משפחת אדמס 2 לצפייה ישירה צפו בווידאו שלא ישאיר אתכם אדישים

משפחת אדמס 2 לצפייה ישירה צפו בווידאו שלא ישאיר אתכם אדישים

רבותי ההיסטוריה חוזרת. כן זו לא טעות כי בכל סרט חדש של הקומדיה השחורה הזו נולדת אגדת קולנוע חדשה. רבותי וגבירותי, צופים יקרים קבלו את משפחת אדמס 2 לצפייה ישירה. הווידאו מחכה לכם בסוף הכתבה ביקורת סרטים חדשים בקולנוע.

משפחת אדמס 2 לצפייה ישירה צפו בווידאו

משפחת אדמס 2 לצפייה ישירה צפו בווידאו

מה חדש במשפחה על מה הסרט משפחת אדמס 2 לצפייה ישירה?  

המשפחה המבהילה האהובה חוזרת בסרט אנימציה נוסף, משפחת אדמס 2.

בסרט החדש מורטישיה וגומז מוטרדים מכמה מהר ילדיהם גדלים. וגם מכך שהם מבריזים מארוחות משפחתיות ומכלים את כל זמנם בעיסוקים שלהם. מזכיר לכם מישהו? בדיוק ככה!.

על מנת להחיות את הקשר המשפחתי מחליטים ההורים לדחוס את וונסדיי, פאגסלי, הדוד פסטר ושאר החבורה אל תוך הקרוואן הרדוף שלהם ולצאת לחופשה משפחתית אומללה אחרונה.

ההרפתקאה שלהם ברחבי אמריקה מוציאה אותם מסביבתם הטבעית ומביאה למפגשים קורעים מצחוק עם דודנם האייקוני "זה" ועוד מגוון דמויות מטורללות. מה כבר יכול להשתבש?

עוד באתר 1+1 לסרט כל ההטבות 

עובדות על סרטי משפחת אדמס רגע לפני הסרט החדש 

 

הרעיון להחזיר את משפחת אדמס הגיע מטיול במכונית.

סקוט רודין, ראש ההפקה ב-20th Century Fox, נסע בטנדר עם בכירים אחרים בחברה יום אחד לאחר הקרנת סרט. "כולם היו שם – (ראשי האולפנים) בארי דילר ולאונרד גולדברג ו(ראש השיווק) טום שרק – כשהילד של טום התחיל לשיר את הנושא 'משפחת אדמס'", אמר רודין ל-LA Times. "ופתאום כולם בוואן שרו את הנושא, אות מושלם, הערה מול תו". למחרת, רודין הציע לדילר וגולדברג לעשות סרט של משפחת אדמס – והם הלכו על זה.

אנג'ליקה יוסטון צפתה ב"גנים אפורים" כדי לשחק ב-MORTICIA

שר התעניינה לגלם את מורטישה, אבל יוסטון הייתה הבחירה הראשונה של המפיק רודין. יוסטון, שגדל באירלנד, הכיר את הציורים של צ'ארלס אדמס יותר מאשר את תוכנית הטלוויזיה הישנה, ​​והחליט שבכל מקרה אין טעם לנסות ולשחזר את הדמות ה"אידיאלית" של השחקנית קרולין ג'ונס של מורטישה. זוכה פרס האוסקר לעתיד פנה לסרט התיעודי "גריי גנים" משנת 1975 – סרט על דודתה ובת דודתה של ג'קלין קנדי ​​שגרה באחוזה מתדרדרת מלאה בזבל ופסולת בעלי חיים – כדי לקבל השראה במקום זאת.

צפו בווידאו לקראת הקולנוע לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה או הסרט המדובב