדרה בנטפליקס עונה מספר 2 שנת 2023 דיונון 

קי-הון (אותו מגלם לי יונג-ג'ה) פוטר מעבודתו. חייו אומללים. קי-הון שומע על משחק הישרדות סודי, עם פרס של ענק לזוכה.

הוא מחליט לקחת חלק במשחק. בינתיים, סאנג-וו (פארק הא-סו) הוא כמו אח של קי-הון ולהיפך. הם גדלו באותה שכונה. למרות הרקע המשפחתי הירוד שלו, סנג-וו סיים את לימודיו באוניברסיטה יוקרתית ומצא עבודה טובה. כעת הוא עומד בפני משבר, עקב הפקעה לא נכונה של כספי החברה. הוא מחליט לקחת חלק במשחק ההישרדות הסודי עם קי-הון.

מה יקרה בעונה השנייה של דיונון?. התאוריות המובילות ברשת ספוילרים

 זוכרים איך הסתיימה העונה האחרונה?. הזר המסתורי שנתן לכוכב הסדרה פתק נוסף המזמין אותו להמשך המשחקים?. משחק דיונון עונה 2 תעקוב אחר Seong Gi-Hun, עם תסרוקת אדומה חדשה ורענן, כשהוא מנסה להפיל את אלה שמאחורי משחק הדיונון. מה עוד יקרה לו?. הוא נדרש להתמודד עם הבחירה שלו להישאר בקוריאה במקום להצטרף לבתו בארה"ב.

אלמנט נוסף בו תעסוק העונה החדשה היא האי המסתורי. האם כעת נוכל לדעת היכן מתקיימים המשחקים המסתוריים ואולי נכיר מי באמת האנשים שמנהלים אותם. פרטים נוספים ללא ספק יופיעו ככל שעונה 2 תתקדם בהפקה והשקת הטריילרים הראשונים.

למה אנשים אוהבים סדרות קוריאניות?

הדרמות הקוריאניות הפכו פופולריות עוד יותר בימים אלה, כאשר יותר קהלים מחוץ לאסיה נתפסים בגל הקוריאני העולמי כיום. יש לכך 2 סיבות עיקריות:

העשרה תרבותית – זה חינוכי (באמת!). צפייה בדרמות זרות מאפשרת לך לספוג מידע על תרבות אחרת מבלי לטרוח בלימודים משמימים. אתה לומד על נורמות חברתיות שונות על ידי צפייה בחיי היום -יום של הדמויות. צפה אפילו בדרמה קוריאנית אחת ותבין שנעלים הורדות ליד הדלת מבלי שאף אחד יצטרך לספר לך.

חריקות נקיות-רוב דרמות ה- K מדורגות G ונקיות מאוד בהשוואה לסרטים וטלוויזיה אמריקאים. שפה גסה היא נדירה, אלימות היא מינימלית, וסצינות אהבה ממעטות להתקדם אחרי הנשיקות. למעשה, אפילו לראות נשיקה צרפתית בדרמה קוריאנית הוא ראוי לחדשות. סוגים מסוימים של סצנות משפיעים יותר על הצופים כשההצגה אינה מוצפת בהם.

צפו בווידאו משחק הדיונון עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה נטפליקס צפייה ישירה תרגום עברית