נטפליקס ינואר 2019 תכניות חדשות

נטפליקס ינואר 2019 תכניות חדשות

שנת 2019 מביאה אתה שפע של תכנים איכותיים לאתר נטפליקס ישראל . הכנו עבורכם רשימת תכנים של נטפליקס ינואר 2019 תכניות חדשות

נטפליקס ינואר 2019 תכניות חדשות יש למה לחכות

סדרות חדשות בנטפליקס 2019 צפייה ישירה בטלפון או במחשב ובעיקר הכי כיף לצפות באמצעות smart tv  חדשה באיכות צפייה מעולה בלי צורך להוריד סדרות למחשב ! בשנה האחרונה נרשמו למעלה מ 100,000 מנויים לנטפליקס ישראל ואנו כמובן ממליצים בחום .

סדרה של צרות  A Series of Unfortunate Events  עונה 3 עולה לאוויר  01.01.2019

3 ספרים שכתב דניאל הנדלר תחת שם העט למוני סניקט הפכו לאחת מסדרות הקאלט של נטפליקס ישראל . דרמת מסתורין טובה ומוגשת היטב . אהבתי את נרנייה ומשם אולי האהבה לחדר הזוחלים ועוד יהלומים לנצח בעונה 3 צפייה ישירה סדרה של צרות

נטפליקס ינואר 2019 תכניות חדשות

נטפליקס ינואר 2019 תכניות חדשות צילום מסך יוטיוב 

גרייס ופרנקי  Grace and Frankie  עונה 5 עולה לאוויר  18.01.2019

מרטין שין יכול להיות כל דבר על המסך. אבל לקבל את Sam Waterston כוכב חוק וסדר אביר הצדק על תקן הגבר שגילה עצמו את עצמו מחדש . זה בחלט שווה עונה 5 של גרייס ופרנקי ובעיקר את הפרצופים של צמד הנשים שלא באמת השלים את מי שגילו את מה ששלום חנוך כבר שר מזמן – זה לא גברת זה אדון .

Grace and Frankie  עונה 5 צפייה ישירה נטפליקס

Grace and Frankie  עונה 5 צפייה ישירה נטפליקס צילום מסך יוטיוב 

 

סדרות מתח מומלצות צפייה ישירה נטפליקס

נרקוס  מקסיקו סדרות מתח מומלצות 

סדרת המשך לנרקוס . משחק מעולה עלילה מרתקת מדוע הנרקוס הפכו למטרה מספר אחת של DEA . עשרה פרקים מעולים של נזקי הנרקוס בארצות הברית ולמה למרות הסדרה והגלוריפיקציה הם עדיין לא חלאות המין האנושי ולא ממש דמויות רובין הוד .

מצד שני , הפערים החברתיים בין מדינות דרום אמריקה לארצות הברית של אמריקה נותנים את האותות במניעים להיות אדם נרקוס . פשוט כי אין דרך ואין סיכוי אחרת . נקודה למחשבה .

אסקובר פטרון הרשע 70 פרקים של מתח 

אסקובר Colombian drug lord הוא כבר מזמן אייקון תרבותי . כמו שאנשים מתגעגעים למשטר קומוניסטי או למנהיג עריץ כך אנחנו מתגעגעים לדמות חזקה כמו אסקובר . הוא יכול לספק לנו מה שהמדינה והשלטון המרכי הפסיקו מזמן לתת – בטחון במוסדות השלטון ובפוליטיקאים.

הספרייה של נטפליקס ישראל עמוסה בסדרות לצפייה ישירה רובן סדרות מופת או סרטים מקוריים של נטפליקס שבעצמה מתמודדת עם תחרות מצד HBO ערוץ הוידאו של אמזון או הולו שיצר את סיפורה של שפחה עונה 3 .

נטפליקס ינואר 2019 תכניות חדשות צפייה ישירה סדרות און ליין נרקוס עונה חדשה Grace and Frankie ו A Series of Unfortunate Events מדריך נטפליקס לצפייה ישירה סיקור עונות חדשות וסדרות מרתקות לצפייה בינג