סבא אליעזר והגזר כרטיסים

סבא אליעזר והגזר כרטיסים מאת לוין קיפניס 2024

ההצגה "סבא אליעזר והגזר" היא שילוב של סיפור הדחליל ושיר הגזר. ההצגה הועלתה כבר ב-1924 ע"י לוין קיפניס. בהצגה נפגוש את סבא אליעזר שכל דאגתו היא לטפח את הגזר אשר אותו זרע בפינת הגינה. בנוסף ניפגוש את סבתא אלישבע המטפלת במסירות בגינת הירק ובילדים עוז ואביגיל ובדחליל אשר עושה את עבודתו נאמנה. ההצגה משופעת בשירים נפלאים כגון: "גינה לי, גינה לי", "מלפפון צמח בגן" , "מעשה בגזר". סבא אליעזר והגזר כרטיסים מאת לוין קיפניס 2024.

סבא אליעזר והגזר כרטיסים מאת לוין קיפניס 2024

סבא אליעזר והגזר כרטיסים מאת לוין קיפניס 2024

כרטיסים מועדי הצגות סבא אליעזר והגזר ההצגה 

ההצגת ילדים על פי סיפרו של לוין קיפניס. סבא אליעזר דואג לטפח את הגזר ששתל, ונעזר בכל משפחתו על מנת להוציאו בשלום. הצגה יפה ומצחיקה לכל המשפחה, משופעת בשירים שהילדים אוהבים.

מה יעשה סבא אליעזר כאשר בגינה מתעקש הגזר ולא רוצה לצאת מהאדמה ?  ממה תכין סבתא מרק ירקות או סלט רענן ? איזה גזר אין כמוהו גזר חרז לוין קיפניס ולא מעט מההורים שלוקחים את הילד להצגה סבא אליעזר והגזר היו בו מן הסתם בילדותם בעצמם כצופים במה שהחל כספר ילדים בשנת 1964 וזכה לציורים אלמותיים ולמנגינה שכל ילד בישראל מכיר אז הנה לכם מועדי ההצגות של סבא אליעזר והגזר וכרטיסים במחירים משתלמים בקופת בראבו. לפניכם לוח ההצגות ברחבי הארץ ואם את גרים ברעננה, נס ציונה, בעיר הילדים חולון, רמת גן או פתח תקוה אתם מוזמנים להנות מהצגת ילדים מומלצת. 

מי משחק בהצגת הילדים?  השחקנים המשתתפים בהצגה: ציפי מור ( רגע עם דודלי) ועוד שחקני התיאטרון.

סבא אליעזר והגזר ההצגה לוח הופעות 2024 

חולון שבת, 06.04.2024
11:00 תיאטרון חולון
מודיעין א׳, 07.04.2024
17:30 היכל התרבות מודיעין מכבים רעות

אליעזר והגזר לוח מופעים ארצי 

הצגת ילדים – סבא אליעזר והגזר

 

הצגות קודמות

 

כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים