סדרות מומלצות 2022 HBO נטפליקס HOT סלקום tv

סדרות מומלצות 2022 HBO נטפליקס HOT סלקום tv

שנה חדשה מביאה אתה צפייה לסדרות טלוויזיה חדשות. ויש גם סרטים חדשים מומלצים בקולנוע. קבלו את הרשימה המובילה עם רשימת סדרות מומלצות 2022 HBO נטפליקס HOT סלקום tv חדש ומעניין על המסך שלך. הכירו את הסדרות של השנה הקרובה, מתי יעלו לאוויר, מי השחקנים, פרקים מלאים.

סדרות מומלצות 2022

סדרות מומלצות 2022

קלארק Clark השודד שיגרום לכם להתאהב מחדש ברובין הוד

לא מעט סדרות סקנדינביות זכו להצלחה בקרב הצופים הישראלים. עכשיו מגיעה הסדרה החדשה על קלארק. סיפורו הבלתי ייאמן של קלארק אולופסון, הפושע השנוי במחלוקת שהיה ההשראה למונח "תסמונת שטוקהולם". מבוסס על שקריו ואמיתותיו.


המורדים הדור הבא Rebelde עולה בנטפליקס ב-5 לינואר 

התרגשות גדולה! שנות האלפיים הביאו למסך דרמת נעורים דרום אמריקאית. ומה קורה לסדרה שמצליחה?  עשרים שנה אחר כך היא זוכה לסדרת המשך. סמסטר חדש מתחיל בבית הספר "אליט ויי סקול", ואויבת מוכרת – אגודה סודית בשם "הלשכה" – עלולה לרסק את תקוותיהם המוזיקליות של תלמידי השנה הראשונה. היום המציאות דיגיטלית הכל הולך להיות הרבה יותר מהיר. יש מצב לסדרת להיט! בכיכוב: אזול גואיטה, פרנקו מסיני, סרחיו מאייר מורי.

ומה קורה בשנת 2022 הנה הסרט שלא תרצו להחמיץ לצפייה ישירה ללא הגבלה – זמן לעצמי חדש בנטפליקס לצפייה ישירה ללא הגבלה

החיים עצמם עונה 6 ואחרונה yes 

החל מחודש ינואר תשודר ביס הסדרה שכולנו מחכים, אפילו אם מדובר בעונה אחרונה ( לפחות בינתיים ). This Is Us שעלתה למסכים בשנת 2016 בערוץ NBC הפכה ללהיט. גם בעונה האחרונה נזכה למנות גדושות של מנדי מור, מילו ונטימיליה, סטרלינג ק. בראון, כריסי מץ וג'סטין הארטלי בתור משפחת פירסון. הדרמה עטורת הפרסים תיארה את ההתמודדויות האישיות הייחודיות של כל דמות, כמו גם את ההתגברות על הטראומה שהיא התמודדה. והנה כמה ספוילרים קייט מתחתנת, אבל באופן מפתיע לא עם טובי. מי הזוכה המאושר ? הבוס שלה עוד מימי בית הספר – פיליפ. ככזה זה שיש לך שם שלך מלך.

בנוסף, העונה האחרונה מבטיחה לענות לצופים על כל השאלות ( בהנחה שלא נישאר עם שאלות כמו בסיום הסדרה אבודים LOST)

  • מה באמת קרה בין קייט לטוב
  • שאלת השאלות והמסתורין שתקבל תשובה  מי האישה המסתורית שניקי התחתן אתה וחי לצדה באושר (?).

רידלי סקוט ב yes  עם הסדרה לגדול בין זאבים Raised by Wolves

עוד סדרה מעולה שעולה בחודש ינואר היא פרי יצירתו של הבמאי רידלי סקוט. כאן אפשר לסיים ולהמתין לפרקים מלאים לצפייה ישירה לגדול עם זאבים. כי בטוח שזו סדרה מומלצת.

סדרת המקור של HBO Max " מבית Rised by Wolves", שנוצרה על ידי כותב הסדרה "אסירים" אהרון גוזיקובסקי. מדובר בדרמת מדע.

"לגדול בין זאבים" מתרחשת בעולם עתידני שבו העולם שלנו לא קיים יותר, לאחר שהושמד במהלך מלחמת דתות ענקית בין צבא אתאיסטים למסדר בשם המיתראיסטים.