סדרות מומלצות נטפליקס צפייה ישירה

סדרות מומלצות נטפליקס צפייה ישירה

כניסת שידורי נטפליקס ישראל היא הצלחה גדולה ומביאה אתה מאות סדרות לצפייה ישירה. בכתבה זו סדרות מומלצות נטפליקס צפייה ישירה. מה בתכניות?. הסדרות המומלצות לשנת 2023, הרשימה השחורה בעונה עשירית ומעולה ואל תשכחו את הסדרות תוצרת כחול לבן כמו קופה ראשית בנטפליקס.  

מה כדאי לראות היום? סדרות מומלצות נטפליקס צפייה ישירה המלצות  

איזו חגיגה על המסך מאות סדרות לצפייה ישירה סרטים לצפייה ישירה.  בטלפון להורדה או צפייה ישירה מהאינטרנט. מה עושים פשוט הולכים על סדרות מעולות לצפייה ישירה .

עוד באתר אטרקציות חופש גדול לוח פעילות ארצי

הדיפלומט סדרה חדשה 2023

על רקע משבר בינלאומי, מינויה של דיפלומטית אמריקאית לתפקיד בכיר שאינה מתאימה לו גורר השלכות מרות לנישואיה ולעתידה הפוליטי.

פגישות עם נרקוס נטפליקס צפייה ישירה  

סדרת המשך מעולה לנרקוס ותכנית ההמשך נרקוס מקסיקו. הפעם מדובר בסדרת דוקו המפגישה את הצופה עם כוכבי סדרות על ברוני סמים בנטפליקס . אחרי שאהבנו את אל צאפו ונרקוס עם פאבלו אסקובר עכשיו נפגשו אותם , את מי שעוד חי , ואת האנשים מסביב פנים אל פנים. זהירות כן ! 

סדרת נטפליקס מומלצת בהחלט !

מבצע פינאלה לכידת אייכמן צפייה ישירה 

מה כבר אפשר לצפות מסרט טלוויזיה שיחדש על מבצע שהיה לפני 50 שנה והסוף הריי כבר ידוע . אבל בסרט מבצע פינאלה של נטפליקס אנו מקבלים מנה גדושה של יצרים בסגנון פאודה.

ומבט על הצד הכאילו אנושי של אייכמן . סרט מעולה עם בן קינגסלי בתפקיד אייכמן ועם כוכב פאודה ליאור רז ועוד הרבה הפתעות ואקשן שרובו כנראה היה באמת. 

סדרת נטפליקס מומלצת בהחלט מבחינתי מועמדת לסרט הטוב ביותר בנטפליקס. 

אל צ’אפו עונה 2 צפייה ישירה נטפליקס

הרעים כבר לא כל כך רעים אבל הם רחוקים מלהיות רובים הוד מודרני. העונה השנייה של אל צ’אפו מביאה את המשך סיפורו של הנמלט הסדרתי Joaquín Archivaldo Guzmán Loera אל צאפו בשבילכם. 

חשוב לזכור תמיד עוני מהצד השני של הגבול והכסף הגדול שמגיע אתו מאפילים גם על דרכו של קרליטו .

המלצת צפייה : 8/10 למי מאד אהב את נרקוס וחבורתו

סקירת תכניות https://www.netflix.com באתר הישראלי למידע אובייקטיבי סיקור תכניות ומדריך טיולים ברחבי העולם כל המקומות שרואים על המסך ושווה לבקר בהם . 

מטיילים אתר הטיולים של ישראל ! מטיילים אחרי שראינו על המסך !