נינג'ה ישראל 2023 צפו בווידאו שמטריף את ישראל

נינג'ה ישראל 2023  צפו בווידאו שמטריף את ישראל עונה חדשה ערוץ 12 לצפייה ישירה באינטרנט 

הם יקפצו, יירטבו, ירוצו, יצחיקו אותנו, ירגשו וכולנו נחזיק לכולם אצבעות. אם טרם הבנתם באיזו תכנית מדובר אז קבלו בבקשה את נינג'ה ישראל 2023 צפו בווידאו שמטריף את ישראל. צפו בווידאו בסוף העמוד.

עונה 5 נינג'ה ישראל חוזרת עם מתחרים חדשים וותיקים 

את המתחרים הוותיקים אין צורך להציג. את גיל מרנץ ויובל שמלא האלופים של שלושת העונות הראשונות כולם מכירים. הם כבר הפכו לשם נרדף לתכנית האתגר בערוץ 12. מולם יתחרו גם מספר מתחרים חדשים שינסו להפתיע ולעבור את המכשולים עד לתכנית הגמר.

מה חדשה השנה?. שני מסלולים מקבילים בהם מתחרים שני מתמודדים. עכשיו אתם צריכים לנצח גם את המסלול וגם המתחרה וגם את השעון. מה יצא מזה?. מי שיגיע להר המידוראמה יעבור כברת דרך מכובדת ומאתגרת.

עוד באתר מתי נכנס מענק 750 שקל לחשבון הבנק שלך?

מי מנחה את התכנית ? 

מנחים אסי עזר ורותם סלע
פרשנות ניב רסקין ולצדו לראשונה בסדרה יובל שמלא שהוכתר 3 פעמים לזוכה בישראל ומקום 16 בעולם.

מקצה מעניין?.גיל מרנץ איבד את המקום בגמר הקודם לרועי פפו. והערב הם בדו קרב גורלי וטעון – מי ינצח ומי ילך הביתה? וקבלו את השליטים החדשים של נינג'ה: התאומים שרים. מה הם עושים על המסלול שמטריף לגמרי את שמלא?

המכשולים הגדולים של שהמתחרים צריכים לעבור והפעם להתחרות גם במסלול ממול 

הסטפר-  מצריך דילוג בין 5 לוחות משופעים. מכשול לא פשוט המצריך תזמון. .
אומגת בול העץ שמסתיים על המזרון. זאת אומרת אם לא נופלים למים….
המכשול השישי והקשה מכולם – הקיר. בסוף כל מסלול, מי שמגיע אליו, נדרש לטפס על קיר משופע וללחוץ על הבאזר.

ואחרון חביב הוא מכשול הגמר ושיאו בוא בניסיון לכבוש את הר המידוריאמה. בישראל המתחרים עוד לא הצליחו לעבור אותו. אולי העונה?  מי יצליח לטפס על חבל בגובה 23 מטר במשך 30 שניות. המתמודד שיעשה זאת בזמן הקצר ביותר זוכה בתואר ה"נינג'ה של ישראל" ובפרס הגדול.

 

צפו בווידאו לצפייה ישירה נינג'ה ישראל עונה 5 לקראת שידור


 

נינג'ה ישראל עונה 5 מתחילה בחודש ינואר 2023 ותמשך במהלך העונה החדשה. התכנית משודרת בערוץ 12 לצפייה ישירה וניתן לצפות בפרקים בשידור חוזר באתר מאקו לייב צפייה ישירה פרקים מלאים.  סדרות ישראליות מומלצות נוספות: מלכת היופי של ירושלים, מנגן ושר לצפייה ישירה. בהמשך השנה צפויה לעלות לשידור זגורי עונה 3 פרקים מלאים לצפייה ישירה HOT.